Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte, ahol szakdolgozatát a bormarketing témakörében készítette, és kiemelkedő minősítést kapott. Egyetemi tanulmányai alatt részt vett egy online marketing továbbképzésen is, amelynek köszönhetően elmélyült a kreatív szövegírás, a közösségi média és a projektmenedzsment alapjaiban.


Végzés után több mint egy évig marketingasszisztensként dolgozott, majd 2018 nyarán csatlakozott a Marketing Professzorok csapatához, ahol asszisztensi és újságírói feladatokat látott el. Kezdetben főként cikkírással foglalkozott, de hamar bekapcsolódott a SEO-feladatokba és a közösségimédia-felületek kezelésébe is. 2018 decemberétől már marketing managerként folytatta munkáját, saját projektekkel és növekvő felelősségi körrel.

2020-tól főként az egészségügyi marketingre specializálódott. Fogászatokkal, magánegészségügyi intézményekkel és orvosi praxisokkal dolgozik együtt az ügynökség képviseletében, így mára a cég vezető egészségügyi marketing managereként tevékenykedik.


Jelenleg több mint tíz egészségügyi vállalkozás projektjeit irányítja, kutatásokat koordinál, valamint komplex online marketingstratégiák kidolgozásában és megvalósításában vesz részt. Kiemelt fókuszt fordít a részletes SEO-stratégiák kialakítására, folyamatos monitorozására és az új trendek, algoritmusfrissítések követésére.

 

Szakmai minősítések és képzések

  • Több marketingtovábbképzés, különösen közösségi média és tartalommarketing témakörökben

  • Google Ads alapminősítés

  • Google Digitális Workshop – YouTube és Tartalommarketing képzés

 

Ügyfélsikerek (esettanulmányok)

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

3 felesleges SEO taktika, amire nem éri meg időt pazarolni

A keresőmotoroknak rendszeresen igazodniuk kell a felhasználók egyre változó szokásaihoz és a legújabb keresőtrendekhez. Ebből következik, hogy a SEO „szabályai” is rendkívül képlékenyek, és a keresőoptimalizálás manapság egészen máshogy zajlik, mint 15, 10 vagy akár 5 évvel ezelőtt. Ahogy új hatékony SEO technikák bukkannak fel, úgy kopnak el fol...

Így segít a SEO plasztikai sebészeteknek

A plasztikai szolgáltatások iránt érdeklődő páciensek általában az interneten keresnek rá a legjobb szakemberekre és klinikákra. A Google segítségével pillanatok alatt rátalálhatnak a legközelebbi és legjobbra értékelt egészségügyi szolgáltatókra, vagy tájékozódhatnak a különböző plasztikai beavatkozásokról. Ha azt szeretnéd, hogy a te praxisod is...

Facebook SEO – Így optimalizáld céged profilját a keresőmotorokra

Bizonyára te is szeretnél többet kihozni Facebook fiókodból anélkül, hogy hirdetésekre kelljen pénzt költened. Szerencsére, mint az online marketing legtöbb területén, úgy a közösségi médián is alkalmazhatod a keresőoptimalizálás elveit a jobb eredmények érdekében. Ha a világ legnagyobb közösségi platformján szeretnéd megerősíteni jelenlétedet, ak...

Online hírnévkövetés az egészségügyi marketingben

A páciensek manapság előszeretettel olvasgatják az online véleményeket mielőtt eldöntenék, hogy melyik egészségügyi szolgáltatóhoz (orvos, klinika, kórház) forduljanak problémájukkal. Korábbi pácienseid visszajelzései nagyban befolyásolhatják az érdeklődők véleményét praxisodról, ráadásul rávilágíthatnak azokra a problémákra is, amelyek gyakran fel...

Miért nem indexeli egészségügyi webhelyed a Google? Segítünk!

Számos oka lehet annak, hogy egy egészségügyi webhely miért nem rangsorol a Google találatai között. Mivel egy webhely SEO-ját technikai és design szempontok is befolyásolják, elsőre nehéz lehet megítélni, hogy miért nem jelenik meg a Google-on. Ha ezt a cikket olvasod, akkor minden bizonnyal rád hárult a feladat, hogy azonosítsd ezeket a problémák...

A legjobb ingyenes marketingtaktikák céged számára

Egy vállalat népszerűsítése drága projekt lehet, ráadásul attól, hogy többet költesz a reklámokra, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyabbak is lesznek majd. Szerencsére számos ingyenes marketingtaktika közül is válogathatsz, amelyekkel új, fizető ügyfeleket szerezhetsz céged számára. Az alábbiakban ezekről lesz szó!

9 marketingtaktika egészségügyi szervezeteknek

Az egészségügyben nem mindig olyan egyszerű csatlakozni a legújabb marketingtrendekhez, mint más területeken. A szigorú egészségügyi szabályozások mellett (amelyek megszabják, hogy mit mondhatsz és mit nem) gyakran kell érzékeny témákról megszólalnod, ráadásul, ha valami egyszer felkerül az internetre, az bizony örökké ott marad majd. Az alábbiakb...

7 tipp a hatékony Facebook videómarketinghez

Már egy rövid videó is temérdek érzelmet és információt képes átadni a nézőknek, ha pedig igényesen készítik el, akkor egészen magával ragadhatja közönségedet. Ha szeretnéd marketingüzeneteidet minél több emberhez eljuttatni, akkor a Facebook videómarketing nagyszerű lehetőségeket kínál erre. A világ legnagyobb közösségi platformja több, mint 3 mi...

Marketing az inflációban – Így vészeld át (és maradj sikeres)

Az infláció súlyát mind a kisebb, mind pedig a nagyobb cégek megérzik előbb vagy utóbb. Szóval mi a teendő, a pénzügyi jövő bizonytalannak tűnik? Mit tehet céged annak érdekében, hogy az infláció idején is fennmaradjon, illetve akár sikereket is elkönyvelhessen? Ezekkel a kérdésekkel foglalkozik mai cikkünk a marketing szemszögéből.

Ügyfélszerző szavak a marketingedben

Ha szeretnéd a legtöbbet kihozni marketinges befektetéseidből, akkor nagyon gondosan kell megválogatnod, hogy milyen szavakat használsz ehhez. Egyes ingerszavak sokkal meggyőzőbbek és hatásosabbak, mint mások, és segíthetnek tettekre ösztönözni célközönséged tagjait. Mai cikkünkben ezekkel a szavakkal foglalkozunk.  

Google Multisearch – Mi lesz a SEO-val?

A Google Multisearch lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy okostelefonjuk kamerája segítségével indíthassanak kereséseket. A technológia a Google Lensre épül, és támogatja a szöveges és képi anyagok keresését is. A Multisearch a Google Lens alkalmazáson keresztül érhető el (Android és iOS rendszereken is). Egyszerűen csak rá kell bökni keres...

Kiemelt területeink