Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Így segít a SEO plasztikai sebészeteknek

A plasztikai szolgáltatások iránt érdeklődő páciensek általában az interneten keresnek rá a legjobb szakemberekre és klinikákra. A Google segítségével pillanatok alatt rátalálhatnak a legközelebbi és legjobbra értékelt egészségügyi szolgáltatókra, vagy tájékozódhatnak a különböző plasztikai beavatkozásokról. Ha azt szeretnéd, hogy a te praxisod is...

Facebook SEO – Így optimalizáld céged profilját a keresőmotorokra

Bizonyára te is szeretnél többet kihozni Facebook fiókodból anélkül, hogy hirdetésekre kelljen pénzt költened. Szerencsére, mint az online marketing legtöbb területén, úgy a közösségi médián is alkalmazhatod a keresőoptimalizálás elveit a jobb eredmények érdekében. Ha a világ legnagyobb közösségi platformján szeretnéd megerősíteni jelenlétedet, ak...

Online hírnévkövetés az egészségügyi marketingben

A páciensek manapság előszeretettel olvasgatják az online véleményeket mielőtt eldöntenék, hogy melyik egészségügyi szolgáltatóhoz (orvos, klinika, kórház) forduljanak problémájukkal. Korábbi pácienseid visszajelzései nagyban befolyásolhatják az érdeklődők véleményét praxisodról, ráadásul rávilágíthatnak azokra a problémákra is, amelyek gyakran fel...

Miért nem indexeli egészségügyi webhelyed a Google? Segítünk!

Számos oka lehet annak, hogy egy egészségügyi webhely miért nem rangsorol a Google találatai között. Mivel egy webhely SEO-ját technikai és design szempontok is befolyásolják, elsőre nehéz lehet megítélni, hogy miért nem jelenik meg a Google-on. Ha ezt a cikket olvasod, akkor minden bizonnyal rád hárult a feladat, hogy azonosítsd ezeket a problémák...

A legjobb ingyenes marketingtaktikák céged számára

Egy vállalat népszerűsítése drága projekt lehet, ráadásul attól, hogy többet költesz a reklámokra, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyabbak is lesznek majd. Szerencsére számos ingyenes marketingtaktika közül is válogathatsz, amelyekkel új, fizető ügyfeleket szerezhetsz céged számára. Az alábbiakban ezekről lesz szó!

9 marketingtaktika egészségügyi szervezeteknek

Az egészségügyben nem mindig olyan egyszerű csatlakozni a legújabb marketingtrendekhez, mint más területeken. A szigorú egészségügyi szabályozások mellett (amelyek megszabják, hogy mit mondhatsz és mit nem) gyakran kell érzékeny témákról megszólalnod, ráadásul, ha valami egyszer felkerül az internetre, az bizony örökké ott marad majd. Az alábbiakb...

7 tipp a hatékony Facebook videómarketinghez

Már egy rövid videó is temérdek érzelmet és információt képes átadni a nézőknek, ha pedig igényesen készítik el, akkor egészen magával ragadhatja közönségedet. Ha szeretnéd marketingüzeneteidet minél több emberhez eljuttatni, akkor a Facebook videómarketing nagyszerű lehetőségeket kínál erre. A világ legnagyobb közösségi platformja több, mint 3 mi...

Marketing az inflációban – Így vészeld át (és maradj sikeres)

Az infláció súlyát mind a kisebb, mind pedig a nagyobb cégek megérzik előbb vagy utóbb. Szóval mi a teendő, a pénzügyi jövő bizonytalannak tűnik? Mit tehet céged annak érdekében, hogy az infláció idején is fennmaradjon, illetve akár sikereket is elkönyvelhessen? Ezekkel a kérdésekkel foglalkozik mai cikkünk a marketing szemszögéből.

Ügyfélszerző szavak a marketingedben

Ha szeretnéd a legtöbbet kihozni marketinges befektetéseidből, akkor nagyon gondosan kell megválogatnod, hogy milyen szavakat használsz ehhez. Egyes ingerszavak sokkal meggyőzőbbek és hatásosabbak, mint mások, és segíthetnek tettekre ösztönözni célközönséged tagjait. Mai cikkünkben ezekkel a szavakkal foglalkozunk.  

Google Multisearch – Mi lesz a SEO-val?

A Google Multisearch lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy okostelefonjuk kamerája segítségével indíthassanak kereséseket. A technológia a Google Lensre épül, és támogatja a szöveges és képi anyagok keresését is. A Multisearch a Google Lens alkalmazáson keresztül érhető el (Android és iOS rendszereken is). Egyszerűen csak rá kell bökni keres...

Bevált PPC taktikák a látványos sikerekért

Egyre több cég ébred rá, hogy mennyire fontosak is a PPC (pay-per-click) kampányok marketingcéljaik eléréséhez. A PPC-re fordított összegek mértéke egyre csak nő, ennek pedig jó oka van: ezek a kampányok bevételt termelnek.

Kiemelt területeink