Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
A keresztmarketing definíciója
A keresztmarketing egy win-win együttműködési forma, melyben az esetek többségében a vállalatok pénzforgalom nélkül segítik egymás működését. A keresztmarketing lényege, egy olyan partnerrel való együttműködés kialakítása és fenntartása, amely partner alkalmas arra, hogy egymást kölcsönösen segítve hirdetéseket és promóciókat osszanak meg saját célközönségükkel a partnervállalat javára – ezzel segítve egymás marketing tevékenységét, és a széles közönséghez való eljutását.
A keresztmarketing definíciója
A keresztmarketing egy win-win együttműködési forma, melyben az esetek többségében a vállalatok pénzforgalom nélkül segítik egymás működését. A keresztmarketing lényege, egy olyan partnerrel való együttműködés kialakítása és fenntartása, amely partner alkalmas arra, hogy egymást kölcsönösen segítve hirdetéseket és promóciókat osszanak meg saját célközönségükkel a partnervállalat javára – ezzel segítve egymás marketing tevékenységét, és a széles közönséghez való eljutását.
1. Ki a megfelelő keresztmarketing partner?
2. Hogyan működik a keresztmarketing?
3. Milyen felületeken érdemes végezni a keresztmarketinget?
4. Hogyan érdemes elkezdeni a keresztmarketinget?
- Mely időszakok azok, amikor a leginkább el tudom juttatni üzenetemet a célközönségemnek?
- Mi az a tartalom, amire valóban kíváncsi a célközönségem, és azt milyen formában tudom számára legjobban eljuttatni?
- Milyen időközönként, milyen ritmusban érdemes elindítani egy-egy üzenetet feléjük?
- Milyen gyakran érdemes megcéloznom a célközönségem egy-egy üzenettel, tartalommal?
- Ha a célközönségem nem reagál a felhívásomra, mi az az időintervallum, amikor még érdemes próbálkozom, és mi az, amikor már teljesen felesleges az energia befektetés?
5. Hogyan szerezzek keresztmarketing partnereket?
6. Mi van, ha induló vállalatommal szeretnék keresztmarketing tevékenységet folytatni – mit tudok én adni cserébe?
Nézzünk gyakorlati példákat a keresztmarketingre
- Egy online ruhaüzlet partnerként együttműködhet egy divatbloggerrel, hogy egy közös kollekciót hozzon létre és reklámozzon.
- Egy szoftvercég partnerként együttműködhet egy hardvergyártóval, hogy közös promóciókat kínáljon a termékeikre.
- Egy étterem partnerként együttműködhet egy helyi élelmiszerbolttal, hogy közös étkezési csomagokat kínáljon.
Gyakori kérdések
Mi az a keresztmarketing?
Egy olyan együttműködés, amelynek lényege, hogy két partner hosszútávon népszerűsítse egymást hirdetéseken és promóciókon keresztül. Ezzel egy cég új, érdeklődő közönségre tehet szert.
Hogyan zajlik a keresztmarketing?
A keresztmarketing elve egyszer: ’A’ partner saját közönségének népszerűsíti ’B’ partner márkáját, vagy kínálatát, és ’B’ partner ugyan ezt teszi saját közönségének ’A’ partner márkájával, vagy kínálatával.
Kiemelt területeink
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
- Google Chrome
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Safari Mobile
- Opera