Kisvállalati marketing osztály - szolgáltatás Cégednek, amelybe profi online marketing tanácsadó csapatot kapsz magad mellé!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Kisvállalati marketing: Mit takar a marketing tanácsadás mikro és kisvállalatok esetében?


 

A kisvállalati marketing célja, hogy többet adjak el – a többi csak félrebeszélés...

 
A mikro és kisvállalatok leggyakrabban ezt a célt tűzik ki marketingeseik elé. Tudja ezt hozni a marketingesed? Olyan profi a marketinged, a honlapod, mint amilyen a terméked/szolgáltatásod? Vagy csak valaki „csinálgatja”? A válasz nem egyszerű – de rendkívül sokat számít. Ha szeretnél valóban pénzt termelni az internet adta lehetőségek kihasználásával, de nem szeretnél egy teljes csapatot fenntartani erre: mi lehetünk marketing osztályod!

 

Kisvállalati marketing -  eladsz vagy meghalsz!

Komplett cégeket indítottam megfelelő marketinggel útjára, vagy hoztam rendbe, mentettem meg a csődtől. Több mint 100 ilyen cégről tudok beszámolni. Ezek között voltak olyan cégek is, melyek ma honlapkészítéssel, marketing tanácsadással foglalkoztak, kitanulva ezt a szakmát, és ma már ők is jól végzik azt, amit csinálnak. De láttam tönkremenni is cégeket, akik amatőr marketingesekkel próbálkoztak. Te melyik utat választod? 
 
 
Ha szeretnéd, hogy marketingesed profi, naprakész és lojális legyen, ki kell szervezned ezt a tevékenységet. Igen, lojális! Nagyon sokszor probléma a kisvállalkozások esetében az is, hogy a marketinges kitanulva a szakmát, esetleg a vállalkozás pénzén, hamar tovább áll, megszakítva ezzel a fejlődésnek indult folyamatokat. Kezdhetünk megint mindent előröl: a megfelelőnek tűnő ember megtalálása, oktatása, céggel való megismertetése.
 
De miért beszélünk külön kisvállalati marketingről? Éppen a cím miatt… ebben a szektorban nincs rengeteg idő egy kampány kidolgozására. Nincs helye mellébeszélésnek – hiszen itt akár egy hónap alatt eldőlhet a kisvállalat sorsa! Az eladás létfontosságú – hiszen a konverzióból élsz: és mi éppen erre koncentrálunk.
 
 

Máté Balázs marketing tanácsadó és csapata a te kisvállalati marketingesed lesz!

Mi nem változunk, nem megyünk el, 1998-óta itt vagyunk, és marketinggel foglalkozunk! Mi az egyetemen végzett elméleti kutatásainkat gyakorlati kutatásokká konvertáljuk, majd ezeket alkalmazzuk ügyfeleinknél. Mi naprakészek vagyunk, az Interneten, a Facebookon, a Google-t kutatva élünk. Ha mi vagyunk a te marketingesed, nem egy embert kapsz magad mögé, hanem egy csapatot, akár egy marketinges fizetésének töredékéért! Egy csapatot kapsz, mely kutat, alkalmaz és tapasztal minden nap, 1998 óta. 
 
 
Szeretnél hatékonyabb marketinget? Legyen egy profi marketing csapatod, felejtsd el a kínlódást az amatőrökkel! Keress fel minket, beszéljük át, hogyan pörgethetjük fel az online marketing erejével cégedet! Jelentkezz itt!
 
 

Vissza a főoldalra

Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!