Online marketing stratégia kialakítása hotelek, szállodák részére - hotel marketing tanácsadás

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51

Szálloda és hotel online marketing

Jól megy hoteled, de úgy érzed a csúcsidőszakokon kívül, hétközben még elférne pár vendég?
seo

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.02.29-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Főoldal > Online marketing stratégia alkotás - hotel marketing tanácsadás
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
635 725
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kuponkód

A kupon kód az ügyfelek vásárlásra való...

adCenter

A Microsoft adCenter fizetett találatokat helyez el a Microsoft Bing, Yahoo! (2010 novemberétől),...

Index

Az index definíciója Az index (vagy keresőindex) egy olyan adatbázis,...

Video Streaming

A videó streamelés az a módszer, amellyel egy élőben...

Pop-Up

Az online marketing hirdetések egy rendkívül túlhasznált formája. A pop-up hirdetések az...

Nos, ebben segíthetünk. Gondolom te is tisztában vagy vele, hogy a szálloda marketing leghatékonyabb ága az online. És itt nem a foglalási rendszerekre vagy az OTA-kra, a jutalékos rendszerekre gondolunk, hiszen ezek csak rövid távon jelenthetnek jó megoldást neked. A jó vendég az, aki közvetlenül weboldaladon foglal be, és ezért senkinek nem tartozol jutalékkal. A jó vendég, aki visszatér, és terjeszti jó híredet. Ha ilyeneket szeretnél, keress meg minket, segítünk. Töltsd ki a jobb oldali formot most!

Hogyan látunk hozzá
hoteled online marketingének rendbetételéhez?

  1. Elemezzük a jelenlegi helyzetet (Audit)
  2. Mérhető, reális, jól megfogalmazott célokat alakítunk ki célkitűzéseid alapján
  3. Erős, szabványos, ügyfélszerző online marketing rendszert alakítunk ki (kiváló honlap, social media stb.)
  4. Stratégiát alkotunk a célok elérésére
  5. Segítünk a célok megvalósításában tanácsadással vagy kivitelezéssel

Akiknek eddig kivitelezéssel vagy stratégia alkotással már segítettünk

zichy baltazar residence pestbuda erlaVilla
oxygen beremend alsoorsmarinahotel
dunaRelax drava fenyves motelNext

Milyen eszközöket alkalmazunk stratégiánk során?

Keresőoptimalizálás

Gondold el, mennyivel jobb, ha az ügyfél keres téged, nem te akarsz eladni neki valamit. Ha meg is talál a Googleben, ez a keresőoptimalizálás. És megtalál, ha velünk dolgozol….

Online PR

Nagyon fontos a vásárlói döntésben, milyen a hírneved. Ha rossz, hiába költesz rengeteg pénzt hirdetésre, nem leszel eredményes.

Közösségi média marketing

Instagram, Facebook, LinkedIn-. a vevőid 80%-a megtalálható itt. Mutatkozz neki be barátként. A mi 2 millió Facebook rajongónkat is használhatod!

Tartalommarketing

Vitathatatlanul a tartalommarketing az online marketing mozgatórugója. Újságíróink segítenek neked a tartalmak gyártásában is!

Google hirdetés optimalizálás

Csak annyit költs hirdetésre, amennyi megéri. Kialakítjuk landing oldalaidat és optimalizáljuk Google Ads hirdetéseidet.

Publishing

Az emberek akkor hisznek egy hirdetésnek, ha azon nem látszik, hogy az hirdetés. Cikkeket írunk, melyek ügyfeleid problémáéira koncentrálnak, a segítség pedig Te leszel nekik!

Influencer marketing

Bár nekünk is rengeteg Facebook és Instagram követőnk van, hozunk olyan véleményvezéreket is, akik hitelesebbé teszik cégedet!

Célcsoport kutatások

Egyetemekkel dolgozunk együtt, kutatunk elméleti szinten, de ügyfeleinknél gyakorlati kutatásokat is futtatunk.

Az online marketing eszközöket egymást segítő online marketing stratégia keretébe foglaljuk, melynek kialakítása az első lépés közös együttműködésünkben.

Tudj meg többet!

Rólunk mondták

Pázmándy Szilvia

Úgy jellemezném ezt az együttműködést, mint egy közös utazás, ahol mindkét fél figyel a másikra, közösen tanulunk, fejlődünk és érünk el eredményeket. Az együtt töltött másfél év alatt sokszorosára nőtt a forgalmunk, rengetegszer van teltház. Utólag már látom – sokat tanultam tőletek – hogy az előző cégek akikkel együtt dolgoztam, hihetetlen magas költségeik ellenére nem fordítottak elég figyelmet a tartalomgyártásra, a SEO-ra – így nem is értek el eredményeket. Összességében azt mondhatom, hogy rajtatok kívül eddig egyetlen céggel sem találkoztunk, aki komplex online marketing stratégiára építette volna a munkáját.

Pázmándy Szilvia - Zichy Park Hotel

Befeküdnél műtétre, kivizsgálás nélkül?
Ilyen lenne marketing kommunikációt kezdeni stratégia nélkül!

„Küldjetek egy árajánlatot, aztán kezdhetjük!” Soha nem megyünk bele ilyenbe, szakmaiatlanság lenne. Beszéljük át, mire van szüksége cégednek, és csak azzal foglalkozzunk. Ez így költséghatékony. A „kivizsgálásnak” a következő szintjeit kérheted nálunk:
Konzultáció
1 óra
Gödöllői irodánkban
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
30.000 FT
Jelentkezz most! >>>
CÉGRESZABOTT TANÁCSADÁS
2 óra
megrendelő telephelyén Budapest területén kívül + utiköltség
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
50 %-os kedvezmény kupon Közösségi média tréningünkre
60.000 FT
Jelentkezz most! >>>
Online marketing audit és stratégia alkotás
Konzultációs nap, auditálás majd prezentálás
megrendelő telephelyén Budapest területén kívül + utiköltség
Máté Balázs + senior online marketing tanácsadóval
Cégre szabott stratégia Írásos dokumentum és prezentáció
Ingyenes részvétel Közösségi média tréningünkre
130.000 FT
Jelentkezz most! >>>

Hotel marketing tanácsadás

Milyen alapon mondjuk, hogy értünk a hotel marketing tanácsadáshoz? Igaz, marketingesként már 1998-óta dolgozom, azonban a hotel marketing tanácsadást először a 2010-es évek elején vettem be szolgáltatásaink közé. Nyilvánvalóan hotel marketing tanácsadóként arra a sok éves tudásra is támaszkodtam, melyet az előző években online marketing ügynökségünk más területeken is megszerzett, de a vendéglátás és turizmus marketing, és ezen belül is a hotel marketing egészen speciális, új ismereteket is hozott számunkra. A harc a direkt szobafoglalásokért, a szállodák hétköznapjainak megtöltése, és az online vélemények kiemelt fontossága a hotel marketing területén teljesen más ismerteket igényel, mint egyéb területeken. Szerencsére ezeket az ismerteket az elmúlt tíz évben nagy kihívást jelentő hotel marketing projektek keretein belül tanulhattuk meg. 

 

A hotel marketing tanácsadás alapja a jó USP

Bizony, a legjobb hotel marketing tanácsadó sem tud csodát teremteni, ha nem ismerjük az adott szálloda USP-jét. Mit is jelent ez? Az USP, azaz a Unique Selling Proposition egyszerűen fogalmazva az a tulajdonság, amiért szállodádat a vendégek szívesen választják. A hotel marketing kommunikációt erre kell felépítsük. Sok szálloda tisztában van azzal, mi az USP-je, de gyakran a hotel marketing tanácsadó segítségével együtt találják ki azt, amire a hirdetéseket, a kommunikációt lehet építeni. Persze, nem minden szálloda lehet felnőttbarát, vagy bababarát, hiszen ez különleges képességeket igényel. Dolgoztam már hotel marketing tanácsadóként olyan szállodának, aki a világ végén, a semmi közepén, minden különösebb kiemelkedő tulajdonság nélkül próbált meg érvényesülni. Egy jó hotel marketing tanácsadó azonban itt is megtalálja azt, ami egyeseknek különösen szimpatikus lehet. A csend, a világtól való elvonulás, a természet közelsége, stb. Mindenhol van valami, ami a hotel marketing tanácsadás során kiemelve, az adott szálloda „különlegessége”, USP-je  lehet. 

 

A hotel marketing sarokpontja a jó weboldal

Bizony, ha már meg van szállodánk USP-je, akkor arra alapozva elkezdhetünk dolgozni egy jó honlapon. A weblap hatékonysága a kulcs a hotel marketing tanácsadás sikeréhez. Gondolhatnánk, minek ehhez szálloda marketing tanácsadó, vásárolok egy drága honlapot, az biztosan jó lesz. Hotel marketing tanácsadási praxisomban azonban már láttam több millióért megvásárolni ingyenes honlapmotorral készített, gyakorlatilag összekattingatott weblapot és tudok olyan honlapkészítőket, akik jelentős referenciákkal rendelkeznek a szállodai honlapkészítés területén, mégsem kérnek milliókat egy jó minőségű, saját, marketing automatizációs funkciókkal is bővített foglalási rendszert tartalmazó weboldalért. Mi hotel marketing tanácsadóként mindig arra törekszünk, hogy a honlapkészítő cégekből a legtöbbet hozzuk ki ügyfelünk számára, a lehető legalacsonyabb áron. 

 

A hotel marketing mozgatórugója a keresőoptimalizálás

A szálloda keresőoptimalizálás miértje

A SEO azaz a keresőoptimalizálás egy igen költséghatékony hotel marketing eszköz. Segítségével jelentősen csökkenthetjük a hirdetési költségeinket, és juthatunk közvetlen szobafoglalásokhoz. Az, hogy egy szálloda weboldal mennyi releváns, vendégfogó kifejezésre jelenik meg az első helyen a Google-ben, szinte egyenesen arányos a sikerrel. A hotel marketing tanácsadó feladata, hogy a szálloda weboldalának keresőoptimalizáltságát javítsa. Persze, nincsen hotel SEO jó weblap nélkül, és nincs értelme az éttermi marketingnek USP-nélkül, ezt már tudjuk. Mit is jelent ez? Mutatok egy példát!

 

Hotel marketing referencia – így lehet elrontani az eredményeket

Az alábbi szállodánál marketing tanácsadóként dolgoztunk, és hát van ilyen, cserélődött a vezetőség, az új vezető hozott magával egy új hotel marketing tanácsadót. Nos. a hotel marketing tanácsadó, hozott magával egy új, WordPress alapú honlapkészítő céget, aki újra gyúrta az addig szép eredményeket hozó hotel weboldalt. Az alábbi ábrák egy olyan szoftverből származnak, melyek figyelik egy adott honlap keresőeredményeit, azaz azt, hogy hányadik az adott kulcsszóra a Google-ben. Gondoljuk el, mekkora kiesést okozott az adott hotelnek, amikor az első helyekről weboldala visszaesett azokra az oldalakra, hova már senki nem megy el.

 

Hotel marketing tanácsadás és SEO

Hotel marketing példák

Szálloda keresőoptimalizálás és a rossz honlap


A szálloda keresőoptimalizálás eredménye

A hotel marketing egyik fontos feladata, hogy ne csak egyéni vendégek, hanem a hétköznapokat is megtöltő, csapatépítő helyszínt vagy rendezvényhelyszínt kereső csoportokkal töltse fel. Hétközben az egész hotel tele? Kell ennél több? Nos, visszaesni az első helyről a második, harmadik oldalakra felér egy szalmonella fertőzésről szóló hírrel, az Origo címlapján. Nekik sikerült. A hotel marketing sokak számára csak a Google Adson való hirdetgetést jelenti, pedig a rutinos keresők tudják, a fizetett hirdetéseket érdemes gyakran átugrani (és meg is teszik), hiszen azok a weboldalak csak azért vannak a Google találati lista élén, mert fizettek értük. Sokan az organikus, tehát nem fizetett találatokkal kezdik a nézelődést, így hotel marketing tanácsadóként mi is fontosnak tarjuk, hogy minden szálloda, akikkel együtt dolgozunk, fizetett hirdetés nélkül is az első helyen legyen minden kapcsolódó kifejezésre. 
 

Online marketing és PR tanácsadás egyetemi alapokon, 1999-óta, gyakorlati tapasztalattal Máté Balázs és a Marketing Professzorok

Egyetemi előadóként, doktori dolgozatomat online marketingről írva sokan gondolhatnák, hogy elméleti tudós vagyok. Ennek ellentmond az a kb. 730 vállalkozás, melynél az elmúlt több, mint 20 évben, mint tanácsadó dolgoztam, és vittem sikerre marketing stratégiákat. Ezek között multinacionális nagyvállalatok, mint a GSK (GlaxoSmithKline), az Abbott gyógyszergyár, állami cégek és szervezetek, mint az OVIT Zrt. az MVM Zrt. vagy a Magyar Pandémiás Bizottság, középvállalatok, mint a Vista Utazási Irodák, a Bond Zrt vagy a Symbol Budapest, a Boscolo Hotel - New York Kávéház, Magyar Tudományos Akadémia klubja és több 100 kisvállalkozás is szerepelnek.

 

Csapatommal a Marketing Professzorokkal marketing stratégiára alapuló teljeskörű marketing tanácsadói szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek. Ezek részleteiről, mikéntjéről, árairól személyesen adunk tájékoztatást, amennyiben az alábbi formon bejelentkezel nálunk! 

 

Ezen az oldalon naponta keletkező tapasztalataimból adok ingyenes ízelítőt olvasóimnak. Ha szeretnél ezekről azonnal értesülni, iratkozz fel hírlevelemre, vagy kövess a Facebookon!

 

Amennyiben fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot, kérlek, töltsd ki az oldal tetején található formot!

 

Egyéb kapcsolati adatok:

Cím: 2100 Gödöllő, Kossuth u. 13.

Adószám: 73554529-2-33

Telefon: 06-70-332-7224

 

 

 

 

 
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.