Nagy egészségügyi online marketing tapasztalattal rendelkező marketing ügynökség vagyunk, a magánorvostól a multi gyógyszergyárig minden egészségügyi céggel dolgoztunk már.

EN

Egészségügyi
online marketing

Jól megy magánorvosi praxisod, patikád, egészségügyi rendelőd, de úgy érzed, a csúcsidőszakokon kívül még elférne jó pár páciens?

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2022.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Nos, ebben segíthetünk, ahogy tettük az elmúlt 15 évben már jó pár gyógyszergyár, magánorvosi rendelő vagy praxis esetében is. Ők már tudják, milyen egy jól megalapozott, hatékonyan működő online marketing gépezet, ahol folyamatosan növekednek a bejelentkezések vagy akár az eladások. Ma már mindenki online érdeklődik az egészségügyi problémák megoldásai iránt. Szerencsére még sokan vannak konkurenciáid között, akik ezt nem vették észre, így jelentős előnyre tehetsz szert, ha előttük lépsz az online világ felé. A jó páciens az, aki hisz Benned, téged akar, mert biztos benne, Te vagy az, aki segíteni tud rajtad. Ha ilyeneket szeretnél, keress meg minket, segítünk. Töltsd ki a jobb oldali formot most!

Hogyan látunk hozzá
praxisod online marketingének rendbetételéhez?

  1. Elemezzük a jelenlegi helyzetet (Audit)
  2. Mérhető, reális, jól megfogalmazott célokat alakítunk ki célkitűzéseid alapján
  3. Erős, szabványos, ügyfélszerző online marketing rendszert alakítunk ki (kiváló honlap, social media stb.)
  4. Stratégiát alkotunk a célok elérésére
  5. Segítünk a célok megvalósításában tanácsadással vagy kivitelezéssel

Akiknek eddig kivitelezéssel vagy
stratégia alkotással már segítettünk

egis 77 elektronika gsk abott bonusz macosz emineo

Milyen eszközöket alkalmazunk stratégiánk során?

Keresőoptimalizálás

Gondold el, mennyivel jobb, ha az ügyfél keres téged, nem te akarsz eladni neki valamit. Ha meg is talál a Googleben, ez a keresőoptimalizálás. És megtalál, ha velünk dolgozol….

Online PR

Nagyon fontos a vásárlói döntésben, milyen a hírneved. Ha rossz, hiába költesz rengeteg pénzt hirdetésre, nem leszel eredményes.

Közösségi média marketing

Instagram, Facebook, LinkedIn-. a vevőid 80%-a megtalálható itt. Mutatkozz neki be barátként. A mi 2 millió Facebook rajongónkat is használhatod!

Tartalommarketing

Vitathatatlanul a tartalommarketing az online marketing mozgatórugója. Újságíróink segítenek neked a tartalmak gyártásában is!

Google hirdetés optimalizálás

Csak annyit költs hirdetésre, amennyi megéri. Kialakítjuk landing oldalaidat és optimalizáljuk Google Ads hirdetéseidet.

Publishing

Az emberek akkor hisznek egy hirdetésnek, ha azon nem látszik, hogy az hirdetés. Cikkeket írunk, melyek ügyfeleid problémáéira koncentrálnak, a segítség pedig Te leszel nekik!

Influencer marketing

Bár nekünk is rengeteg Facebook és Instagram követőnk van, hozunk olyan véleményvezéreket is, akik hitelesebbé teszik cégedet!

Célcsoport kutatások

Egyetemekkel dolgozunk együtt, kutatunk elméleti szinten, de ügyfeleinknél gyakorlati kutatásokat is futtatunk.

Az online marketing eszközöket egymást segítő online marketing stratégia keretébe foglaljuk, melynek kialakítása az első lépés közös együttműködésünkben.

Tudj meg többet!

Befeküdnél műtétre, kivizsgálás nélkül?
Ilyen lenne marketing kommunikációt kezdeni stratégia nélkül!

„Küldjetek egy árajánlatot, aztán kezdhetjük!” Soha nem megyünk bele ilyenbe, szakmaiatlanság lenne. Beszéljük át, mire van szüksége cégednek, és csak azzal foglalkozzunk. Ez így költséghatékony. A „kivizsgálásnak” a következő szintjeit kérheted nálunk:
Konzultáció
1 óra
Skype
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
30.000 FT
CÉGRESZABOTT TANÁCSADÁS
2 óra
Skype
Máté Balázs online marketing tanácsadóval
50 %-os kedvezmény kupon Közösségi média tréningünkre
60.000 FT
Online marketing audit és stratégia alkotás
Konzultációs nap, auditálás majd prezentálás
megrendelő telephelyén Budapest területén kívül + utiköltség
Máté Balázs + senior online marketing tanácsadóval
Cégre szabott stratégia Írásos dokumentum és prezentáció
Ingyenes részvétel Közösségi média tréningünkre
230.000 FT

Mi az az egészségügyi marketing?

Az egészségügyi marketing olyan kommunikációs folyamatok összessége, amelyek célja az egészségügyi fogyasztók elérése, bevonzása, majd konverziója. Ideális esetben az egészségügyi marketing nem ér véget a konverzióval, hanem azt követően is aktívan ösztönzi az ügyfeleket az utólagos interakciókra.
Az igazán sikeres egészségügyi marketing stratégiák összcsatornás, szegmentált és célzott online, illetve offline taktikákat alkalmaznak ezekre a célokra. Az egészségügyi szervezetek sajátos teljesítménymutatókkal követik nyomon sikereiket, illetve befektetéseik megtérülését.

 

Mik az egészségügyi marketing előnyei?

Manapság minden valamirevaló egészségügyi szolgáltatónak (legyen az egy magánpraxis vagy egy kórház) szüksége van egészségügyi marketingre, többek között az alábbi okokból:

 

 

Egy egészségügy marketing stratégia összeállítása

Az egészségügy folyamatosan fejlődő világa még a legtapasztaltabb marketingeseket is kihívások elé hajlamos állítani. A marketingcsapatoknak ismerniük kell a legújabb egészségügyi trendeket és marketingeljárásokat, hogy képesek legyenek elérni, megszólítani, illetve ügyfeleikhez irányítani a megcélzott pácienseket.

 

Lássuk, hogy mire van szükség egy átfogó egészségügyi marketing stratégia kialakításához.

 

1. Alakíts ki egy akadálymentes digitális páciensélményt

A modern fogyasztók a saját feltételeik szerint szeretnek kapcsolatot teremteni az egészségügyi és egyéb márkákkal. Egy megfelelően kialakított egészségügyi marketing stratégia figyelembe veszi ezeket az igényeket, és lehetővé teszi a páciensek számára, hogy a kedvenc csatornáikon keresztül lépjenek be egészségügyi rendszeredbe.

 

Először is derítsd ki, hogy pácienseid általában milyen felületeken találnak rá és lépnek kapcsolatba márkáddal. Ilyen belépési pontok (vagy „digitális bejáratok”) lehetnek például egészségügyi rendszered webhelye vagy egy közösségi médiás profil, és így tovább.

 

Vázold fel az ezen interakcióhoz vezető útvonalat, függetlenül attól, hogy konverzióhoz vezethet-e vagy sem. Ez a „páciens utazásának feltérképezése”, ami segít kideríteni, hogy mely mozzanatok vezetnek konverziókhoz, és melyek tántorítják el a pácienseket egészségügyi rendszeredtől.

 

Ideális esetben a teljes szolgáltatási vonalat végig kell vizsgálni ehhez, és kikérdezni az orvosokat, a bevételciklus-szakértőket, és más ügyfelekkel foglalkozó csapattagokat is, hogy egy teljes képet kapj pácienseid utazásáról, illetve azonosítani tudd az esetleges súrlódási tényezőket.

 

2. Hozz létre egy összeszedett márkát

A fogyasztók nem vásárolnak olyan termékeket és szolgáltatásokat, amiket nem ismernek és nem bíznak bennük. Ez persze fokozottan igaz az egészségügyben – a páciensek nem szívesen bízzák magukat egy olyan szakértői csapatra, akikről semmit nem tudnak.

 

Egy erős márka és egy jó márkaismertségi kampány csökkentheti az ügyfélszerzés költségeit, ezért igenis megéri a márkaépítésbe fektetni.

 

Mi teszi egyedivé egészségügyi rendszeredet, és amit a páciensek vonzónak találnak márkádban? Megbízható, tapasztalt szakemberekkel dolgozol? Mindig a legmodernebb technológiát kínálod? Találd meg azt, ami miatt az emberek a te márkádat választják, és erre építsd fel kampányodat.

 

3. Erősítsd meg kapcsolataidat a személyre szabással

Az egészségügy személyes jellegének ellenére számos marketingstratégia hagyja figyelmen kívül a személyre szabást. Az egészségügyi marketingeseknek nem csak ügyfélekezelő (CRM) rendszerük áll rendelkezésére, hanem különféle elektronikusan tárolt egészségügyi adatok is, amelyek felhasználásával rendkívül precízen célozhatják meg ideális pácienseiket.

 

4. Készíts egy jó webhelyet

Egy minőségi egészségügyi webhely többféleképpen is segíti a páciensek utazását.

 

Először is, folyamatosan hasznos felhasználói adatokat gyűjt, amiket később különféle marketingcélokra lehet felhasználni (pl. remarektingre).

 

Egy modern webhely továbbá lehetővé teszi, hogy személyre szabott élményeket kínálj látogatóidnak, például dinamikus szövegek és kreatív elemek formájában.

 

Webhelyed mindemellett minden tartalmad és a páciensek számára fontos információk központi gyűjtőhelye. Ezek a tartalmak továbbá a keresőoptimalizálásban (SEO) is sokat segítenek, ha kellő odafigyeléssel készítik el őket.

 

Egy jó egészségügyi webhely továbbá gyors, biztonságos és könnyedén navigálható, tehát nem vesztegeti a páciensek idejét.

 

5. Azonosítsd a legjobb marketingcsatornákat

Az egészségügyi marketingesek egyszerre több online csatornát is használnak pácienseik elérése céljából. Ilyen csatornák többek között az organikus keresés, a keresési hirdetések, a display hirdetések a közösségi média, az email és így tovább.

 

Mivel egyszerre több ilyen csatornát kezelni rendkívül időigényes feladat, ezért érdemes csak azokra koncentrálni, amelyeken a legtöbb lehetséges és meglévő páciens is jelen van. Fontos továbbá, hogy minden csatorna marketingtevékenységei az átfogó marketingcélokat szolgálják, de egyszerre figyelembe is vegyék az adott csatorna bevált szokásait is.

 

6. Kezeld a páciensektől kapott visszajelzéseket

Az emberek szívesebben választanak olyan termékeket és szolgáltatásokat, amelyekről mások elégedetten nyilatkoznak. Így van ez az egészségügyben is, és az internet lényegesen leegyszerűsítette az ilyen vélemények megosztását a meglévő, illetve azok visszakeresését a leendőbeli páciensek számára. Fontos tehát, hogy egészségügyi rendszered pozitív vélemények megosztására ösztönözze pácienseidet. A legjobb taktika? Nyújts első osztályú ellátást.

 

Na persze, időnként a negatív vélemények is elkerülhetetlenek. Ilyen esetekben nagyon fontos, hogy higgadtan, és konkrét páciensadatok megosztása nélkül reagálj ezekre a visszajelzésekre. Még ha egy páciens nyersen is fogalmazza meg véleményét, köszönd meg neki azt. Ezt követően keresd fel a pácienst egy privát csatornán (ahol már a részletekről is szó eshet), és próbálj megoldást találni a problémájára.

 

7. Támaszd alá döntéseidet értékes statisztikákkal

A marketingcsapatok általában a felsővezetőktől kapják az utasításokat és a kitűzött célokat. Sajnos a költségkeretet is a „felsőbb erők” állapítják meg, ami (a részletek ismeretének hiányában) gyakran túl- vagy alulköltekezést eredményez.

 

Éppen ezért fontos, hogy kellő meggyőző adatot gyűjts össze korábbi kampányaidról, hogy ezekkel támaszthasd alá döntéseidet, és megindokolhasd a következő projekt költségkeretét is.

 

8. Igazítsd a marketinget a szervezeti célokhoz

Az egészségügyi rendszer átfogó üzleti stratégiájáénak kialakításakor a marketing is fontos szerepet kell kapjon. A felsővezetőkkel való kétirányú kommunikáció lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy jobban megértsék a cég átfogó üzleti céljait. Ez alapján a megfelelő statisztikákat vehetik majd figyelembe a költségkeret megállapítása és a stratégia kivitelezése során is.

 

9. Elemezd a piac helyzetét

A piac rohamos ütemben változó dinamikája manapság sokkal fontosabb, mint valaha. A korszerű egészségügyi üzleti hírszerzésnek köszönhetően az üzleti növekedésért felelős döntéshozók könnyebben átláthatják ezeket az egymással kapcsolatos dinamikákat, úgymint a fogyasztók igényeit, a piaci részesedést, és így tovább.

 

Az egészségügyi marketing gyakori kérdései (és azok válaszai)

 

Miért olyan fontos az egészségügyi marketing?

Az egészségügy világa változik. A fogyasztók manapság sokkal közvetlenebbül vesznek részt kezeltetésükben, és olyan kérdésekben döntenek utazásuk során, amiket régebben csak az orvosok válaszolhattak meg nekik. Az internetes keresés és a Google korában az egészségügyi fogyasztók még a különböző egészségügyi szolgáltatókról írt véleményeket, illetve a kínált árakat is összehasonlíthatják, mielőtt bárkivel felvennék a kapcsolatot.

 

Mi több, a páciensek könnyedén találhatnak nem hagyományos ellátókat is az interneten, és meglehetősen sokan élnek is ezzel a lehetőséggel. Ilyen nem hagyományos ellátók például az előjegyzést nem igénylő klinikák, a virtuális szolgáltatók vagy a járóbeteg-kórházak.

 

A kényelem gyakran fontosabb szempont, mint a szolgáltató háttere és hírneve, de persze a páciensek továbbra is olyan személyre szabott ellátásra vágynak, ami felelősségre vonhatóságra és bizalomra alapszik.

 

A fogyasztói viselkedés változásai szintén alátámasztják az egészségügyi marketing fontosságát. A marketingüzenetek manapság már nem feltétlenül az ellátás minőségére kell koncentráljanak, hanem a kényelmes, könnyedén hozzáférhető, digitálisan integrált rendszerekre, amelyek a páciensek rohanó életmódjához igazodnak. Az egészségügyi marketingesek munkája tehát összetettebb és fontosabb, mint valaha.
Az egészségügyi marketing a páciensek oktatásával, az egészségügyi rendszerekbe való bevonzásával és első osztályú ügyfélszolgálattal biztosítja az ügyfélalapú hozzáállás nélkülözhetetlen elemeit.

 

Milyen technológiákra van szükség az egészségügyi marketingben?

Az egészségügyi marketinghez négy fő technológiai platformra van szükség a hatékony, sikeres kampányok kialakításához és kivitelezéséhez.

 

Egészségügyi ügyfélkezelő rendszer (CRM):

Egy CRM többféle forrásból gyűjti össze a páciensek adatait, amelyek alapján így könnyebben tervezhetők és hajthatók végre sikeres többcsatornás marketingkampányok. Egy jó CRM segítségével úgy szabható testre a páciensek elérése, hogy mindez javítja a páciensek élményét, az ügyfélszolgálat színvonalát, és megerősíti a hosszútávú kapcsolatokat is.

Az összetett CRM-ek továbbá más technológiai platformokkal is összekapcsolhatók, például elektronikus orvosi nyilvántartásokkal (EMR) vagy pénzügyi rendszerekkel.

 

Tartalomkezelő rendszer (CMS)

Egy CMS megkönnyíti az egészségügyi tartalmak elkészítését és kezelését, ráadásul a CRM-mel is összekapcsolható, biztosítva ezzel, hogy a jövendőbeli tartalmak is párhuzamban álljanak a márka céljaihoz és a páciensek elvárásaihoz.

 

A CMS továbbá elősegíti a tartalmak újrahasznosítását is, ami rengeteg időt és erőforrást segít megspórolni a marketingesek számára.

 

Marketingautomatizálás

Egy marketingautomatizáló platform lehetővé teszi az egészségügyi marketingesek számára, hogy tartalmaikat jókor és jó csatornán keresztül juttassák el a megfelelő páciensekhez. Az ilyen szoftverek a CRM által összegyűjtött, gyakran valós idejű adatok alapján biztosítanak egyedi élményeket a páciensek számára.

A különböző tartalmak az alapján jelenhetnek meg a pácienseknek, hogy az ellátás vagy a konverziós folyamat mely szakaszában járnak éppen, így a célszemélyek mindig időszerű, releváns információkhoz juthatnak, ami a következő lépés irányába vezeti majd őket.

 

Aktivitási központ

Az aktivitási központ egy olyan optimalizált telefonos ügyfélszolgálat, ami fokozottan személyre szabott, világszínvonalú páciensélményeket kínál az ügyfelek számára. Az aktivitási központok CRM adatok alapján kínál teljes képet az ügyfélszolgálatos kollégáknak azokról a páciensekről, akikkel éppen kommunikálnak (telefonon vagy online). Ezen információk birtokában az ügyfélszolgálat sokkal relevánsabb és személyre szabottabb beszélgetéseket folytathat a páciensekkel.

 

Mi az egészségügyi marketingtechnológiák tulajdonlásának teljes költsége (TCO)?

A tulajdonlás teljes költsége (TCO) egy eszköz beszerzésének és működtetésének összege. Másképpen megfogalmazva a TCO az eszközzel járó minden közvetlen és közvetett költség összege.
A TCO-t gyakran használják a befektetések megtérülésének (ROI) kiszámításakor egy projekt elején, és hozzátartoznak az üzembe helyezés, a fenntartás, a támogatás, a szabályoknak való megfelelés és egyéb tényezők egyszeri és rendszeres költségei is.

 

Az egészségügyi marketingtechnológia kiválasztása előtt tehát a TCO-t is fontos figyelembe venni. Egy TCO-elemzésnek általában három fő kategóriát kell megvizsgálnia: a beszerzés költségeit, a működtetés költségeit, illetve a szükséges erőforrások (személyzet) költségeit.

 

Ezeket figyelembe véve a TCO kiszámítása az alábbi képlettel végezhető el:

 

TCO = [(MK + EK)] x É] + BK
MK = működtetés költségei (évente)
EK = erőforrások (személyzet) költségei (évente)
É = a tulajdonlás éveinek száma
BK = beszerzés költsége

 

Mik az egészségügyi marketing kihívásai?

Az egészségügyi marketing három fő egészségügyi kihívással néz szembe:

 

Egymástól elkülönített részlegek

Az egymástól függetlenül működő részlegek megnehezítik az egészségügyi marketingesek számára, hogy összefüggő kommunikációval érhessék el a pácienseiket. Az összefüggéstelen üzenetek láttán a páciensek megkérdőjelezik a márka megbízhatóságát, szakmai felkészültségét és általános professzionális színvonalát.

 

Elavult technológiák

Ahhoz, hogy versenyképesek maradhassanak, az egészségügyi marketingeseknek lépést kell tartaniuk a modern, digitális világ fejlődésével, beleértve a legújabb technológiák átvételét, a legújabb platformok ismeretét, és így tovább.

 

Szűkös költségkeretek

A költségkeret okozta korlátok szintén visszatartják az egészségügyi marketingeseket, akiknek vagy meg kell tanulniuk a legtöbbet kihozni a rendelkezésükre álló összegekből, vagy megnyerő statisztikákkal kell alátámasztaniuk, valahányszor több pénzt szeretnének igényelni a vezetőségtől.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!