Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Instagram influencer marketing fogorvosoknak – Egy hatékony stratégia?

Az elmúlt másfél évtized során az egész világot meghódították a közösségi platformok. Sokan a Facebookon kezdik és zárják napjukat, mások pedig képtelenek kibírni, hogy ne nézzenek rá 10 percenként az Instagramra. A szórakozás, a hírek és az általános kommunikáció mind átköltöztek az internetre, javarészt a közösségi médiára.

10 fogászati marketing tipp, amikkel sikerre viheted praxisodat

Ha van valami, ami (a szakmán kívül) minden fogorvosban közös, az az, hogy stabil fogászati marketingre van szükségük, hogy rendszeresen új pácienseket vonzhassanak praxisukhoz. Na persze, a legtöbb fogorvos nem marketingszakértő, így ez a fajta önreklám nem is tartozik a prioritásaik közé. Vannak, akik próbálkoznak ugyan, de hamar rájönnek, hogy e...

Többcsatornás marketing: Mit jelent és hogyan segít?

A márkák manapság minden korábbinál többet alkalmazzák a többcsatornás marketinget az új ügyfelek beszerzésére, ami a folyamatos sikerek és növekedés egyik alapfeltétele. Az összetett digitális közegben fontos, hogy minden márka tisztában legyen a többcsatornás marketing alapjaival, hogy kiváló élményeket biztosíthasson ügyfelei számára. ...

Változik a Google Ads – Mire számítsanak a hirdetők?

Amennyiben fizetett hirdetéseket futtatsz a Google Ads rendszerén keresztül, akkor nemrégiben te is kaphattál egy értesítést (emailben vagy más módon) arról, hogy a jövőben nem lehet majd kiterjesztett szöveges hirdetéseket létrehozni. Ez elsőre talán aggasztóan hangzik, azonban a kisebb cégek teljesítményére ez nem igazán lesz majd hatással. Mai ...

Így teljesíthet jól orvosi praxisod a Google-on

Ha az egészségügyi marketingről van szó, manapság nincs értékesebb dolog az emberek figyelménél. Sajnos az internet tele van olyan videókkal, felugró ablakokkal, hirdetésekkel és egyéb elemekkel, amik folyamatosan magukra vonják ezt a figyelmet. Jogosan merül fel tehát a kérdés, hogy vajon hogyan emelkedhet ki egy praxis ebből a sűrű zajból, és kap...

Az egészségügyi tartalommarketing nélkülözhetetlen szerepe

Az egészségügyi marketingképviselők szerepe rohamléptekkel halad egy személyes/digitális hibrid irányába, ahogyan egyre hatékonyabb módszerekkel vehetjük fel a kapcsolatot pácienseinkkel. Tény, hogy ezen változások nagy részét a COVID-19 helyzet indította be, de biztosak lehetünk benne, hogy a járvány leküzdése után is maradandó helyet foglalnak ma...

5 profi tipp a Display hirdetések hatékony optimalizálásához

A Display hirdetések lehetőséget nyújtanak márkádnak, hogy releváns webhelyeken, alkalmazásokban és egyéb online felületeken is megjelenjen. Amennyiben szeretnél több lehetséges ügyfelet elérni az interneten, a Display hirdetéseket mindenképpen érdemes észben tartani. Ahhoz, hogy a legtöbbet hozhasd ki Display kampányaidból, illetve költségkereted...

Amit egy marketingesnek a Google Ads Teljesítménytervezőjéről tudnia kell

Az online reklámok világa végtelenül képlékeny. Habár sok trend előre megjósolható, néha még a tapasztalt marketingesek sem tudják előre megjósolni, hogy egy-egy változtatás milyen irányba fordítja majd ügyfeleik kampányait. Ezt a bizonytalanságot segít némileg csökkenteni a Google Teljesítménytervezője, és mai cikkünkben megismerheted, hogy pontos...

Ezért ne állítsd le gyengén teljesítő Google Ads kampányaidat

Minél több Google Ads kampányt készítesz egy projekten belül, annál több jól és kevésbé jól teljesítő lesz közöttük. Ilyenkor logikus, hogy figyelmed nagy részét a jobb kampányokra fordítod majd, míg a gyengébbeket szünetelteted – sokkal több értelme van az eredményesebb hirdetésekre fordítanod a költségkeretedet, nemdebár?

Így változtatja páciensekké az olvasókat az emberibb tartalommarketing

Egy jó orvos nem csupán kezelésre váró emberekként tekint pácienseire, és természetesen a betegek sem így látják magukat a modern világban. A mai páciensek valójában egészségügyi fogyasztók, akiknek kérdéseik vannak, és személyesebb kapcsolatot szeretnének kialakítani orvosaikkal. Ahogy a technológia egyre fejlődik, napról-napra fontosabbá válik h...

Kiemelt területeink