Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte, ahol szakdolgozatát a bormarketing témakörében készítette, és kiemelkedő minősítést kapott. Egyetemi tanulmányai alatt részt vett egy online marketing továbbképzésen is, amelynek köszönhetően elmélyült a kreatív szövegírás, a közösségi média és a projektmenedzsment alapjaiban.


Végzés után több mint egy évig marketingasszisztensként dolgozott, majd 2018 nyarán csatlakozott a Marketing Professzorok csapatához, ahol asszisztensi és újságírói feladatokat látott el. Kezdetben főként cikkírással foglalkozott, de hamar bekapcsolódott a SEO-feladatokba és a közösségimédia-felületek kezelésébe is. 2018 decemberétől már marketing managerként folytatta munkáját, saját projektekkel és növekvő felelősségi körrel.

2020-tól főként az egészségügyi marketingre specializálódott. Fogászatokkal, magánegészségügyi intézményekkel és orvosi praxisokkal dolgozik együtt az ügynökség képviseletében, így mára a cég vezető egészségügyi marketing managereként tevékenykedik.


Jelenleg több mint tíz egészségügyi vállalkozás projektjeit irányítja, kutatásokat koordinál, valamint komplex online marketingstratégiák kidolgozásában és megvalósításában vesz részt. Kiemelt fókuszt fordít a részletes SEO-stratégiák kialakítására, folyamatos monitorozására és az új trendek, algoritmusfrissítések követésére.

 

Szakmai minősítések és képzések

  • Több marketingtovábbképzés, különösen közösségi média és tartalommarketing témakörökben

  • Google Ads alapminősítés

  • Google Digitális Workshop – YouTube és Tartalommarketing képzés

 

Ügyfélsikerek (esettanulmányok)

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Így tervezd meg egészségügyi marketingedet 2023-ra

Ha az előző években mindig ugyan azt a stratégiád használtad újra és újra, akkor itt az ideje, hogy a legújabb marketingtechnológiák és innovációk vezényeljék egészségügyi marketingtevékenységeidet. Az alábbi cikk segít felkészülni a 2023-as esztendőre – íme a leghasznosabb hirdetéstervezési és marketingstratégiák, amelyekkel jelentős előnyt szere...

A leggyakoribb közösségi média marketing hibák - Hogyan kerüld el?

A közösségi médiában nem kell választanod az organikus és fizetett módszerek között – sőt, ezek együttes erővel produkálják a legjobb eredményeket, egy átfogó stratégia formájában. Na persze, ennek az iránynak is megvannak a maga buktatói, amikkel érdemes tisztában lenned, hogy elkerülhesd őket. Ebben segít az alábbi cikk!

Így optimalizálj a Google „hasznos tartalmak” frissítésére

A Google évente több száz kisebb-nagyobb frissítéssel bővíti keresőalgoritmusát. 2022 augusztus 25-én a „hasznos tartalmak” nevet viselő frissítést jelent meg, amely egyszerre igyekszik megjutalmazni a minőségi tartalmakat felsoroló webhelyeket, és büntetni azokat, amelyeket kizárólag SEO célokból üzemeltetnek.  

Így egyensúlyozd ki a SEO-t és a tartalmakat 2023-ban

A 2022-es év eseményeinek köszönhetően számos marketinges egy új irányt igyekezett felvenni: többet kihozni kevesebből. A tartalommarketingre való kereslet korábban is magas volt, de a fogyasztói viselkedés változásai és az egyre növekvő igény az azonnali információk iránt csak tovább fokozták azt. Mi több, a Google is egyre több figyelmet kezdett...

10 kérdés az egészégügyi közösségi média sikerekért

A közösségi platformok az egészségügyi márkák leghasznosabb marketingeszközei közé tartoznak. Az alábbiakban néhány hasznos kérdést olvashatsz, amelyeket megválaszolva egy sokkal hatékonyabb egészségügyi közösségi média marketing stratégiát állíthatsz össze márkád számára.  

Helyi SEO egészségügyi praxisoknak

Köztudott tény, hogy az egészségügyi praxisok többsége a közelben élő vagy dolgozó páciensekre támaszkodik. Ez nem meglepő, elvégre az emberek nem szívesen utaznak órákat csak azért, hogy orvosi ellátásban részesüljenek, és inkább a közelben található opciók közül válogatnak. A legsikeresebb egészségügyi praxisok zöme helyi SEO-t (keresőoptimalizá...

Ezért nem szabad hinni a SEO garanciáknak

Ha mostanában keresel magadnak SEO ügynökséget, akkor biztosan találkoztál olyan cégekkel, amik valamilyen módon „garantálják” a keresőoptimalizálás eredményeit. Ezek a garanciák sokféle alakot ölthetnek. Egyes ügynökségek megígérik, hogy X százalékkal növelik a forgalmadat, vagy azt, hogy bejuttatnak az első három találat közé a Google-on – gyakra...

A Google Ads optimalizálása a maximális egészségügyi költségkeretért

Ha nem ellenőrzöd rendszeresen Google Ads fiókodat, akkor stratégiád idővel egyre többet veszíthet hatékonyságából, ami rengeteg elvesztegetett pénzt eredményez. Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni PPC törekvéseidből (és költségkeretedből), akkor időről-időre alapos teljesítményelemzéseket kell végezned. Mikor foglalkoztál ezzel utoljára? Az alábbiak...

Marketing stratégia készítés – Minden, amit tudnod kell

A marketingstratégia magába foglalja, hogy hogyan kommunikálja egy cég az értékajánlatát ügyfelei számára. Ahelyett, hogy a különböző kampányok konkrét lépéseit részletezné, egy marketingstratégia afféle iránytűként szolgál az általános marketing mozzanatok irányításához. Habár kétségtelenül csábító lehet rögtön rátérni a marketing tervre, a market...

A Google Ads legfontosabb frissítései 2023-ra

A Google-ról köztudott tény, hogy folyamatosan változó algoritmusa sosem hagyja unatkozni a marketingeseket. Egy cég marketingstratégiájának megtervezése és kivitelezése mellett azonban gyakran nem marad idő lépést tartani a legújabb trendekkel és frissítésekkel. Az alábbiakban a közelmúlt legfontosabb Google Ads frissítéseiről lesz szó, hogy te i...

Mi a sikeres landing page titka? Segítünk!

Tegyük fel, hogy van egy remek hirdetésed. Nagyszerű szöveget írtál hozzá, megnyerő a felhívásod, odafigyeltél a célzásra és az ajánlattétel is optimális – de egyszerűen nem teljesít az elvártak szerint, és a kattintások is túl sokba kerülnek. Ismerős?

Kiemelt területeink