Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

Szállodai marketing - mi a sikeres online jelenlét titka?

2024/11/14 - Sándor Petra, online marketing

Szállodai marketing - a sikeres online jelenlét titka

A szállodai marketing ma már elengedhetetlen része a vendégszerzésnek. Az emberek többsége, amikor utazást tervez, ma már az interneten keres foglalási lehetőségeket, ott...
Hatékony marketing 2025-ben? Ezek a trendek azok, melyeket követve több ügyfelet, konverziót érhetsz el: 9 pontos trendlista, gyakorlati példákkal bemutatva.

2024/11/14 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Ezek lesznek 2025 meghatározó marketingtrendjei

Hatékony marketing 2025-ben? Ezek a trendek azok, melyeket követve több ügyfelet, konverziót érhetsz el: 9 pontos trendlista, gyakorlati példákkal bemutatva.
Mit jelent a szállodák csillagos besorolása?

2024/11/02 - Orbán Ferenc, hotel marketing gyakornok

Mit jelent a szállodák csillagos besorolása?

Miben más egy egy csillagos hotel egy öt csillag superiortól? Mit jelentenek a csillagok, hogyan szerez egy szálloda jobb besorolást, mi kell ehhez?
Sikeres kampány titka: így segít egy digitális marketing ügynökség!

2024/10/25 - Sándor Petra, online marketing tanácsadó

Sikeres kampány titka: így segít egy digitális marketing ügynökség!

Egy vállalkozások sikeres működéséhez elengedhetetlen a hatékony online jelenlét, amelyhez egy átfogó, jól megtervezett digitális marketing kampány szükséges....
Piackutatás lépésről lépésre 2024-ben

2024/10/23 - SP

Piackutatás lépésről lépésre 2024-ben

A piackutatás soha nem volt fontosabb, mint manapság. Az üzleti világ folyamatosan változik, a fogyasztói igények állandóan alakulnak, és egyre több a versenytárs. 2024-ben a...
Mi az az NFT marketing (és hogyan csináld jól)?

2024/10/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Mi az az NFT marketing (és hogyan csináld jól)?

Miért fontosak az NFT-k a marketingben? Mi az az NFT marketing? Hogyan használják a márkák az NFT-ket a marketingre? Megéri az NFT marketingbe fektetni?
Érzelmi branding a hotelmarketingben, avagy ne szobát adj el, érzést!

2024/09/16 - Máté Balázs, hotel marketing tanácsadó

Érzelmi branding a hotelmarketingben, avagy ne szobát adj el, érzést!

Nem úgy megy hoteled, ahogy szeretnéd, de nem tudod miért? Nem elég a hirdetésekre költött temérdek pénz, ha ez az apró lépés hiányzik... Mutatjuk, mi az!
házépítés marketing

2024/08/15 - Novák Anna

Házépítés marketing: tippek építőipari cégeknek

A házépítés marketingje manapság elengedhetetlen az építőipari cégek számára, hiszen a verseny folyamatosan nő a piacon. Ahhoz, hogy vállalkozásod sikeres legyen, és...
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!