Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
Gyakori kérdések a keresőoptimalizálásról

Gyakori kérdések a keresőoptimalizálásról

2021.07.28

Szeretnél a SEO-val foglalkozni, de maradt néhány nyitott kérdés? Összegyűjtöttük a legyakrabban felmerülő kérdéseket a keresőoptimalizálásról, amelyekre talán még Te is keresed a választ. 


Egészségügyi branding – Így erősítsd meg orvosi praxisod márkáját

Egészségügyi branding – Így erősítsd meg orvosi praxisod márkáját

2021.07.26

Elgondolkodtál már azon, hogy milyen üzenetet mutat pácienseidnek orvosi praxisod brandingje? A magánorvosoknak nincs mindig egyszerű dolga, főleg, ha sűrű helyi mezőnnyel kell versengniük pácienseik figyelméért. Fontos tehát, hogy mindent megtegyél annak érdekében, hogy praxisodat észrevegyék.Ahhoz, hogy márkád üzenete egyértelmű legyen pácienseid számára, összeszedett, stabil brandingre lesz szükséged. A következőkben ehhez kínálunk néhány hasznos tudnivalót.


Mi az a SEO? A keresőoptimalizálásról dióhéjban

Mi az a SEO? A keresőoptimalizálásról dióhéjban

2021.07.21

Újdonsült cégtulajdonosként bizonyára te is hallottál már a SEO-ról az online marketing kapcsán, vagy épp a „keresőoptimalizálás” kifejezéssel találkoztál valahol az interneten. De mik ezek, és miért beszél róluk mindenki? Az alábbiakban erről lesz szó.


7 gyakori technikai SEO hiba, amik aláássák egészségügyi webhelyed láthatóságát

7 gyakori technikai SEO hiba, amik aláássák egészségügyi webhelyed láthatóságát

2021.07.19

Amikor szóba kerül a keresőoptimalizálás, a legtöbben a kulcsszavak és linkek mentén kezdenek el gondolkodni. Habár ezek mind fontos tényezők, a technikai SEO éppen annyira sokat segíthet (vagy ronthat) egy webhely láthatóságán, mint a linkprofil, vagy az alkalmazott kulcsszóstratégia.A Google első sorban olyan webhelyeket szeretne felsorolni felhasználóinak, amik nem csak kiváló tartalmakat kínálnak, hanem első osztályú böngészési élményt is.A következőkben azokról a gyakori technikai SEO hibákról lesz szó, amik meglepően sok egészségügyi webhelyre jellemzőek – talán épp a tiédre is. Lássuk tehát, hogy melyek ezek, és hogy hogyan orvosolhatod őket!


6 létfontosságú marketingtipp a koronavírus után újranyitó szállodáknak

6 létfontosságú marketingtipp a koronavírus után újranyitó szállodáknak

2021.07.14

Ahogy lassan, de biztosan sikerül visszaszorítanunk a koronavírust, a szállodák is újra megnyithatják szobáikat az utazni vágyók számára. Sokan persze még mindig óvatosak, és alaposan meggondolják, hogy hová menjenek idén nyaralni (ha mennek egyáltalán).


Kulcsszóstratégia orvosoknak: Hogyan kezdj bele?

Kulcsszóstratégia orvosoknak: Hogyan kezdj bele?

2021.07.12

A kulcsszavak az egészségügyi SEO alappillérei. Ezek azok a kifejezések, amik összekötik egymással az ellátást kereső pácienseket, és az azt kínáló egészségügyi szolgáltatókat. Ott a helyük a webhelyeken, a blogbejegyzésekben, és még a közösségi médián is.Nem kérdés tehát, hogy minden valamirevaló orvosi webhelynek szüksége van egy naprakész kulcsszóstratégiára. Na persze, ez nem olyasmi, amire egy egészségügyi szakember napokat szánna, ezért állítottunk most össze egy tömörebb útmutatót hozzá!


Szezonális SEO: Így csináld hatékonyan

Szezonális SEO: Így csináld hatékonyan

2021.07.07

Íme három kezdő tipp, amikkel lefektetheted a szezonális keresőoptimalizálás alapjait webhelyeden.https://matebalazs.hu/kapcsolat.html


Ezért van szüksége minden webáruháznak szezonális SEO-ra

Ezért van szüksége minden webáruháznak szezonális SEO-ra

2021.06.30

A szezonális SEO a hagyományos keresőoptimalizálás egyik ágazata. Lényegében ugyan úgy zajlik, mint a hagyományos SEO, azzal a kivétellel, hogy kifejezetten időszakosan felkapott termékekre igyekszik felhívni a kereső felhasználók figyelmét.


Így vonzz több fogyasztót kórházadba a branding segítségével

Így vonzz több fogyasztót kórházadba a branding segítségével

2021.06.28

A fogyasztói társadalom a kórházmarketing menetét is megváltoztatta. A szimpla magyarázat erre az, hogy a páciensek manapság modern fogyasztókként viselkednek: mindenből többet igényelnek, és ezek az igények ösztönözték arra a kórházakat, hogy fogyasztóbarát szolgáltatásokkal és eljárásokkal álljanak elő.


10 ok, amiért minden cégnek szüksége van a SEO-ra

10 ok, amiért minden cégnek szüksége van a SEO-ra

2021.06.23

Az online marketing sokféleképpen segítheti egy cég növekedését: megerősítheted vele a márkatudatosságot, megcélozhatod vele a megfelelő közönséget, és megmutathatod, hogy miért érdemes a te kínálatodat választani a versenytársaké helyett. Az online marketing egy ritkábban emlegetett, mégis létfontosságú eleme a SEO, azaz a keresőoptimalizálás – ez segít majd konkrét ügyfeleket vonzani márkád webhelyére!


Ezért hasznos az e-kereskedelem az egészségügy számára

Ezért hasznos az e-kereskedelem az egészségügy számára

2021.06.21

Az elmúlt évtizedek során az e-kereskedelem gyökerestől megváltoztatta a viszonteladás kiskereskedelem világát. Az egészségügy azonban valahogyan kikerülte ezeket a változásokat, azonban az online egészségügyi szektor még így is tele van lehetőségekkel.


A Google nem látja a HTML gombok linkjeit (és egyéb SEO hírek)

A Google nem látja a HTML gombok linkjeit (és egyéb SEO hírek)

2021.06.16

A SEO szakemberek már jó ideje trükköztek azzal, hogy belső hivatkozásaikat HTML gombokba rejtették, ezzel befolyásolva rangsorolásukat, és kitaszítva a Google-t, hogy feltérképezze a nem létfontosságú oldalakat, amelyek a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot tartalmazzák. Ezt a taktikát PRG (post-redirect-get) módszerként is szokás emlegetni, és sok webmester tekint rá az új nofollow direktívaként.


Mobil-első egészségügyi marketing: Mi ez, és hogyan végezd hatékonyan?

Mobil-első egészségügyi marketing: Mi ez, és hogyan végezd hatékonyan?

2021.06.14

Ahogy világszerte egyre nő a mobilhasználók száma, úgy válik egyre fontosabbá az egészségügyi webhelyek mobilélménye is. Egy egészségügyi szervezet, vagy orvosi praxis manapság nem elég, ha szimplán jelen van az interneten egy webhellyel – ennek a webhelynek minden mobileszközön tökéletesen kell működnie. De miért is?


A legjobb taktikák egy webáruház felfuttatásához – 2. rész

A legjobb taktikák egy webáruház felfuttatásához – 2. rész

2021.06.09

Legutóbbi cikkünkben néhány hasznos technikát osztottunk meg azoknak a webmestereknek (és marketingeseknek), akik szeretnék fellendíteni egy meglévő, vagy éppen készülő webáruházuk teljesítményét.


7 bevált PPC tipp fogorvosoknak az új páciensek megnyeréséért

7 bevált PPC tipp fogorvosoknak az új páciensek megnyeréséért

2021.06.07

Sokaknak megvan az a rossz szokása, hogy csak akkor mennek fogorvoshoz, amikor muszáj. Elhanyagolják a negyed- vagy féléves általános vizsgálatokat, és csak akkor kezdenek el segítséget keresni, amikor megfájdul, vagy kilyukad a foguk. 


E-kereskedelmi webdesign tipp webáruházaknak (1. rész)

E-kereskedelmi webdesign tipp webáruházaknak (1. rész)

2021.06.02

A webdesign lehetőséget kínál egy márka számára, hogy pozitív első benyomást tegyen új ügyfeleire. Egy webhely kinézete és felépítése közvetlenül befolyásolja, hogy mennyi időt töltenek a látogatók rajta, illetve, hogy vásárolnak-e a kínálatból (és mekkora értékben). Na persze, a webdesign nem csupán egy webhely megjelenéséről szól, hanem annak működéséről is.


Ezért ne próbáld átverni a Google-t egészségügyi marketingesként

Ezért ne próbáld átverni a Google-t egészségügyi marketingesként

2021.05.31

Minden marketinges elgondolkodott már egyszer azon, hogy hogyan kerülhetné meg a Google szabályait, és röpíthetné saját, vagy ügyfelei tartalmait a keresőtalálatok csúcsára. Azonban minden valamirevaló marketinges jól tudja, hogy a Google-t nem lehet átverni, és sokkal stabilabb stratégia inkább minőségi, hasznos tartalmakat kínálniuk.


Oldallal kapcsolatos élmény és új szűrők a Google Search Console felületén

Oldallal kapcsolatos élmény és új szűrők a Google Search Console felületén

2021.05.26

A Google június közepére halasztotta az oldalélmény-frissítés bevezetését (ami egészen augusztus végéig eltart majd), hogy további eszközöket biztosítson a webmesterek számára a felkészüléshez. Ezek a frissítések áprilisban jelentek meg a Google Search Console felületén. Lássuk, hogy mikről is van szó.


Alapvető webes vitals-mutatók orvosoknak – Útmutató és felkészülés

Alapvető webes vitals-mutatók orvosoknak – Útmutató és felkészülés

2021.05.24

A Google megállás nélkül azon dolgozik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtó webhelyeket kínálja fel keresőtalálatai között. E végtelen törekvés következő fejezetéhez értünk most el, ugyanis 2021 májusában a Google hivatalosan is rangsorolási szempontként kezdi kezelni az úgynevezett alapvető webes vitals-mutatókat, amelyekről az elmúlt év során egyre többet hallhattunk.De mik ezek a mutatók, és miért kell foglalkoznia velük minden orvosnak és egészségügyi szervezetnek? Az alábbiakban ezekről lesz szó! 


5 korszakalkotó digitális marketing trend, amiket figyelned kell 2021-ben

5 korszakalkotó digitális marketing trend, amiket figyelned kell 2021-ben

2021.05.19

2020 egészen máshogy zajlott, mint ahogyan azt a marketingesek elképzelték, azonban a megpróbáltatások és szélsőséges körülmények új lehetőségeket és stratégiákat is teremtettek a szakma számára.


Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

2021.05.17

Az új páciensek bevonzása egy folyamatos kihívást állít az egészségügyi praxisok elé. A verseny manapság óriási, hiszen a pácienseknek elég csak szétnézniük az interneten, ahol pillanatok alatt temérdek információhoz juthatnak az egészségügyi szolgáltatókról. Ha praxisod 2021-ben nincs jelen az online közegben, temérdek ilyen lehetséges pácienstől eshetsz el.


E-kereskedelmi SEO tippek – egyenesen a Google-tól

E-kereskedelmi SEO tippek – egyenesen a Google-tól

2021.05.12

A Google egy nemrégiben feltöltött videójában több hasznos SEO tippet is megosztott, amelyek kifejezetten az e-kereskedelmi webhelyek / webáruházak számára lehetnek hasznosak a láthatóság fokozása céljából.


Így szerezhetsz több pácienst a közösségi médián orvosként

Így szerezhetsz több pácienst a közösségi médián orvosként

2021.05.10

A közösségi média sosem volt olyan hasznos és fontos eszköze a digitális egészségügyi marketingnek, mint most. Ahogy a Covid-19 életük szinte minden területét befolyásolja, az emberek szívesen látják a legfrissebb egészségügyi híreket és frissítéseket hírfolyamaikon – persze csak megbízható forrásokból.Ilyen megbízható, szakmai forrásként kell pozícionálnod saját egészségügyi márkádat is, ha szeretnél több pácienst szerezni a közösségi médián. Mai cikkünkben ebben segítünk!


Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

2021.05.06

A 2020-as év eseményei miatt számos kisvállalkozás kényszerült az interneten folytatni üzleti tevékenységeit, hiszen a fogyasztók is inkább a biztonságos online vásárlást és házhoz rendelést választották az üzletek meglátogatása helyett. A közösségi médiás hirdetések természetesen nagyon fontos szerepet játszottak ebben az átalakulásban, és a kisvállalkozások egyik fő bevételforrásává váltak az elmúlt év során.


Google: A title címke hossza korlátlan

Google: A title címke hossza korlátlan

2021.04.28

A title (cím) címkére minden SEO szakember odafigyel, hiszen köztudott, hogy a Google ezt az elemet is figyelembe veszi a tartalmak rangsorolásakor. Azt a kérdést azonban sosem sikerült egyértelműen tisztázni, hogy pontosan mi is a title címke ideális hossza.


Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

2021.04.26

Mire lehet számítani a legújabb iOS14 frissítése kapcsán a Facebookos és az Instagramos hirdetéseknél? Biztos már Te is láttad, hogy valami változni fog. De pontosan mi? Hogyan készülj rá? Segítünk! 


Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

2021.04.21

A nagyobb közösségi médiák (YouTube, Instagram, Facebook, hogy csak néhányat említsünk) már évek óta igyekeznek minél kényelmesebb, közvetlen vásárlási opciókat kínálni felhasználóiknak. Az úgynevezett megvásárolható tartalmak trendje persze csak tovább erősödött, ahogy a felhasználók világszerte több időt töltöttek otthonukban a járványnak köszönhetően.


Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

2021.04.19

A digitális forradalom még a kisebb egészségügyi szolgáltatók számára is lehetővé tette, hogy hallassák a hangjukat az interneten. Ennek ellenére, gyakran még a nagyobb cégek is vétenek olyan hibákat, amikkel teljes digitális jelenlétüket aláássák.A probléma az, hogy sok egészségügyi márka, ami szoftveres megoldásokat kínál ügyfeleinek (B2C és B2B környezetben egyaránt), egyszerűen nem képes, vagy nem hajlandó az innovációra, és így egyszerűen nem tud a saját hullámhosszukon kommunikálni ügyfeleivel. Ennek négy fő oka van, amikről az alábbiakban lesz szó.


Így optimalizáld praxisod fizetett landing oldalait

Így optimalizáld praxisod fizetett landing oldalait

2021.04.12

A fizetett keresőkampányok számos új pácienst szerezhetnek praxisodnak, azonban hirdetéseid akkor lesznek igazán sikeresek, ha a webhelyedre érkezők el is végzik azt a műveletet, amire szeretnéd rávezetni őket. Egy orvosi praxis webhelyén a fő konverziós művelet általában az időpontfoglalás. Szóval, hány látogatód foglal időpontot, vagy hívta fel rendelődet, miután rákattintott egy hirdetésedre?


Mit kínálnak a Google Analytics 4 újításai?

Mit kínálnak a Google Analytics 4 újításai?

2021.04.08

A Google Analytics már rég óta a legtöbbet használt webhely-analitikai eszköz az interneten. Cégek milliói ellenőrizgetik rajta webhelyük (vagy webhelyeik) statisztikáit, és merítenek belőle hasznos adatokat online tevékenységeik tökéletesítésére. Megjelenése óta az eszköz temérdek funkcióval frissült.



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Influencer

Az influencer definíciójaAz influencer (magyarul...

Email szűrő

Az email szűrő definíciójaAz email szűrők lehetővé teszik egy...

Opt-out

Az opt-out definíciójaEgy önkéntesen, vagy automatikusan...

Weibo

Mi is az a Weibo?A Weibo a mikroblogolást jelenti a kínai piacon. A világ...

Back-end ajánlat

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.