Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
A kulcsszókutatás legfontosabb mutatói

A kulcsszókutatás legfontosabb mutatói

2022.01.26

Minden valamirevaló SEO szakember tisztában van vele, hogy a kulcsszókutatás elengedhetetlen a hatékony keresőoptimalizáláshoz. Na persze, a kulcsszókutatás menete és módszerei meglehetősen összetettek lehetnek, és gyakran még azt is nehéz eldönteni, hogy az ember mely mutatókkal foglalkozzon. Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot!  


Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – II. rész

Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – II. rész

2022.01.19

A sikeres tartalommarketinghez rendszeresen új témákkal kell előállnod, ráadásul egy bizonyos színvonalat is meg kell tartanod, ha nem szeretnéd elveszíteni közönségedet. Útmutatónk elősző részében bevált taktikákat osztottunk meg arról, hogy honnan meríts magadnak témákat új tartalmaid elkészítéséhez.


Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – I. rész

Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – I. rész

2022.01.12

Bizonyára veled is előfordult már, hogy nem sikerült jó témát választanod tartalommarketingedhez. Még a legkreatívabb szerzők ihlete is hajlamos elapadni néha, ilyenkor pedig nehéz folyamatosan azt a színvonalat biztosítani, amit közönséged elvár tőled.


Elutasított Google Ads hirdetések – Mi okozza őket és hogyan javíthatók

Elutasított Google Ads hirdetések – Mi okozza őket és hogyan javíthatók

2022.01.10

Talán veled is előfordult már (főleg, ha ezt a cikket olvasod), hogy elutasították az egyik papíron tökéletesnek tűnő Google Ads kampányodat. Ezt egy meglehetősen félreérthetetlen piros szöveg jelzi az Ads felületén, ami rögtön rengeteg kérdést vet fel.


Mi az a keresési arány (és mi köze van a SEO-hoz)?

Mi az a keresési arány (és mi köze van a SEO-hoz)?

2022.01.06

Mi is többször találkoztunk azzal, hogy egy-egy megrendelőnk a keresőoptimalizálás eredményét egy-egy számára fontosnak vélt kulcsszó első pozícióba hozásával tette egyenelővé. Amennyiben azonban a konverziók (vásárlások, ajánlatkérések, foglalások) száma is fontos számunkra, nem ragadhatunk le egy-egy szónál, sőt, még a SEO okozta forgalom sem mindig releváns. Ha a kulcsszavak nem azok, amelyekre a potenciális vevők keresnek, semmit nem ér a jó SEO.      


5 alapvető SEO tipp, amit mindenkinek ismernie kell

5 alapvető SEO tipp, amit mindenkinek ismernie kell

2022.01.05

Az organikus SEO a legtöbb webhely legfontosabb forgalomforrása. A céges webhelyek forgalmának nagy részét a SEO hozza – jóval többet, mint a fizetett vagy a közösségi linkek. A SEO nélkülözhetetlen online marketing taktika minden B2C és B2B cég számára, hiszen manapság mindenki a Google-hoz fordul, amikor az interneten szeretne keresni valamit.


Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – II. rész

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – II. rész

2022.01.03

Az PR manapság minden valamirevaló egészségügyi cég számára nélkülözhetetlen. Kétrészes cikkünk előző részében szót ejtettünk a PR célok kitűzéséről, a tartalmak elkészítéséről, illetve a PR csatornák kiválasztásáról. Ha még nem olvastad el, mindenképpen azt javasoljuk, hogy azzal kezd a téma tanulmányozását! Ma tovább foglalkozunk az egészségügyi PR menetével, és igyekszünk ismét hasznos tanácsokat megosztani minden egészségügyi marketing szakember számára!


Élesben működik a Google link spam frissítése

Élesben működik a Google link spam frissítése

2021.12.29

A Google még 2021 augusztus 24-én vezette be link spam frissítése bevezetését. Az élesítést eredetileg egy kéthetes procedúrának tervezték, habár valamivel hosszabbra sikerült annál. A frissítés bevezetését valójában már július végén bejelenttették a Twitteren. A tweetben a Google felhívta a webmesterek figyelmét, hogy külön meg kell jelölniük azokat a partnerlinkeket, illetve vendég- és közösségi bejegyzéseket, amelyeket valamilyen anyagi kompenzációért cserébe publikáltak webhelyükön.


Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – I. rész

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – I. rész

2021.12.27

Egy igazán hatékony egészségügyi PR stratégia hagyományos és digitális módszereket elegyít egymással. A PR, azaz a public relations manapság már messze nem csak annyiból áll, hogy megkérsz valakit, hogy megjelenhess a médiában. A sikerek érdekében egy valamirevaló egészségügyi szolgáltatónak alkalmazkodnia kell a jelenlegi helyzethez, hogy erős kapcsolatokat alakíthassanak ki a releváns médiaorgánumokkal.


A Google elkezdte lecserélni az oldalcímeket

A Google elkezdte lecserélni az oldalcímeket

2021.12.22

A Google új információkat osztott meg az augusztusban bevezetett oldalcím-frissítésről. A frissítés a keresőtalálati oldalakon megjelenő találatok címeinek közel 20%-át cseréli le olyan alternatívákra, amelyek a Google szerint jobban passzolnak a felhasználók lekérdezéseihez.


Helyi SEO fogorvosoknak – Tippek a helyi rangsorolás fellendítésére

Helyi SEO fogorvosoknak – Tippek a helyi rangsorolás fellendítésére

2021.12.20

A vásárlók 97%-a egy internetes keresőmotorhoz (pl. a Google-hoz) fordul, ha helyi vállalatokat szeretne találni – például közeli éttermeket, fodrászokat vagy épp fogorvosokat. Mióta a helyi cégadatbázisok az internetre költöztek (ahol egyszerűbben hozzáférhetőbbek, mint valaha), minden fogorvosnak foglalkoznia kell a helyi SEO-val, ha új pácienseket szeretne vonzani rendelőjébe. Természetesen erre egyre többen jönnek rá, aminek köszönhetően az online keresőtalálatokra is óriási verseny jellemző. De mi az a helyi SEO, és miben különbözik a „hagyományos” keresőoptimalizálástól? Miért kell ezzel foglalkoznia minden fogorvosnak, és egyáltalán milyen irányban érdemes elindulni? Az alábbiakban ezekre a kérdésekre válaszolunk.


Miért lett Meta a Facebook?

Miért lett Meta a Facebook?

2021.12.15

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szűk, egyetemi közösségi adatbázis, amit a Harvard hallgatói „The Facebook” néven ismerhettek meg 2004-ben. Amikor a webhely 2005-ben nyilvánosan is megnyílt, elhagyta nevéből a „The” szót, és az óta csak Facebookként ismerhettük.


Blogolás fogászati klinikáknak – Miért és hogyan?

Blogolás fogászati klinikáknak – Miért és hogyan?

2021.12.13

Tudtad, hogy a blogolás rendkívül hasznos és előnyös lehet fogászati klinikát számára? Egy igényesen vezetett fogászati blog segíthet látogatókat vonzani webhelyedre, akik között ott lesznek majd új pácienseid is. Mi több, blogod segítségével a meglévő páciensekkel is ápolhatod fennálló kapcsolataidat.


A blogolás szerepe egy cég marketingjében

A blogolás szerepe egy cég marketingjében

2021.12.08

A blogok már rég óta fontos szerepet játszanak nem csak az internet világában, hanem az online marketingben is. Sok cég azonban a mai napig nem hajlandó, vagy mer a blogolással foglalkozni, mert egyszerűen nem látják értelmét, vagy nem tudják, hogy megéri-e időt és más erőforrásokat fektetniük bele.


A Google-t nem érdekli a linkek forgalma az értékelésükkor

A Google-t nem érdekli a linkek forgalma az értékelésükkor

2021.11.24

Amikor a Google megállapítja, hogy egy visszahivatkozás milyen értékes, nem veszi figyelembe az olyan tényezőket, hogy hányan kattintanak rá ezekre a linkekre és hogy mekkora forgalom halad át rajtuk. Ezt egy Google Search Central SEO hangoutból tudhattuk meg, amelyet John Mueller vezényelt le 2021 szeptemberében.


Instagram influencer marketing fogorvosoknak – Egy hatékony stratégia?

Instagram influencer marketing fogorvosoknak – Egy hatékony stratégia?

2021.11.22

Az elmúlt másfél évtized során az egész világot meghódították a közösségi platformok. Sokan a Facebookon kezdik és zárják napjukat, mások pedig képtelenek kibírni, hogy ne nézzenek rá 10 percenként az Instagramra. A szórakozás, a hírek és az általános kommunikáció mind átköltöztek az internetre, javarészt a közösségi médiára.


Hogyan javíthatók a Google átírt címei?

Hogyan javíthatók a Google átírt címei?

2021.11.17

John Mueller ismét hasznos tudnivalókat osztott meg egy Office-Hours Hangout során  a Google által átírt címlinkekkel kapcsolatban. Az utóbbi időben többször is szó esett erről a témáról a Google oldalcím-frissítése kapcsán. Mueller most néhány javaslatot is megosztott azok számára, akik szeretnék ismét saját kezükbe venni átírt címlinkjeiket (azaz a kattintható link szövegét, ami a Google találatai között megjelenik).


10 fogászati marketing tipp, amikkel sikerre viheted praxisodat

10 fogászati marketing tipp, amikkel sikerre viheted praxisodat

2021.11.15

Ha van valami, ami (a szakmán kívül) minden fogorvosban közös, az az, hogy stabil fogászati marketingre van szükségük, hogy rendszeresen új pácienseket vonzhassanak praxisukhoz. Na persze, a legtöbb fogorvos nem marketingszakértő, így ez a fajta önreklám nem is tartozik a prioritásaik közé. Vannak, akik próbálkoznak ugyan, de hamar rájönnek, hogy egy összetett, komplett marketingstratégia nélkül csak időpazarlás ezzel foglalkozni – és rövidesen fel is adják a próbálkozást. Habár az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg a sikeres fogászati marketinghez, a legjobb taktika egy olyan marketingügynökség segítségét kérni, amelynek már többéves tapasztalata van egészségügyi ügyfelekkel. Egy jó ügynökség nem csak hatékonyan vállalja magára marketingedet, hanem több időt is hagy majd számodra, hogy pácienseiddel és hivatásoddal foglalkozhass. Lássuk tehát, hogy mi kell a hatékony fogászati marketinghez!


A SEO jövője: tartalommarketing, és amit tudni érdemes rajta

A SEO jövője: tartalommarketing, és amit tudni érdemes rajta

2021.11.10

Volt idő, amikor a SEO-hoz elég volt kulcsszavakat halmozni egy webhelyre, és minél több linket szerezni más domainekről, mit sem törődve azok minőségével. Ez az idő már rég elmúlt, a keresőoptimalizálás pedig egy komoly stratégiát és sok türelmet igénylő marketingmódszerré nőtte ki magát.


Ezért nélkülözhetetlen a Google Ads minden fogorvos számára

Ezért nélkülözhetetlen a Google Ads minden fogorvos számára

2021.11.01

Amikor azt mondjuk ügyfeleinknek, hogy fogorvosként mindenképpen foglalkoznod kell a Google Adsszel, akkor nem több pénzt próbálunk kijátszani belőlük. A helyzet az, hogy a Google keresőtalálati oldala folyamatosan változik, és ez a fizetett hirdetések megjelenésére is vonatkozik.


Az Instagram és a TikTok videókat is indexeli majd a Google

Az Instagram és a TikTok videókat is indexeli majd a Google

2021.10.27

A Google jelenleg az Instagrammal és a TikTokkal is igyekszik megegyezni, hogy keresőtalálatai között a két népszerű platform tartalmai is megjelenhessenek. A Google jelenleg a ByteDance-szel (TikTok) és a Facebookkal (Instagram) is egyezkedni próbál a platformok tartalmainak indexelése ügyében.


Többcsatornás marketing: Mit jelent és hogyan segít?

Többcsatornás marketing: Mit jelent és hogyan segít?

2021.10.25

A márkák manapság minden korábbinál többet alkalmazzák a többcsatornás marketinget az új ügyfelek beszerzésére, ami a folyamatos sikerek és növekedés egyik alapfeltétele. Az összetett digitális közegben fontos, hogy minden márka tisztában legyen a többcsatornás marketing alapjaival, hogy kiváló élményeket biztosíthasson ügyfelei számára.


5 e-kereskedelmi marketing módszer, amikkel fellendítheted webáruházadat

5 e-kereskedelmi marketing módszer, amikkel fellendítheted webáruházadat

2021.10.20

Egy webáruház gazdájaként talán veled is előfordult már, hogy úgy érezted, nem térülnek meg igazán a marketingbe fektetett összegek. Talán nincs elég forgalom, vagy elég vásárló, esetleg nem jelenik meg webáruházad a Google találatai között, és így tovább.


Változik a Google Ads – Mire számítsanak a hirdetők?

Változik a Google Ads – Mire számítsanak a hirdetők?

2021.10.18

Amennyiben fizetett hirdetéseket futtatsz a Google Ads rendszerén keresztül, akkor nemrégiben te is kaphattál egy értesítést (emailben vagy más módon) arról, hogy a jövőben nem lehet majd kiterjesztett szöveges hirdetéseket létrehozni. Ez elsőre talán aggasztóan hangzik, azonban a kisebb cégek teljesítményére ez nem igazán lesz majd hatással. Mai cikkünkben megmagyarázzuk, hogy mi is fog történni, és hogy hogyan alkalmazkodhatsz te is a változásokhoz.


Helyi SEO éttermeknek – Tippek a hatékony helyi célzáshoz

Helyi SEO éttermeknek – Tippek a hatékony helyi célzáshoz

2021.10.13

Étteremtulajdonosként, vagy egy étterem megbízott marketingeseként bizonyára te is hallottál már a SEO-ról, azaz a keresőoptimalizálásról. Ez az a marketingmódszer, amivel éttermedet a kereső felhasználók elé helyezheted a Google és más keresőmotorok találati oldalain. Habár az általános keresőoptimalizálás mindenképpen fontos, egy étteremnek első sorban arra kell törekednie, hogy a helyi vendégkörét érje el SEO stratégiájával.


Így teljesíthet jól orvosi praxisod a Google-on

Így teljesíthet jól orvosi praxisod a Google-on

2021.10.11

Ha az egészségügyi marketingről van szó, manapság nincs értékesebb dolog az emberek figyelménél. Sajnos az internet tele van olyan videókkal, felugró ablakokkal, hirdetésekkel és egyéb elemekkel, amik folyamatosan magukra vonják ezt a figyelmet. Jogosan merül fel tehát a kérdés, hogy vajon hogyan emelkedhet ki egy praxis ebből a sűrű zajból, és kaparinthatja meg ideális páciensei figyelmét. A válasz papíron egyszerű: egy olyan integrált egészségügyi marketingstratégiára van szükség, amely arra törekszik, hogy a lehető legjobb láthatóságot szerezze meg a Google és más keresőmotorok találatai között.  


Programozót, webfejlesztőt keresünk, SEO központú honlapok készítéséhez!

Programozót, webfejlesztőt keresünk, SEO központú honlapok készítéséhez!

2021.10.06

Ha otthon vagy a PHP programozásban de szeretnéd megtanulni a keresőoptimalizált honlapok fejlesztését Magyarország egyik vezető ügynökségénél akkor ez a részben otthonról is végezhető munka neked való. 


A YouTube SEO alapjai

A YouTube SEO alapjai

2021.10.06

A YouTube a világ legnagyobb videómegosztó platformja, és a második legnagyobb keresőmotor is egyben az interneten. Naponta felhasználók milliói keresnek rá a felkapottabb feltöltésekre, illetve nézik meg kedvenc csatornáik legújabb videóit is. Számos márka is sikeres videómarketinget folytat a YouTube-on, aminek az egyik alapját a hatékony YouTube SEO képezi.


Új linkspam frissítést helyezett üzembe a Google

Új linkspam frissítést helyezett üzembe a Google

2021.09.29

A Google július végén és augusztus elején helyezte üzembe legújabb frissítését, ami „általánosabban” és „több nyelven” célozza meg a spam jellegű hivatkozásokat.


Az egészségügyi tartalommarketing nélkülözhetetlen szerepe

Az egészségügyi tartalommarketing nélkülözhetetlen szerepe

2021.09.27

Az egészségügyi marketingképviselők szerepe rohamléptekkel halad egy személyes/digitális hibrid irányába, ahogyan egyre hatékonyabb módszerekkel vehetjük fel a kapcsolatot pácienseinkkel. Tény, hogy ezen változások nagy részét a COVID-19 helyzet indította be, de biztosak lehetünk benne, hogy a járvány leküzdése után is maradandó helyet foglalnak majd el a marketingben.  



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közösségi könyvjelző

A közösségi könyvjelző definíciója A...

Kulcsszó címke

A kulcsszó címke definíciója A kulcsszó címke olyan...

Hideghívás

A hideghívás definíciója A hideghívás az, amikor egy...

Tartalomfüggő reklámozás

Mit jelent a tartalomfüggő reklámozás? A legtöbb keresőmotor...

UVP

Az UVP definíciója Az UVP az angol Unique Value Proposition kifejezés...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.