notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
Linképítési stratégiák az egészségügyi marketinghez

Linképítési stratégiák az egészségügyi marketinghez

2020.10.29

Egy egészségügyi marketinges munkája rendkívül sok elemből áll össze, hiszen nem csak új ideális páciensek figyelmét kell felhívnia ügyfelei praxisaira, hanem gondoskodnia kell arról is, hogy e páciensek kiváló ügyfélélményben részesüljenek. A fellelhetőség és a megbízható források biztosítása mind kiemelkedő prioritású feladatok egy egészségügyi marketinges számára, és gyakran lehetetlen úgy elérni az egyiket, hogy közben ne teljesüljön a másik is.


3 tipp a hatékony egészségügyi remarketinghez

3 tipp a hatékony egészségügyi remarketinghez

2020.10.22

Az internetnek köszönhetően az emberek manapság mindenre azonnal rákereshetnek, mielőtt rászánnák magukat egy vásárlásra. Ugyan ez a helyzet akkor is, amikor egészségügyi szolgáltatókat keresnek maguknak – bármikor utánanézhetnek annak, hogy kikhez érdemes bejelentkezniük. Legyen szó magánpraxisokról vagy egész független klinikákról, az információk néhány kattintásnyira vannak az online világban.


Amit a politikai online marketingből Te is megtanulhatsz YouTube csatornád felfuttatásához

Amit a politikai online marketingből Te is megtanulhatsz YouTube csatornád felfuttatásához

2020.10.20

A politikai online marketinget az USA-ban sokkal profibban végzik, mint itthon. Cégvezetőként, online marketingesként is van mit tanulnod belőle. Mutatjuk!  


SEO tippek nonprofit szervezeteknek

SEO tippek nonprofit szervezeteknek

2020.10.17

A SEO minden olyan webhely számára fontos, amely forgalmat szeretne bevonzani. A nonprofit szervezetek SEO-ja ilyen téren nem is igazán különbözik más cégek keresőoptimalizálásától. A SEO nonprofit szervezetek számára valójában egy nagyon költséghatékony módszer lehet a forgalom bevonzására, hiszen az ilyen szervezetek gyakran még magukat is nehezen tudják fenntartani.


10 Instagram bejegyzés ötlet fogorvosoknak

10 Instagram bejegyzés ötlet fogorvosoknak

2020.10.15

Az Instagram a fogorvosok egyik leghasznosabb marketingeszköze, sokan mégsem tudják, hogy hogyan is hozhatnák ki belőle a legtöbbet közösségi média marketing stratégiájuk részeként. A platform tele van virális képekkel és videókkal, amikkel lehetetlennek tűnik felvenni a versenyt. Szerencsére azonban nem is ez a feladat…


Így alakítsd online ügyfeleidet márkanagykövetekké

Így alakítsd online ügyfeleidet márkanagykövetekké

2020.10.10

Rögtön az után, hogy egy ügyfél vásárolt valamit a webhelyeden, egy fontos marketinglehetőséged adódik vele. Akkor és ott valaki úgy döntött, hogy a te üzletedből vásárol valamit, amivel egyfajta kapcsolat alakul ki közte és márkád között. Fontos, hogy kihasználd ezt a pillanatot! A következő cikkben megnézzük, hogy mi mindent tehetsz azért, hogy ezeket az ügyfeleket márkanagykövetekké alakíthasd!


5 ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszköz, amiket érdemes kipróbálni

5 ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszköz, amiket érdemes kipróbálni

2020.10.06

Mint azt minden SEO szakember jól tudja, a webhelyek, domainek hitelességét és értékét javarészt a visszahivatkozások határozzák meg a Google szemében. A linképítés a keresőoptimalizálás egy olyan területe, amelyen rengeteg előnyt szerezhetsz versenytársaiddal szemben.


Black Friday és ünnepi SEO 2020-ban: Felkészülés az év végi hajrára

Black Friday és ünnepi SEO 2020-ban: Felkészülés az év végi hajrára

2020.10.03

„Még nyílnak a völgyben a kerti virágok”, de a marketingesek már most a Black Fridayről és az ünnepi SEO-ról beszélnek. Miért? Nos, az év legforgalmasabb időszakára sosem túl korai készülődni. Ha van egy online üzleted, akkor ideje már most elkezdened az ünnepeken gondolkodni!


Így változhatnak a vásárlási szokások a járvány után

Így változhatnak a vásárlási szokások a járvány után

2020.09.29

A COVID-19 világjárvány gyökerestől megváltoztatta az emberek vásárlási szokásait. A közösségi távolságtartás miatt a fizikai boltok forgalma drasztikusan visszaesett, és sokan inkább az interneten szerzik be a szükséges termékeket. De mire számíthatunk a vírus után?


Mi számít minőségi tartalomnak (és hogyan készíts ilyeneket)?

Mi számít minőségi tartalomnak (és hogyan készíts ilyeneket)?

2020.09.26

A minőségi tartalmak előállítása minden SEO stratégia alapját kellene képezze, de vajon mi számít igazán jó minőségnek? Ugyan az a minőség a Google szemében, mint ami a felhasználóidéban is?


Közösségi média marketing tippek e-kereskedelmi webhelyeknek

Közösségi média marketing tippek e-kereskedelmi webhelyeknek

2020.09.22

A közösségi média nagyobb hatást gyakorolt életünkre, mint bármi más az interneten az elmúlt 20 évben. Mivel az emberek egyre több információt és adatok osztanak meg magukról és érdeklődési köreikről, rengeteg új ügyfélre tehetsz szert azzal, ha ráveszed őket, hogy a te termékeidet is megosszák ismerőseikkel.


Kis költségvetésű branding kisvállalkozásoknak

Kis költségvetésű branding kisvállalkozásoknak

2020.09.19

A branding egyik célja az, hogy az emberek valahogyan azonosulni tudjanak cégeddel és termékeiddel. A branding másik célja, hogy márkád lényegében egy bizonyos termék vagy szolgáltatás szinonimájává váljon. Ez persze egy hosszú és nehéz projekt lehet, ami akár az összes bevételedet is felemésztheti. Nem csoda, hogy a branding hallatán sokan a marketingbe és promóciókba fektetett hatalmas összegekre gondolnak.


Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 2. rész

Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 2. rész

2020.09.17

Az előző részben pár tippet már megosztottunk a hatékony fogászati webdesign elemekről, most azonban még fontosabb design elemeket hoztunk a 2. részben. Hogyan érhetsz el több időpontfoglalást és pácienst fogászati weboldalad segítségével? Segítünk!


5 tipp e-kereskedelmi céged brandingjéhez

5 tipp e-kereskedelmi céged brandingjéhez

2020.09.15

A legtöbb marketinges tisztában van vele, hogy a vásárlók nagy része márkákat vásárol, nem pedig termékeket. Az online lebonyolított vásárlások száma minden évben egyre csak nő, és kétségtelen, hogy jövőre még nagyobb számokat mérhetünk majd, mint idén.


A nagy mobil SEO útmutató – 3. rész

A nagy mobil SEO útmutató – 3. rész

2020.09.12

Mobil SEO útmutatónk első és második részében a mobilos keresőoptimalizálás alapjairól, illetve a teljesítmény fontos szerepéről volt szó. A „trilógia” befejező részében további hasznos információkat olvashatsz arról, hogy hogyan érdemeld ki mobilos látogatóid és a Google elismerését webhelyeddel.


Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

2020.09.10

Ha több pácienst szeretnél ellátni rendelődben, akkor optimalizálnod kell fogászati webdesignodat. Persze ezt könnyebb leírni, mint konkrétan kivitelezni, mégis fontos foglalkozni vele, ugyanis az emberek többsége képes csak azért lemondani egy fogorvosról, mert nem tetszett neki a webhelye. A következőkben tehát olyan tippeket olvashatsz, amelyek segítségével új pácienseid megragadására élezheted ki fogászati webhelyed designját!  


Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

2020.09.10

Ha több pácienst szeretnél ellátni rendelődben, akkor optimalizálnod kell fogászati webdesignodat. Persze ezt könnyebb leírni, mint konkrétan kivitelezni, mégis fontos foglalkozni vele, ugyanis az emberek többsége képes csak azért lemondani egy fogorvosról, mert nem tetszett neki a webhelye. A következőkben tehát olyan tippeket olvashatsz, amelyek segítségével új pácienseid megragadására élezheted ki fogászati webhelyed designját!  


Mik azok a SEO tartalmak (és hogyan készíts igazán jókat)?

Mik azok a SEO tartalmak (és hogyan készíts igazán jókat)?

2020.09.09

A „SEO tartalmak” kifejezéssel számos alkalommal találkozhattál már online kutatásaid során, de ha még csak most ismerkedsz a keresőmarketing világával, akkor meglehet, hogy még mindig homályos számodra ez a fogalom.


A nagy mobil SEO útmutató – 2. rész

A nagy mobil SEO útmutató – 2. rész

2020.09.05

Múlt heti cikkünkben felvezettük a mobil SEO szerepének és hasznának alapjait. E heti lapszemlénkben kifejezetten a mobil SEO javítására térünk át. Kezdjük is!


10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

2020.09.03

Legyen szó fogorvosi, vagy más jellegű egészségügyi közösségi média marketingről, komoly feladatot jelent mindez egy ember számára. Szerencsére egy csapat tapasztalt marketing-tanácsadó elvezethet a sikerhez vezető útra. Hogy ízelítőt adjunk abból a tudásból, amelyet egy ilyen csapat tanácsadó nyújthat neked, a következőkben felsorolunk néhány olyan tartalomtípust, amiket felhasználhatsz egészségügyi közösségi média marketinged során, hiszen a változatosság mindig pozitívum!  


A nagy mobil SEO útmutató – 1. rész

A nagy mobil SEO útmutató – 1. rész

2020.08.29

A telefonjaink rabjai lettünk. Sokan telefonjukra pillantanak rá először, amikor reggel felébrednek, és ez az utolsó dolog, amit elalvás előtt látnak. Mindenre ezeket a kütyüket használjuk, és kétségtelenül ezerszer fontosabbak lettek megjelenésük óta. Az mobiltelefonok gyökeresen megváltoztatták életünket, internetezési szokásainkat, és, ebből kifolyólag, a SEO-t is. A mobil SEO segítségével több ügyfelet érhetsz el, és egy élvezetes, kielégítő felhasználói élményt nyújthatsz nekik.   A következő mobil SEO útmutatóban mindent megtudhatsz arról, hogy hogyan kínálj kiváló mobilélményeket webhelyed látogatóinak!


Mi az a fogászati SEO (és miért van szüksége rá praxisodnak)?

Mi az a fogászati SEO (és miért van szüksége rá praxisodnak)?

2020.08.27

A fogászati magánpraxisok világára végtelen verseny jellemző, hiszen minden fogorvos lényegében ugyan azokat a szolgáltatásokat kínálja, itt-ott minimális eltérésekkel. Nem csoda tehát, hogy nehéz kitűnni a tömegből, különösen ha valaki új fogorvosként szeretne betörni egy helyi piacra.


Így gondoskodj márkád hírnevéről egy válság során

Így gondoskodj márkád hírnevéről egy válság során

2020.08.26

Egy cég hírnevét sosem egyszerű dolog karban tartani, de persze ez függ a réspiactól, a versenymezőnytől és az aktuális közéleti helyzettől is. Bármikor beüthet egy olyan PR baki, ami lemoshatatlan foltot hagy azon a bizonyos hírnéven, és néhány szerencsétlenebb melléfogás akár egész márkák bukását okozhatja.


Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói

Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói

2020.08.20

A mai digitális világban minden egészségügyi szakember és szolgáltató számára nélkülözhetetlen, hogy egy stabil, modern és naprakész webhellyel várja az interneten leendő és meglévő pácienseit. Ehhez megannyi online marketinget és webdesignt kínáló cég segítségét kérhetik, hiszen egy tapasztalt ügynökség jelentős előnyöket szerezhet praxisuk számára (például SEO alkalmazásával).


Miért rossz oldalt rangsorol a Google (és mit tehetsz ellene)?

Miért rossz oldalt rangsorol a Google (és mit tehetsz ellene)?

2020.08.15

Bejegyzéseid optimalizálva, a beépülő moduljaid szerint minden rendben, azonban mégsem az a tartalmad rangsorol a kívánt kulcsszóra, amit szeretnél. A Google mégis valamiért egy másik oldalt rangsorol webhelyedről. Szóval miért nem azt a tartalmat emeli ki a keresőóriás, amit kellene? Mit tehetsz ilyenkor? A következőkben e probléma lehetséges okairól olvashatsz, és néhány megoldást is találhatsz ezekre!


Így érheted el, hogy több páciens ajánlja fogászatodat ismerőseinek

Így érheted el, hogy több páciens ajánlja fogászatodat ismerőseinek

2020.08.13

A szájhagyománynak óriási befolyása van, és így minden fogászati praxis elengedhetetlen eszközei közé tartozik. Az emberek többsége értelemszerűen ad ismerősei véleményére, de sokan (a statisztikák szerint 3-ből 2 fő) az interneten, ismeretlenek által írt visszajelzéseket is figyelembe veszik, mielőtt fogorvost választanának maguknak. Mindez temérdek új lehetséges pácienst jelent számodra – a kérdés csak az, hogy hogyan érheted el, hogy többen ajánlják nekik fogászati praxisodat. A következőkben ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot!  


Milyen tartalmak élik túl a Google algoritmusfrissítéseit?

Milyen tartalmak élik túl a Google algoritmusfrissítéseit?

2020.08.12

A SEO közösség tagjai már hozzászokhattak ahhoz, hogy mindenkinek úgy kell táncolnia, ahogy a Google fütyül – a keresőóriás pedig nagyon szeret dallamot és tempót változtatni fütyörészés közben. Természetesen itt azokról az algoritmusfrissítésekről van szó, amelyeket a Google rendszeresen kiad, és amelyek látványos változásokat eredményezhetnek a tartalmak rangsorolásában.


Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

2020.08.08

A helyi SEO elengedhetetlen minden olyan üzlet és cég számára, amelyek egy helyi ügyfélkört szeretnének megcélozni és kiszolgálni. Céged helyi SEO-ját többféleképpen is megerősítheted, például egy üzletkereső használatával. De mi is ez pontosan, és miért olyan fontos használni? A következőkből kiderül!


6 SEO tipp, amivel javíthatsz egészségügyi webhelyed rangsorolásán

6 SEO tipp, amivel javíthatsz egészségügyi webhelyed rangsorolásán

2020.08.06

Tekintve hogy az emberek többsége ma már rögtön az internethez fordul, ha valamilyen egészségügyi problémája van. Hogyan váljon ez hasznunkra orvosként?


2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2020.08.05

A Google nemrégiben bejelentette, hogy a webmesterek, webfejlesztők és SEO szakemberek több időt kapnak majd. hogy felkészülhessenek a mobil-első indexelésre való végleges átállásra. Így 2020 szeptembere helyett az új határidő 2021 márciusa.



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 128 271
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresőmotor találati oldal

Azokat az oldalakat nevezzük így amelyek akkor jelennek meg, amikor egy...

Kapuőr

Mi is az a kapuőr? A kapuőr az a személy vagy szerep, aki/ami megakadályozza,...

Előrejelzés

Mit jelent az előrejelzés a marketingben? Az előrejelzés, vagy marketing...

Leadfogó oldal

A leadfogó oldal (gyakran squeeze page, vagyis “beszorított oldal”) egy...

linkcsere

Linkcsere Akkor beszélünk linkcseréről, amikor két weboldal tulajdonos...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.