notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

2020.06.28

Hogy készíts jó és eredményes Facebook hirdetéseket fogorvosi praxisod számára? A következő tippjeinkkel ebben fogunk segíteni, hogy minél több páciensed legyen!


Marketing stratégia készítés: ezek a tippek segítenek a leghatékonyabb stratégia kialakításában!

Marketing stratégia készítés: ezek a tippek segítenek a leghatékonyabb stratégia kialakításában!

2020.06.02

Az utóbbi néhány hónapban előtérbe került az otthoni munkavégzés témája, ami egyeseket komoly kényelmetlenségként ért, míg mások azt kívánják, bár soha ne kellene visszatérniük az irodába. E körülmények közepette egyeseknek az is megfordult a fejében, hogy otthonukban alakítják ki saját vállalkozásukat. Ha te is ilyen babérokra törsz, akkor a következő rövid útmutató neked készült.


Mi az a kanonikus URL és hogyan használd SEO központúan

Mi az a kanonikus URL és hogyan használd SEO központúan

2020.06.01

Ha nem jól használod a kanonikus URL-eket, bizony nagyon sokat árthatsz vele. Mutatjuk, mi a jó, mi az amit kerülnöd kell. Részletes útmutató, gyakorlati példák


Mi az a feltérképezési keret (és hogyan optimalizáld webhelyeden)?

Mi az a feltérképezési keret (és hogyan optimalizáld webhelyeden)?

2020.05.30

A Google nem mindig térképezi fel az összes oldalt egy webhelyen. Ez a folyamat néha akár hetekbe is beletelhet, ami problémás lehet SEO szempontjából. Talán éppen most fejeztél be egy kiválóan optimalizált landing oldalt, de mégsem jelenik meg a találatok között, mert napokig nem kerül bele a Google indexébe. Ha ez a helyzet, akkor ideje optimalizálnod feltérképezési keretedet.


Miért nélkülözhetetlen az orvos SEO (és hogyan kezdj hozzá)?

Miért nélkülözhetetlen az orvos SEO (és hogyan kezdj hozzá)?

2020.05.29

Hogyan juthat egy magánorvosi rendelő több és jobb minőségű páciensekhez a weboldala segítségével? 15 év egészségügyi online marketing tapasztalat alapján mutatjuk!


Részletes közösségi média marketing útmutató kezdőknek

Részletes közösségi média marketing útmutató kezdőknek

2020.05.27

A közösségi média mára az online marketing egy legalapvetőbb ágává vált, és mind az egyéni vállalkozók, mind az óriáscégek tucatnyi platform közül válogathatnak, ha szeretnék népszerűbbé tenni márkájukat. Ez a bőség azonban sok kezdő cégtulajdonos (és marketinges) szemében kétélű fegyver. A következő tömör, de mégis komplex leírás abban segít abban, hogy kezdőként is kihozd a lehető legtöbbet céged vagy vállalkozásod közösségi média marketginjéből. Lássuk, merre érdemes indulnod!


6 PR taktika, amik elősegítik céged értékesítéseit és a növekedését

6 PR taktika, amik elősegítik céged értékesítéseit és a növekedését

2020.05.26

A marketingben nem csak az azonnali vásárlószerzés, de a hosszú távú elköteleződés, a hírnév kialakítása is fontos feladatot a siker érdekében – ennek legjobb eszköze pedig a PR. De hogyan állj neki? Ez a 6 PR taktika jó támpontot ad a kezdéshez!


Honlapkészítés 2020-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

Honlapkészítés 2020-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

2020.05.25

Új honlapot szeretnél, de félsz, hogy nem igazodsz el a lehetőségek között? Laikusként nehéz dönteni, 20 év tapasztalattal, marketing tanácsadói szemszögből elmondom, mire figyelj!   


Mi az a piaci rés (és hogyan találd meg sajátodat)?

Mi az a piaci rés (és hogyan találd meg sajátodat)?

2020.05.23

Ha sikerült megtalálnod üzleted küldetését, a következő lépésként érdemes elgondolkodnod céged piaci résén is. A Merriam-Webster szerint a piaci rés „egy olyan helyzet, amelyben egy cég termékei vagy szolgáltatásai sikeresek lehetnek az által, hogy eladásra kerülnek egy adott csoportnak”.


Mit csinál egy online marketing tanácsadó?

Mit csinál egy online marketing tanácsadó?

2020.05.22

A marketing nagy része az elmúl néhány évtized során szinte teljesen átköltözött az online közegbe. Az elmúlt pár hónap történései, a koronavírus megjelenése és a karantén ezt drasztikusan felgyorsította.  A cégek manapság az interneten, okostelefonokon és egyéb online médiumokon keresztül érik el lehetséges és meglévő ügyfeleiket, így népszerűsítve azoknak termékeiket és szolgáltatásaikat – lényegében ez az „online marketing” definíciója.  


Tényleg szükségük van a fogorvosoknak a közösségi médiára?

Tényleg szükségük van a fogorvosoknak a közösségi médiára?

2020.05.21

Vajon tényleg szükséges a közösségi médián is jelen lennie egy fogorvosnak, vagy fogászatnak? A közösségi médiáról is érkezhetnek új páciensek a rendelőbe?


A NAGY 2020-as Google Ads útmutató  (2. rész)

A NAGY 2020-as Google Ads útmutató (2. rész)

2020.05.20

A NAGY 2020-as Google Ads útmutatóban kezdőként és középhaladóként megtanulhatod a Google Ads legfontosabb funkcióit, hogy hatékony kampányokat építhess fel. Mielőtt ebbe a cikkbe belevágnál, olvasd el útmutatónk első részét is, kattints IDE!


Egy felmérés szerint a SEO-ra helyeződik át a hangsúly a koronavírus alatt

Egy felmérés szerint a SEO-ra helyeződik át a hangsúly a koronavírus alatt

2020.05.19

A koronavírus világszinten cégek és vállalkozások ezreinek működését befolyásolja, ami többek között a marketingmix változásában is megmutatkozik.


Milyen lehetőségeket kínál a közösségi távolságtartás a marketingesek számára?

Milyen lehetőségeket kínál a közösségi távolságtartás a marketingesek számára?

2020.05.16

A közösségi távolságtartás jegyében az emberek az átlagnál lényegesen több időt töltenek otthon, és egyre többen fordulnak az internethez kapcsolattartás, tájékozódás és szórakozás céljából. Mindez temérdek lehetőséget prezentál a márkák számára, hiszen az emberek minden eddiginél többet foglalkoznak a közösségi médiával. A márkák többsége ennek ellenére valamiért mégis egyre csökkenti a Facebook hirdetésekre fordított összegeket, amit Mark Zuckerberg is megemlített a New York Timesnak.


SEO tippek webáruházaknak 2020-ra

SEO tippek webáruházaknak 2020-ra

2020.05.15

Sokszor a weboldalak tulajdonosai azt hiszik, egyszer valaki jók „beseozta” weboldalukat, onnantól baj nem lehet. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás nem olyasmi, amit az ember egyszer elvégez, aztán megy magától. A vásárlók szokásai, a digitális trendek és a keresőmotorok algoritmusai folyamatosan változnak, ezért egy fix, hosszútávú stratégia nem sokáig állja meg a helyét webáruházad webhelyén. A keresőoptimalizálással bizony folyamatosan foglalkozni kell.   


A NAGY 2020-as Google Ads útmutató  (1. rész)

A NAGY 2020-as Google Ads útmutató (1. rész)

2020.05.14

Ha kezdőként szeretnél belevágni a Google Ads hirdetési kampányok készítésébe, hogy még több online konverziót szerezz céged számára, vagy tökéletesíteni szeretnéd kampányaidat, a legjobb helyen jársz! Két részes útmutatónkban minden kérdésedre választ kaphatsz!  


Kulcsszókutatás plasztikai sebészeknek: Így lehetnek neked is hatékony fizetett hirdetési kampányaid

Kulcsszókutatás plasztikai sebészeknek: Így lehetnek neked is hatékony fizetett hirdetési kampányaid

2020.05.13

Hogyan lesz hatékony hirdetésed? Ha megfelelő kulcsszavakat használsz. Plasztikai sebészként is rendkívül fontos, hogy a legrelevánsabb szavakat használd. 


Google Ads webáruházaknak: útmutató kezdő ekereskedelmi webhelyeknek

Google Ads webáruházaknak: útmutató kezdő ekereskedelmi webhelyeknek

2020.05.12

Kereskedőként üzleted sikere (azaz hogy hány termékedet és szolgáltatásodat tudod értékesíteni) attól függ majd, hogy hány embernek tudod bemutatni őket. Ez így működik a hagyományos fizikai boltokban és az interneten is, azzal a különbséggel, hogy az utóbbi egy sokkal nagyobb közönséged enged elérni. A Google Ads webáruházaknak egy kihagyhatatlan lépés – ami  nélkül, legalábbis amíg a SEO-d be nem érik – szinte lehetetlen érvényesülni a piacon. 


10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

2020.05.09

Mit tehetsz, ha nem jön az ihlet ikszedik blogbejegyzésedhez? Mi a megoldás az írói válságra, vagy ha egyszerűen nem jutnak eszedbe új ötletek? Minden író szembesül néha az ihlet hiányával. Csak bámulod a képernyőt, és nem tudod, hogy miről is írhatnál. De szent elhatározásod, hogy neked márpedig írnod kell valamiről, hogy blogodon rendszeresen új tartalmak jelenhessenek meg. Szerencsére számos módszerrel szerezhetsz új ötleteket tartalmaidhoz!


Így szerezhetsz több fogászati pácienst a Google Ads segítségével

Így szerezhetsz több fogászati pácienst a Google Ads segítségével

2020.05.07

Hogy készíts hatékony Google Ads hirdetéseket fogorvosként? Összefoglaltuk az összes fontos tudnivalót, amelyre érdemes odafigyelned, ha több pácienst szeretnél.


Egy hatékony LinkedIn marketing stratégia elkészítése 12 lépésben

Egy hatékony LinkedIn marketing stratégia elkészítése 12 lépésben

2020.05.06

A LinkedIn 2003-ban kezdte meg működését egy kifejezetten szakembereknek szánt hálózatépítő platformként, az elmúlt közel két évtizedben pedig több, mint 660 millió felhasználót gyűjtött össze a világ minden tájáról. Amellett, hogy a LinkedIn egy remek médium a munkaadók és a munkakeresők között, funkcióinak és felhasználókörének köszönhetően nagyszerű B2B marketingeszköz is lehet.   


A koronavírus hatása a fiatal e-kereskedelmi cégekre

A koronavírus hatása a fiatal e-kereskedelmi cégekre

2020.05.05

Ahogy az elmúlt hónapok során egyre tovább terjedt, az új koronavírus világszerte számtalan kis- és középvállalkozás működésébe szólt bele. Jelentősen változott többek között a vásárlók különböző terméktípusokhoz való hozzáállása, és számos cég kényszerült csökkentenie költségvetését, ami sok helyen elküldött alkalmazottakat eredményezett.


Tippek és ötletek a közösségi média marketinghez fogorvosoknak

Tippek és ötletek a közösségi média marketinghez fogorvosoknak

2020.04.30

Az elmúlt egy évtized során jelentősen nőtt a közösségi média felhasználóinak száma, és e felhasználók között vannak jelenlegi és lehetséges pácienseid. Kétségtelen, hogy a technológia fejlődésével csak egyre többen és többen lesznek azok, akik ilyen digitális csatornákon keresztül fedeznek fel új egészségügyi szolgáltatókat a közelükben. A kérdés az, hogy praxisod is köztük lesz-e, vagy sem…


Webdesign trendek 2020: 11 dolog, amire oda kell figyelned

Webdesign trendek 2020: 11 dolog, amire oda kell figyelned

2020.04.29

Mint minden év, úgy 2020 is hozott új trendeket bőven a webdesign területén is, és  mint általában, a 2020-ban felkapott webdesign trendek (amelyek nagy eséllyel évekig jelen lesznek) nagy része korábbi irányzatokra épít, de vannak köztük újonnan feltörekvők is, amelyekre mindenképpen érdemes már most odafigyelni. Szóval mik a legfontosabbak 2020 webdesign trendjei közül, amikkel nem tudsz mellé nyúlni, és biztosan nagy szerepet játszanak majd 2021-ben is? Az alábbi listából kiderül!  


A felhasználóbarát webhelyek hétparancsolata (és a főbenjáró bűnök)

A felhasználóbarát webhelyek hétparancsolata (és a főbenjáró bűnök)

2020.04.28

Rengetegen fordulnak hozzám új honlap készítése előtt, segítsek megmondani, felhasználóbarát lesz-e az új weboldal. Mutatom, alapvetően mit is jelent ez!  


Webáruház indítás 2020-ban, a karantén ideje alatt – a legjobb döntés amit hozhatsz!

Webáruház indítás 2020-ban, a karantén ideje alatt – a legjobb döntés amit hozhatsz!

2020.04.28

Eddig jól menő üzleted volt, de a COVID-19 okozta gazdasági válság tönkre tette? Vagy csak most kezdenél bele a vállalkozói létbe? Mindegy, mi az indíttatásod, webáruházat indítani most a legjobb döntés! Hiszen a világ az utóbbi hetekben szinte feje tetejére állt, és ezek a változások hosszú távon is kihatással lesznek az üzleti életre. A webáruházak szerepe felértékelődött (mit felértékelődött… az egekbe szökött), és olyanok is megtapasztalták az online rendelések előnyeit, akik eddig idegenkedtek tőle. A szakma azt suttogja, egyre több webáruház indul majd el 2020-ben és az után – és ahhoz, hogy Te versenyelőnyre tehess szert, most kell lépned! 


Instagram marketing alapok: Így hódítsd meg a legnagyobb képes platformot

Instagram marketing alapok: Így hódítsd meg a legnagyobb képes platformot

2020.04.26

Te is hallottál már az Instagram marketing hatékonyságáról, de nem tudod, hogyan kezdj neki? Mutatjuk az alapoktól gyakorlatiasan, példákkal!   


Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

2020.04.25

A fogászati marketing kampányok célja nem csupán a weboldal forgalmának növelése. A lényeg a minősített érdeklődők bevonzása és elérni, hogy időpontot egyeztessenek – ezt a folyamatot nevezzük konverziónak. Mi kell ehhez? Egy komplex, megtervezett fogászati online marketing stratégia. Mutatjuk! 


How Your GDPR Overlay Affects SEO

How Your GDPR Overlay Affects SEO

2020.04.24

Can your GDPR overlay mess up your search engine optimization? Can you lose conversions if you do it wrong? Yes, it can! Let us show you our findings based on our real-world experiences, along with the correct solution!


10 friss marketingtaktika plasztikai sebészeknek

10 friss marketingtaktika plasztikai sebészeknek

2020.04.23

Ha plasztikai sebészeknek szánt marketingtaktikákat keresel az interneten, könnyedén belefuthatsz néhány olyan cikkbe, amik ugyan azokat a tippeket és trükköket ismételgetik újra és újra. Nincs ezzel semmi baj, hiszen sok ilyen marketingtaktika méltán vált híressé és népszerűvé, sok újat azonban nem tesznek le az asztalra. Ha valami újszerűre vágysz, és szeretnéd ritkábban használt módszerekkel bővíteni marketingarzenálodat, akkor a következő 10 friss taktika neked szól!  



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
883 093
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Célzás

A célzás definíciója A célzás lehetővé teszi,...

Sikerarány

Mi is az a sikerarány? A sikerarány azon lehetséges ügyfelek...

Helyzetfelmérő kijelentés

Mi is az a helyzetfelmérő kijelentés? A helyzetfelmérő kijelentés...

Kiszervezés definíciója

A kiszervezés lényege, hogy egy bizonyos tevékenységet vagy...

Házi lista

Mi is az a házi lista?   A házi lista az az email lista, amelyet minden...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.