Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
#2 Webáruház marketing sikertörténetek és tippek Neked: Facebook és nyereményjátékok

#2 Webáruház marketing sikertörténetek és tippek Neked: Facebook és nyereményjátékok

2020.01.28

Minden bizonnyal webáruház tulajdonosként Te is tudod, hogy a közösségi médiában való jelenlét nem kívánságműsor. :) Bár a Facebook-on ráköltés (hirdetések) nélkül egyre nehezebb boldogulni, még mindig megéri dolgozni vele – de az eredmények nem egyik napról a másikra jönnek majd, ha organikus posztokban gondolkodsz. A nyereményjátékok szervezése azonban még mindig nagy segítségedre lehet, így webáruház marketing sikertörténeteim sorozatom második részeként erről szeretnék Neked egy kicsit mesélni. 


Hatással van a közösségi média a SEO-ra?

Hatással van a közösségi média a SEO-ra?

2020.01.25

A közösségi média kezelése minden marketingstratégia szükséges részét képezi, de elengedhetetlen bármely jó SEO stratégiához is. A közösségi média népszerűsége megnőtt, és valószínűleg nőni is fog. Ez azt jelenti, hogy a Google és más keresőmotorok nem hagyhatják figyelmen kívül, ahogy valószínűleg neked sem kellene. Már a tweetek is megjelennek a keresőtalálatok között! Szóval beszéljünk arról, hogy milyen hatással van a közösségi média a SEO-ra.


8 ok, amiért szükséged van éttermednek keresőoptimalizálásra

8 ok, amiért szükséged van éttermednek keresőoptimalizálásra

2020.01.24

Volt idő (úgy 20-25 évvel ezelőtt), amikor az emberek többsége, ha étterembe szeretett volna menni, felcsapott egy telefonkönyvet, egy újságot vagy felkereste egy ismerősét, hogy megkérdezze mit ajánlana neki a közelben. Volt idő, amikor az étterem vezetői, akik egyben marketingesei is voltak, kiállítottak az utcára egy-egy pincért, hogy a járókelők zaklatásával hajtsanak be vendéget az étterembe. Mára a telefonkönyveket és magazinokat leváltotta az internet, és még az ismerősök véleményét is gyorsabb a közösségi médián kikérni egy étkezdéről. 2020-at írunk, amikor is egy étterem semmi jóra nem számíthat, ha nem rendelkezik stabil, erős online jelenléttel, aminek nélkülözhetetlen része az éttermi SEO, azaz a keresőoptimalizálás.    


Egészségügyi marketing a közösségi médián – hogyan csináld hatékonyan

Egészségügyi marketing a közösségi médián – hogyan csináld hatékonyan

2020.01.23

Úgy egy évtizeddel ezelőtt senki sem gondolt volna arra, hogy egy közösségi platformon nézzen utána egy orvosnak vagy magánklinikának. Ma azonban, amikor már szinte minden és mindenki megtalálható a népszerűbb közösségi hálózatokon, az emberek előszeretettel vizsgálják meg, hogy mit mondanak mások egy egészségügyi szakemberről az interneten. A közösségi média az orvosok nélkülözhetetlen marketingeszközévé nőtte ki magát, és Te is temérdek páciensről maradsz le, ha nem vagy aktív a megfelelő platformokon. A következőkben néhány tippet sorolunk a sikeres egészségügyi marketinghez – kezdjük is!  


12 szállodamarketing-tipp a közvetlen foglalásokért

12 szállodamarketing-tipp a közvetlen foglalásokért

2020.01.22

Nem egy, nem kettő szállodával dolgoztunk együtt az évek során, jelenleg is több hotel szerepel az ügyfélkörünkben, így pontosan tudjuk, hogy a közvetlen foglalásra való ösztönzés – ezzel együtt a szállásközvetítő weboldalaknak fizetett jutalékok összegének csökkentése – elsőrendű kérdés. Ez persze gyakran nem könnyű feladat, ráadásul tapasztalataink szerint a felhasználók egy része egyáltalán nem is tudja, hogy a hotel saját weboldalán, vagy egy szállásközvetítő weboldalon (Booking.com, Szállás.hu, stb.) foglalt. Nézzünk meg tehát néhány bevált módszert, amelyekkel közvetlen foglalásra ösztönözheted jövendőbeli vendégeidet!  


#1 Webáruház marketing sikertörténetek és tippek Neked: a Shopping kampányokról

#1 Webáruház marketing sikertörténetek és tippek Neked: a Shopping kampányokról

2020.01.22

Ez a cikk egy “10 dolog amit webáruház üzemeltetőként meg kell tenned” dolognak indult, de rájöttem valamire: a rengeteg egyébként valóban hasznos szakmai tartalom mellett most nem azt szeretném neked megmondani, hogy HOGYAN csináld, hanem azt, hogy MIÉRT csináld – persze azzal együtt, hogy MIT csinálj… Egy sorozatot indítok…  


6 bevált módszer az ingatlanok közösségi média marketingjére 2020-ban

6 bevált módszer az ingatlanok közösségi média marketingjére 2020-ban

2020.01.15

Az ingatlanok közösségi médiás marketingje egy alapvető feladat az olyan ingatlanügynökök számára, akik szeretnének kapcsolatot teremteni célközönségükkel. A következő cikkben megbeszéljük, hogy mit is takar az ingatlanok közösségi média marketingje, szó esik a közösségi média használatának előnyeiről és megosztunk hat bevált módszert is az ingatlanügynökök számára, amelyeket márkáik és termékeik népszerűsítésére használhatnak a közösségi médián.


5 fontos oldaltípus webshopoknak

5 fontos oldaltípus webshopoknak

2020.01.14

Sikerre vinnéd webáruházad? A webshop felépítése, az egyes aloldalak felhasználóbarát megjelenése, könnyű kezelhetősége rendkívül fontos szerepet játszik abban, hogy megtisztelnek-e bizalmukkal a felhasználók. Persze vannak fontosabb és kevésbé fontos aloldalak, mutatjuk is melyek érdemelnek kiemelt figyelmet a fejlesztés során! 


A kulcsszó kannibalizáció azonosítása és javítása 4 lépésben

A kulcsszó kannibalizáció azonosítása és javítása 4 lépésben

2020.01.11

Eheti lapszemlénkben Joost de Valk történetét olvashatod arról, hogy hogyan orvosolta a kulcsszó kannibalizáció problémáját saját webhelyén, a Yoast.com-on.


10 Facebook marketing  tipp szállodáknak

10 Facebook marketing tipp szállodáknak

2020.01.10

A vendéglátás és a közösségi média az elmúlt egy évtized során szinte elválaszthatatlanul összeforrtak. Egyre többen kezdik el a Facebookon (vagy éppen az Instagramon) keresgélni következő nyaralásuk célállomását, és itt szeretnek bele az emberek azokba a helyekbe is, amiket ismerőseik osztanak meg utazásaik során. A közösségi média marketing a keresőoptimalizálás után a legfontosabb online eszközzé vált a hotel marketingesek kezében.   


Egy közösségi média menedzser 10 legfontosabb feladata 2020-ban

Egy közösségi média menedzser 10 legfontosabb feladata 2020-ban

2020.01.04

A közösségi média menedzser felel márkád közösségi médiás tevékenységeiért, ideértve a tervezést, az automatizálást, a hirdetéseket, a tartalomkészítését, a publikációkat, és az elemzéseket is. Egy létfontosságú tagja minden marketingcsapatnak, aki képes javítani a konverziók számát, illetve a befektetések megtérülését (ROI) is.


A vendéglátás-marketing 10 legfontosabb trendje 2020-ban

A vendéglátás-marketing 10 legfontosabb trendje 2020-ban

2020.01.04

Mely trendek lesznek 2020-ban a legfontosabbak a vendéglátás marketing területén? Mire kell figyelnie egy hotel vagy étterem marketingesének? Mutatjuk!


A meghatározó Instagram Live útmutató cégeknek és influencereknek

A meghatározó Instagram Live útmutató cégeknek és influencereknek

2019.12.23

Az élő videó napjaink egyik legnépszerűbb digitális jelensége és online marketing trendje. Egyre több platform kínál ilyen funkciót a YouTube-tól kezdve a Twitchen, és Facebookon át egészen a TikTokig.


Egy virális videó anatómiája: Ötletek a YouTube-ra, a Facebookra, és az Instagramra 2020-ban

Egy virális videó anatómiája: Ötletek a YouTube-ra, a Facebookra, és az Instagramra 2020-ban

2019.12.22

Úgy tűnik, hogy a virális videók és mémek lesznek az online marketing új legnépszerűbb trendjei. És habár már bizonyára nagyon várod, hogy befektethess néhány virális videóba, amikkel rövid időre nagyon sok figyelmet szerezhetsz márkádnak, vessünk egy pillantást arra, hogy mi is kell mindehhez.


Az 5G hatása a marketingre 2020-ban: trendek és előrejelzések

Az 5G hatása a marketingre 2020-ban: trendek és előrejelzések

2019.12.14

2019-ben terjedni kezdett az 5G kereskedelmi felhasználása. Ahogy 2020 hamarosan megérkezik, vessünk egy pillantást néhány trendre és előrejelzésre, amelyek az 5G marketingre való hatását tárgyalják.


Mi az a partnermarketing, és hogy működik?

Mi az a partnermarketing, és hogy működik?

2019.12.13

Az online marketing célja sokak számára az, hogy egy stabil, passzív bevételforrást építsenek ki maguknak. Egy ilyen ideális rendszerben a kemény munka idővel megtérül, és az ember ölbe tett kézzel nézheti, ahogy gyűlik a pénz. Mindez túl jól hangzik, hogy igaz legyen, és valóban, sokaknak sosem sikerül elérniük erre a pontra – de ez nem jelenti azt, hogy lehetetlen lenne.


Így célozd meg influencer marketinggel a különböző generációkat

Így célozd meg influencer marketinggel a különböző generációkat

2019.12.13

Az influencer marketinget sokan automatikusan a millenáris korosztállyal asszociálják. Ez nem meglepő persze, hiszen ők az a csoport, akik már gyerekkorukban megismerkedhettek a digitális világgal. Azonban vak ignorancia lenne azt állítani, hogy az influencer marketinggel csak a millenáris vásárlókat lehet elérni és befolyásolni – csak a Facebookot több korosztály is használja rendszeresen a legfiatalabbaktól kezdve a legidősebbekig.


A GDPR layer és a SEO kapcsolata

A GDPR layer és a SEO kapcsolata

2019.12.12

Elronthatja a GDPR layer a keresőoptimalizálást? Veszthetünk konverziókat, ha nem jól csináljuk? Igen! Mutatjuk, mi a gyakorlati tapasztalatunk és mi a jó megoldás! 


5 bosszantó hiba a Kapcsolat oldalon

5 bosszantó hiba a Kapcsolat oldalon

2019.12.07

Amennyiben üzleti webhelyed célja felvenni a kapcsolatot (a lehetséges) ügyfelekkel, jobb, ha nem vétesz hibákat a „kapcsolat” oldalon. Nem tesz jót a felhasználói élménynek, ha látogatóid számára kihívást jelent, hogy felvegyék veled a kapcsolatot. Hidd el, ezzel te sem jársz jól! A következőkben öt, a kapcsolat oldalra jellemző hibát sorolunk fel, amiket jobb, ha elkerülsz.


Mi az a KLT, és hogyan szerezz vele több ügyfelet?

Mi az a KLT, és hogyan szerezz vele több ügyfelet?

2019.12.05

A marketingben az ügyfélszerzés, a konverzió az alapvető cél. Ahhoz, hogy tudd, mi kell ehhez, meg kell értened a következő folyamatot. Ez pedig a KLT.  


Hogyan frissítsd fel webhelyedet több konverzióért 2020-ban

Hogyan frissítsd fel webhelyedet több konverzióért 2020-ban

2019.11.30

A szervezete elkezdték kiértékelni, hogy mi működött jól 2019-ben, és már most 2020-as terveiken gondolkodnak. Mivel néhány héten belül indul az új évtized, most itt van, hogy hogyan frissítheted fel és fejlesztheted tovább webhelyedet, hogy több konverziót érj el vele.


Milyen bejegyzéseket posztoljak karácsonykor a közösségi médián?

Milyen bejegyzéseket posztoljak karácsonykor a közösségi médián?

2019.11.29

Nyakunkon a karácsony, és ilyenkor a legtöbb márka és influencer közösségi fiókját is ünnepi bejegyzésekkel töltei tele. Ez nem meglepő, elvégre az emberek az elmúlt évek során egyre többször fordulnak a különböző platformokhoz, hogy karácsonyi ötleteket, ajándékokat, és akciókat vadásszanak maguknak, vagy éppen szeretteik számára.


Hogyan találj rá célközönségedre a közösségi médián

Hogyan találj rá célközönségedre a közösségi médián

2019.11.28

Számos újdonsült influencer és cég követi el azt a hibát, hogy csak úgy hirtelen felindulásból ráugrik egy tetszőleges közösségi platformra, csak azért, mert éppen az a „menő” manapság. Az ilyen impulzusszerű döntések általában gyors kiégéshez vezetnek, és az adott influencer vagy márka fiókja rövid időn belül elveszíti kezdeti lendületét.


A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/4

A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/4

2019.11.26

Részletes és érthető útmutatónk negyedik része, ez a rész a közösségi média marketing használatáról szól gyakorlati példákon és valódi tapasztalatokon keresztül az alapoktól kezdve. 


A Big Data hatása a marketingre

A Big Data hatása a marketingre

2019.11.25

Mit is jelent a BIG DATA marketing? „Big data analitika nélkül a cégek vakok és siketek, és úgy kóborolnak ki az internetre, mint őzek az autópályára.” 


Hogyan befolyásolják a különböző HTTP állapotkódok a SEO-t?

Hogyan befolyásolják a különböző HTTP állapotkódok a SEO-t?

2019.11.23

A HTTP állapotkódok, úgymint a 404, a 301, és az 500 talán nem jelentenek sokat egy átlagos látogató számára, de a SEO szakértőknek hihetetlenül fontosak. Ráadásul még a keresőmotorok robotjai, úgymint a Googlebot is ezek alapján határozza meg egy webhely „egészségét”. Ezek az állapotkódok lehetőséget kínálnak arra, hogy megtekintsd, mi történik a szerver és a felhasználók böngészője között. Az ilyen HTTP állapotkódok valamilyen hibáról árulkodnak, például hogy a kért tartalom nem található, míg mások csupán a lekért tartalom sikeres kézbesítését jelzik. A következő cikkben egy közelebbi pillantást vetünk a legfontosabb HTTP fejléc állapotkódokra, és hogy mit jelentenek SEO szempontjából.


 Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

2019.11.22

A keresőoptimalizálás során ezer paramétert kell figyelned. Egyik ezek közül az oldalon töltött idő. Mutatjuk, miért számít, és hogyan javíthatod ezt az értéket!  


 Hotel marketing: Hogyan válaszoljak a pozitív véleményekre

Hotel marketing: Hogyan válaszoljak a pozitív véleményekre

2019.11.21

Kicsit talán különösnek tűnhet, hogy időt fordítunk erre a kérdésre – hiszen ha egy ügyfél elégedett, és ezt bizonyította is egy pozitív véleménnyel és értékeléssel, akkor már nem igazán van több dolgod vele, nem igaz?  


Így használd a TikTokot üzleti célokra

Így használd a TikTokot üzleti célokra

2019.11.20

A TikTokról az elmúlt néhány hónapban egyre többet hallhattunk, és így 2019 végére már a hazai internetezők számára is ismert ez a fogalom. A TikTok felhasználóbázisa jelenleg valahol 500 millió felett jár, és egyre csak növekszik. Jelentőségét mi sem bizonyítja jobban, hogy az Instagram olyan funkciókat vezet be, amilyenek a TikTok-ban vannak.     


Ezek lesznek 2020 legfontosabb influencer marketing trendjei

Ezek lesznek 2020 legfontosabb influencer marketing trendjei

2019.11.19

Az influencer marketing fogalmát 2019 végén már senkinek nem kell bemutatni. Az online marketing ezen formája rengeteget fejlődött az elmúlt évek során, és egyre több cég alkalmazza sikert sikerre halmozva. Persze volt néhány botrányos bukkanó a vásárolt követőkből, az átlátszóság hiányából, és a csúnya PR bakikból kifolyólag, de összességében elmondhatjuk, hogy az influencer marketing napjaink egyik leghatékonyabb marketingformája.



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
585 754
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Guru

A guru szó egy régi indiai nyelvből, a szanszkritból származik. A hindu...

Hirdetés

Mik azok a hirdetések? A hirdetések online és offline felületek...

Fogyasztó

Ki az a fogyasztó? A fogyasztó egy olyan személy, aki egy személyes...

Kulcsszóhalmozás

Mi az a kulcsszóhalmozás? A kulcsszóhalmozás egy olyan...

Direkt marketing

A direkt marketing, azaz a közvetlen üzletszerzés az általános marketing egy olyan ágazata,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.