notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

2021.05.06

A 2020-as év eseményei miatt számos kisvállalkozás kényszerült az interneten folytatni üzleti tevékenységeit, hiszen a fogyasztók is inkább a biztonságos online vásárlást és házhoz rendelést választották az üzletek meglátogatása helyett. A közösségi médiás hirdetések természetesen nagyon fontos szerepet játszottak ebben az átalakulásban, és a kisvállalkozások egyik fő bevételforrásává váltak az elmúlt év során.


Google: A title címke hossza korlátlan

Google: A title címke hossza korlátlan

2021.04.28

A title (cím) címkére minden SEO szakember odafigyel, hiszen köztudott, hogy a Google ezt az elemet is figyelembe veszi a tartalmak rangsorolásakor. Azt a kérdést azonban sosem sikerült egyértelműen tisztázni, hogy pontosan mi is a title címke ideális hossza.


Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

2021.04.26

Mire lehet számítani a legújabb iOS14 frissítése kapcsán a Facebookos és az Instagramos hirdetéseknél? Biztos már Te is láttad, hogy valami változni fog. De pontosan mi? Hogyan készülj rá? Segítünk! 


Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

2021.04.21

A nagyobb közösségi médiák (YouTube, Instagram, Facebook, hogy csak néhányat említsünk) már évek óta igyekeznek minél kényelmesebb, közvetlen vásárlási opciókat kínálni felhasználóiknak. Az úgynevezett megvásárolható tartalmak trendje persze csak tovább erősödött, ahogy a felhasználók világszerte több időt töltöttek otthonukban a járványnak köszönhetően.


Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

2021.04.19

A digitális forradalom még a kisebb egészségügyi szolgáltatók számára is lehetővé tette, hogy hallassák a hangjukat az interneten. Ennek ellenére, gyakran még a nagyobb cégek is vétenek olyan hibákat, amikkel teljes digitális jelenlétüket aláássák. A probléma az, hogy sok egészségügyi márka, ami szoftveres megoldásokat kínál ügyfeleinek (B2C és B2B környezetben egyaránt), egyszerűen nem képes, vagy nem hajlandó az innovációra, és így egyszerűen nem tud a saját hullámhosszukon kommunikálni ügyfeleivel. Ennek négy fő oka van, amikről az alábbiakban lesz szó.


Így optimalizáld praxisod fizetett landing oldalait

Így optimalizáld praxisod fizetett landing oldalait

2021.04.12

A fizetett keresőkampányok számos új pácienst szerezhetnek praxisodnak, azonban hirdetéseid akkor lesznek igazán sikeresek, ha a webhelyedre érkezők el is végzik azt a műveletet, amire szeretnéd rávezetni őket. Egy orvosi praxis webhelyén a fő konverziós művelet általában az időpontfoglalás. Szóval, hány látogatód foglal időpontot, vagy hívta fel rendelődet, miután rákattintott egy hirdetésedre?


Mit kínálnak a Google Analytics 4 újításai?

Mit kínálnak a Google Analytics 4 újításai?

2021.04.08

A Google Analytics már rég óta a legtöbbet használt webhely-analitikai eszköz az interneten. Cégek milliói ellenőrizgetik rajta webhelyük (vagy webhelyeik) statisztikáit, és merítenek belőle hasznos adatokat online tevékenységeik tökéletesítésére. Megjelenése óta az eszköz temérdek funkcióval frissült.


Online hírnévkezelés orvosoknak: A meghatározó útmutató – I. rész

Online hírnévkezelés orvosoknak: A meghatározó útmutató – I. rész

2021.04.05

Az online hírnévkezelés egy feltétlenül fontos tevékenység (vagy szolgáltatás) minden orvos számára. Egy egészségügyi szakembernek több okból is szüksége lehet arra, hogy helyreállítsa megcsorbult online hírnevét: például túl sok negatív visszajelzést kapott az interneten, valamilyen PR katasztrófa áldozatává vált, vagy épp egy gondatlanság miatt indított perből próbálja visszaállítani praxisa hírnevét.


Az összesített visszahivatkozások száma nem SEO szempont (és egyéb SEO hírek)

Az összesített visszahivatkozások száma nem SEO szempont (és egyéb SEO hírek)

2021.03.31

SEO tudatos webmesterként bizonyára te is odafigyelsz rá, hogy hány visszahivatkozás mutat webhelyedre. A visszahivatkozások összegyűjtése már évtizedek óta fontos SEO stratégiának számít, és olyan taktikákat ihletett, mint a vendégblogolás, az infografikák elkészítése, illetve persze az adatalapú tartalmak létrehozása, a megosztások és visszahivatkozások megkaparintása érdekében.


Egészségügyi webdesign tippek 2021-re

Egészségügyi webdesign tippek 2021-re

2021.03.29

2020 egy igazán tartalmas évként zárult, és sajnos nem jó értelemben. A koronavírusnak köszönhetően az egészségügy világszerte az egyik legfelkapottabb témává vált, és minden eddiginél több figyelem került a különböző szolgáltatók online jelenlétére is. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy az emberek többsége már digitális úton szeretné intézni ilyen ügyeit, másrészt pedig annak, hogy az esztendő nagy részében a legtöbben nem szívesen mozdultak ki otthonukból.


YouTube SEO: Kezdő tippek a hatékony videóoptimalizáláshoz

YouTube SEO: Kezdő tippek a hatékony videóoptimalizáláshoz

2021.03.24

Mivel kismillió helyen olvashatjuk, hogy a videómarketing korunk egyik leghasznosabb taktikája, nem csoda, hogy olyan sokan igyekeznek betörni tartalmaikkal a YouTube-ra is, ami nem csupán a világ legnagyobb videómegosztó platformja, hanem egyben a második legnagyobb keresőmotor is. Azonban mivel a YouTube-ra naponta számtalan új videó kerül fel, nem egyszerű kitűnni a tartalmak tengeréből – itt lép színre a YouTube SEO.


Így írj hatékonyabb egészségügyi marketing emaileket

Így írj hatékonyabb egészségügyi marketing emaileket

2021.03.22

Az email az egészségügyi marketing egyik legritkábban használt eszköze. Ez többek között azért is meglepő, mert néhány jó kampány a befektetett összegek többszörösét is képes megtéríteni – sokan mégsem foglalkoznak vele.


Így változtatta meg örökre a COVID-19 a vásárlást

Így változtatta meg örökre a COVID-19 a vásárlást

2021.03.20

Bármilyen meglepő is, sokan nyertek a COVID válságon. Mutatjuk ki, és hogyan, és azt is, Te hogy tartozhatsz közéjük! 


Hivatalos: A tartalom hossza nem rangsorolási szempont a Google szemében

Hivatalos: A tartalom hossza nem rangsorolási szempont a Google szemében

2021.03.17

John Mueller, a Google egyik munkatársa (és gyakori „szóvivője”) megválaszolta  azt a kérdést, ami gyakorlatilag egyidős a SEO-val: Érdekli-e a Google-t a rangsoroláskor, hogy hány szó található egy tartalomban? Illetve, ha több releváns tartalommal bővül egy oldal, akkor a Google jobban rangsorolja-e majd azt?


Tippek a hatékony egészségügyi tartalommarketinghez a koronavírus idejére

Tippek a hatékony egészségügyi tartalommarketinghez a koronavírus idejére

2021.03.15

Ma már számos segítséget találhatunk az interneten, ha egészségünkről van szó. Hogyan fordíthatod hasznodra ezt vállalkozásoddal? Hogyan szerezz pácienst ezáltal? Segítünk!


3 létfontosságú tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

3 létfontosságú tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

2021.03.10

Habár elvárás, manapság messze nem elég, hogy egy webhely jól nézzen ki. Sőt, ha nem célközönséged igényei alapján készíted el, akkor nem is igazán számít majd, hogy mennyire mutatós – egyszerűen nem fogod tudni elérni vele céljaidat.


Mire fókuszáld egészségügyi marketingedet a koronavírus idején

Mire fókuszáld egészségügyi marketingedet a koronavírus idején

2021.03.08

Habár a COVID-19 minden iparágra komoly csapást mért, a járvány kifejezetten az egészségügynet állította a feje tetejére. A vírus lefoglalta az intenzív osztályok és sürgősségi ellátók erőforrásait, de más szolgáltatások is akadoznak a jelenlegi helyzetnek köszönhetően. Mi több, kevesebb páciens jár megelőző vizsgálatokra, aminek hosszútávú egészségügyi következményei is lehetnek. Hogy a vészhelyzethez alkalmazkodjanak, az egészségügyi szolgáltatók is másképpen kezdték el kiszolgálni ügyfeleiket, és népszerűsíteni márkájukat. Szóval mely területekre érdemes összpontosítanod erőforrásaidat, hogy továbbra is kapcsolatban maradhass leendő és meglévő pácienseiddel? A következőkben ezekről lesz szó.


Új frissítés a Google Search Console felületén

Új frissítés a Google Search Console felületén

2021.03.03

A Google még januárban jelentette be hogy jelentős frissítést végzett a Search Console eszköz felületén. A cég szerint az újítások célja, hogy a webmesterek jobban tájékozódhassanak azokról a problémákról, amelyek megakadályozzák, hogy a Google megfelelően indexelje oldalaikat. A frissítés részletesebb leírást kínál a meglévő problémákról, hogy a webmesterek könnyebben orvosolhassák azokat.


Google Hírek jelentéssel bővült a Google Search Console

Google Hírek jelentéssel bővült a Google Search Console

2021.02.24

A Google egy új teljesítményjelentéssel bővítette a Search Console eszközt, ami kifejezetten a Google Híreket megcélzó kiadók számára lesz hasznos. A jelentés a baloldali oszlop Teljesítmény részében lesz majd látható azon webhelyek számára, amelyek megjelennek a Google Hírek között.


6 dolog, ami 2020-ban megváltozott az egészségügyi marketingben

6 dolog, ami 2020-ban megváltozott az egészségügyi marketingben

2021.02.22

Vitathatatlan, hogy a koronavírus 2020-ban egyetlen másik iparágra sem volt akkora hatással, mint az egészségügyre. Ez persze az egészségügyi marketingesek számára is komoly kihívásokat jelentett, amelyek úgy tűnik, hogy a 2021-es esztendőben is folytatódnak majd. Habár mindenki azt reméli, hogy idén végre enyhülni kezd majd a járványhelyzet, és lassan visszatérhetünk majd megszokott, békés életünkhöz, számolnod kell vele, hogy az emberek hosszútávon is máshogyan viszonyulnak majd az interneten az egészségügyi márkákhoz. Egy sikeres 2021 érdekében első lépésként érdemes visszatekinteni 2020-ra, és értelmezni, hogy milyen hatással volt a COVID-19 a páciensekre, és az egészségügyi márkákra (és hogy hogyan befolyásolja majd mindez 2021-es egészségügyi marketing stratégiádat).  


Nem csak a Google létezik: SEO az „alternatív” keresőmotorokra

Nem csak a Google létezik: SEO az „alternatív” keresőmotorokra

2021.02.17

Bizonyára te is hallottad már azt a kifejezést, hogy valaki „mindent egy lapra tesz fel”. Ilyen az is, ha weboldalad csak a Google keresőjére optimalizálod – hiszen megannyi másik keresőmotor is használatban van! Ezek jelentősége ugyan nem hatalmas, és valóban a Google-től várhatod a legnagyobb forgalmat, de szerencsére az optimalizálás sem ördöngösség rájuk, így egy kis odafigyeléssel teljesítheted is. 


Hogyan állíts össze egy profi email listát egészségügyi márkád számára 7 lépésben

Hogyan állíts össze egy profi email listát egészségügyi márkád számára 7 lépésben

2021.02.15

Az email korunk egyik legelterjedtebb kommunikációs formája, mégis meglepően kevesen alkalmazzák az egészségügyi marketingben. Hogy miért? Mert a legtöbb márka egyszerűen nem képes néhány tucat feliratkozónál többet szerezni magának anélkül, hogy listavásárláshoz kellene folyamodnia, amit egyébként is egy bő kilométerre ajánlott elkerülni.


LinkedIn marketing: Előkészületek és tippek a sikerek érdekében

LinkedIn marketing: Előkészületek és tippek a sikerek érdekében

2021.02.10

A LinkedInt cégek és szakemberek milliói használják napi szinten üzleti célokra, méghozzá nem véletlenül. A szakmai közösségi platform nem csupán új munkahelyek és munkaerő felkutatására ideális, hanem új kapcsolatok kialakítására és akár értékesítésére is. Legyen szó B2B vagy B2C berendezkedésű vállalatokról, a LinkedIn minden cégtípus és -méret számára hasznos eszközöket kínál.


Ezek lesznek 2021 digitális egészségügyi marketing trendjei

Ezek lesznek 2021 digitális egészségügyi marketing trendjei

2021.02.08

2020-ban rengeteg változást hozott a COVID-19 járvány, ami világszerte páratlan digitális újításokra ösztönözte a fejlesztőket. Az egészségügyben például soha nem látott méreteket öltött a telemedicina, azaz az orvosi szolgáltatások online történő kínálata. Azonban az egészségügy digitalizálódása kétélű fegyver, hiszen olyan kérdéseket vet fel, mint például a páciensek adatbiztonságának megőrzése.


10 tipp a hatékony LinkedIn marketinghez

10 tipp a hatékony LinkedIn marketinghez

2021.02.03

Legyen szó kapcsolatok kiépítéséről, érdeklődők bevonzásáról, vagy márkád népszerűsítéséről, a LinkedIn egy elengedhetetlen marketingplatformot kínál stratégiád kivitelezéséhez. Ellentétben a Facebookkal vagy a Twitterre, a LinkedIn egy kifejezetten szakemberek számára kialakított hálózat, amely az üzleti kapcsolatok létrehozásában és megerősítésében segít.


Így építsd ki személyes brandedet fogorvosként

Így építsd ki személyes brandedet fogorvosként

2021.02.01

Számos fogorvos nem csupán egy klinika részeként, hanem önálló, személyes márkaként (személyes brandként, ha úgy tetszik) praktizál. Ennek következtében pácienseik előbb jegyzik meg az ő nevét, mint a klinikáét, ahol fogadja őket. Ha te is szeretnéd kialakítani és megerősíteni személyes brandedet, akkor a következő tanácsok neked szólnak!


A COVID-19 hatása az állami és magán kézben lévő egészségügyi praxisokra

A COVID-19 hatása az állami és magán kézben lévő egészségügyi praxisokra

2021.01.27

A járvány leterheltség szempontjából legjobban az egészségügyet érintette. 1 éve rajtuk van a világ szeme. Azt tudjuk, hogy az állami egészségügy nagyon leterhelt lett az elmúlt 1 évben, de vajon a magán praxisokat is érinti ez a leterheltség? Ennek járunk utána!


Mire lesz szüksége 2021-es SEO stratégiádnak?

Mire lesz szüksége 2021-es SEO stratégiádnak?

2021.01.27

A SEO sokáig csak azt jelentette, hogy valaki első helyre szeretne rangsorolni egy kulcsszóra. Ez az elv azonban ma, 2021-ben már egyáltalán nem tükrözi teljesen a SEO esszenciáját. Ahogy az évek telnek, úgy a keresőoptimalizálási stratégiák is egyre változnak, fejlődnek, arról nem is beszélve, hogy az emberek ma már egészen másképpen gondolkodnak és keresnek, mint 10-20 évvel ezelőtt.


7 ötlet a hatékony plasztikai videómarketinghez

7 ötlet a hatékony plasztikai videómarketinghez

2021.01.25

Ma már senkinek sem újdonság, hogy a mai technológiával teli világban a videó az egyik legsikeresebb marketingeszközzé nőtte ki magát az egészségügyi márkák és praktizáló orvosok számára. A videómarketing különösen hasznosnak bizonyult az olyan szakorvosok számára, akik esztétikai beavatkozásokat is kínálnak – ilyenek például a fogorvosok és a plasztikai sebészek. A videós tartalmak nem csak egy praxis működésébe nyújtanak betekintést a páciensek számára, hanem abba is, hogy milyen eredményekre számíthatnak az adott szakembertől. A plasztikai videómarketingnek már évek óta fontos szerepe van minden plasztikai sebész stratégiájában, azonban most, egy világjárvány kellős közepén még fontosabb, hogy a szakorvosok kihasználják a videók nyújtotta lehetőségeket.


7 SEO trend 2021-re, amit minden profi alkalmaz majd

7 SEO trend 2021-re, amit minden profi alkalmaz majd

2021.01.21

2021 számos új lehetőséget kínál mindazok számára, akik szeretnék a lehető legtöbbet kihozni saját, vagy egy ügyfelük webhelyéből. Azonban mivel a SEO trendek folyamatosan változnak, jó tisztában lenni azzal, hogy mely stratégiák és technikák lesznek a leghatékonyabbak az előttünk álló esztendőben.



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Csoportos email

Mi is az a csoportos email?   A csoportos email többnyire olyan csoportosan...

Scraping

Scraping jelentése Lefordítva kaparás vagy lekaparás, azonban a...

Kosárelhagyási arány

A kosárelhagyási arány definíciója A...

Kereső újracélzás

Az újracélzás egy egyedi típusa, ami lehetővé teszi a hirdetők...

Dedikált IP

A dedikált IP definíciója Az IP az Internet Protokoll...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.