notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó bemutatása, a Marketing Professzorok Kft. cégvezetője és alapítója, résztulajdonosa, a keresőoptimalizálás és a közösségi média szakértője.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?

Ki az a Máté Balázs online marketing tanácsadó?


 

Ki vagyok?

Mivel Édesapám, Dr. Máté András is a Szent István Egyetem professzora volt, kicsi gyerekkorom óta a SZIE falai között éltem, itt diplomáztam és itt kezdtem el 1998-ban nappali PHD-s tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a kutatás, és a tudomány, de az üzleti élet is, így rögtön a diploma megszerzése után megalapítottam első cégemet, mely egy vezetési- és marketing tanácsadó cég volt. Ez a kettős felállás kíséri végig az életemet:

 

A Marketing Professzorok marketing ügynökség tulajdonosaként és tanácsadóinak szakmai irányítójaként dolgozom, ugyanakkor oktatok a Szenti István Egyetemen és részt veszek kutatási munkákban is. 

 

Gyakorlati marketing tudományos alapokon

Bár már az egyetemen 1997-ben készítettem saját honlapot, soha nem lettem honlapkészítő, a marketing része jobban érdekelt. 2000- óta ügynökségemmel több, mint 500 tanácsadási projektben vettünk részt. Első ügyfeleink KKV-k voltak, és még nem az online marketingről szólt a tanácsadás. 2002-től foglalkoztunk kifejezetten online marketinggel. Igen, ott voltunk az elején a hőskorban, amikor még létezhetk tisztán HTML alapú weboldalak.

 

2005-ben egy konzorcium részeként elnyerete cégem a GlaxoSmithKline pharma üzletágának online marketing beszálítói pozicióját, innetől fogva a KKV-k mellé a multinacionális cégek is felkerültek partnerlistánkra. Ezek között voltak olyan állami nagyvállalatok mint a Magyar Villamos Művek, vagy az OVIT Zrt; multinacionális nagyvállalatok mint a Glaxo Smith Kline (GSK), az ABBOTT és a Sanofi Aventis; valamint olyan erős magyar vállalatok, mint a Vista utazási iroda, az Eventrend csoport, és még több tucat multi és nagyvállalat. Ezeken felül több, mint 400 kis- és középvállalkozásnál dolgoztunk tanácsadóként. 

 

Ezeket a tanácsadási munkákat azonban soha nem divatirányzatok alapján, hanem a tudományos életben megszokott - elméleti alapkutatásra épülő - saját gyakorlati kutatásaim alapján végeztem. Cégem és az egyetem munkatársaiból, diplomaterveseiből, doktoranduszaiból álló kutatócsoporttal folyamatosan elemezzük az online marketing eszközeinek teljesítményét és fejlesztjük azokat saját tapasztalataink által.

 

Ennek a kutatómunkának az eredménye, hogy ma közel 200 saját teszt weboldallal rendelkezünk, melyet a keresőoptimalizálási kutatásokra használunk, és egyben erősítjük velük ügyfeleink weboldalát. Kevés olyan marketig ügynökség van ma Magyarországon, aki régi, jól beágyazott domaineken, valódi, nagy tartalommal bíró oldalak felett rendelkezik, melyet ügyfelei weboldalának hasznára hajthat, és így szinte bármilyen keresőkifejezésre az elsők közé tud juttatni egy weboldalt.  

 

A kutatások másik hozama lett az a több, mint 2 millió Facebook rajongó, melyek 30-40 oldalon megosztva azonnali forgalmat generálhatnak bármilyen weboldalnak. Teszik ezt saját online újságainknak is, melyek az előző két tényező együtt állasának hatására alakultak ki. Online kiadónk jelenleg 11 újságot üzemeltet, havi szinten 3 millió látogatóval. 

 

Szánom-bánom bűneimet

Bár már akkor foglalkoztam online marketinggel, maikor a mai marketingesek nagy többsége még általános iskolába járt (2007-óta oktatok egytemen online marketinget, sokan tanítványaim is voltak), még mindig előfordul, hogy egy-egy marketinges nem ismeri a nevemet. Ez az én nagy-nagy hibám. 40 éves koromra rájöttem, a nap 24 órája nem elegendő mindenre, választani kell azok között a tevékenységek között, melyek beleférnek. Úgy a magánéletben is, ahogyan az üzletiben is. Nem fér bele senkinek az idejébe az, hogy egyszerre legyen élsportoló, cégvezető, tudományos szakember, jó férj és apa, valamint neves „celeb”, melyet az üzleti élet és a marketingszakma ma megkövetel.

 

Ezek közül sajnos a sport gyakran, a celebségen dolgozás állandó jelleggel kiszorultak a 24 órából, így nem dolgoztam soha saját hírnevem öregbítésén, a self PR-on. Nem foglalkoztam reklám jellegű cikkek írásával, magam fényezésével, ahogyan sokan ezt tekintik munkájuk fő csapásvonalának… Mondhatnánk, hogy suszternek a cipője ugye, de igazából nem is volt szükségem rá, hiszen keresőoptimalizált weboldalunk, és 2009-óta Facebook rajongóink mindig is több munkával láttak el, mint amennyi a folyamatosan növő cég el tudott vállalni. Az online marketing hangzatos PR körítés nélkül is megtette hatását.  Eredményeink nyomán tovább ajánlás útján is terjedünk, így soha nem volt saját fizetett hirdetésünk és nem foglalkoztam azzal, hogy megmutassunk magunkat a nagyvilágnak. 

 


Miért bánom még is ezt a bűnömet? Mert látom az eredményét a marketing tanácsadás világában annak, hogy hogyan lehet megalapozott tudás, tapasztalat és háttér nélkül is eladnia magát egy tanácsadó cégnek. Rosszérzésem azonban eltűnik, amikor az ilyen típusú lufikommunikációnak hitelt adó ismerőseim rövid tapasztalatszerzés után bevallják, látják, a mi módszereink és eszközrendszerünk valódi tudásra és képességekre épülő, hatékony rendszer, mely hosszú távon is biztos sikerre vezet. 

 

Tudományos munkám

A Marketing Professzorok online marketing ügynökség vezetése és tanácsadóimmal együttműködve kutatási munkám is állandó. Doktori munkám témája az online marketing eszközök hatásának vizsgálata, melynek célja a konverziók növelése. Több ágazatban is vizsgáljuk ezeket a kérdéseket. A jól mérhető online áruházak területén egyszerűbb, míg a nehezen nyomon követhető, az esetek többségében ma még nem online konvertálódó gasztronómiai ágazatban nehezebb dolgunk van.

 

Kutatási eredményeinket nemzetközi konferenciákon és folyóiratokban is publikáljuk. Szívesen fogadunk meghívásokat publikálásra, előadásra Magyarországon és a világ bármely pontján is.  

 

A cégről, ami mögöttem áll, itt olvashatsz! 
 

Instagram oldalamat ITT találod. 

Legfrisebb cikkek:
10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

2020.09.03

Legyen szó fogorvosi, vagy más jellegű egészségügyi közösségi média marketingről, komoly feladatot jelent mindez egy ember számára. Szerencsére egy csapat tapasztalt marketing-tanácsadó elvezethet a sikerhez vezető útra. Hogy ízelítőt adjunk abból a tudásból, amelyet egy ilyen csapat tanácsadó nyújthat neked, a következőkben felsorolunk néhány olyan tartalomtípust, amiket felhasználhatsz egészségügyi közösségi média marketinged során, hiszen a változatosság mindig pozitívum!  


Mi az a fogászati SEO (és miért van szüksége rá praxisodnak)?

Mi az a fogászati SEO (és miért van szüksége rá praxisodnak)?

2020.08.27

A fogászati magánpraxisok világára végtelen verseny jellemző, hiszen minden fogorvos lényegében ugyan azokat a szolgáltatásokat kínálja, itt-ott minimális eltérésekkel. Nem csoda tehát, hogy nehéz kitűnni a tömegből, különösen ha valaki új fogorvosként szeretne betörni egy helyi piacra.


Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói

Az egészségügyi webdesign legfontosabb tudnivalói

2020.08.20

A mai digitális világban minden egészségügyi szakember és szolgáltató számára nélkülözhetetlen, hogy egy stabil, modern és naprakész webhellyel várja az interneten leendő és meglévő pácienseit. Ehhez megannyi online marketinget és webdesignt kínáló cég segítségét kérhetik, hiszen egy tapasztalt ügynökség jelentős előnyöket szerezhet praxisuk számára (például SEO alkalmazásával).


Miért rossz oldalt rangsorol a Google (és mit tehetsz ellene)?

Miért rossz oldalt rangsorol a Google (és mit tehetsz ellene)?

2020.08.15

Bejegyzéseid optimalizálva, a beépülő moduljaid szerint minden rendben, azonban mégsem az a tartalmad rangsorol a kívánt kulcsszóra, amit szeretnél. A Google mégis valamiért egy másik oldalt rangsorol webhelyedről. Szóval miért nem azt a tartalmat emeli ki a keresőóriás, amit kellene? Mit tehetsz ilyenkor? A következőkben e probléma lehetséges okairól olvashatsz, és néhány megoldást is találhatsz ezekre!


Így érheted el, hogy több páciens ajánlja fogászatodat ismerőseinek

Így érheted el, hogy több páciens ajánlja fogászatodat ismerőseinek

2020.08.13

A szájhagyománynak óriási befolyása van, és így minden fogászati praxis elengedhetetlen eszközei közé tartozik. Az emberek többsége értelemszerűen ad ismerősei véleményére, de sokan (a statisztikák szerint 3-ből 2 fő) az interneten, ismeretlenek által írt visszajelzéseket is figyelembe veszik, mielőtt fogorvost választanának maguknak. Mindez temérdek új lehetséges pácienst jelent számodra – a kérdés csak az, hogy hogyan érheted el, hogy többen ajánlják nekik fogászati praxisodat. A következőkben ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot!  


Milyen tartalmak élik túl a Google algoritmusfrissítéseit?

Milyen tartalmak élik túl a Google algoritmusfrissítéseit?

2020.08.12

A SEO közösség tagjai már hozzászokhattak ahhoz, hogy mindenkinek úgy kell táncolnia, ahogy a Google fütyül – a keresőóriás pedig nagyon szeret dallamot és tempót változtatni fütyörészés közben. Természetesen itt azokról az algoritmusfrissítésekről van szó, amelyeket a Google rendszeresen kiad, és amelyek látványos változásokat eredményezhetnek a tartalmak rangsorolásában.


Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

2020.08.08

A helyi SEO elengedhetetlen minden olyan üzlet és cég számára, amelyek egy helyi ügyfélkört szeretnének megcélozni és kiszolgálni. Céged helyi SEO-ját többféleképpen is megerősítheted, például egy üzletkereső használatával. De mi is ez pontosan, és miért olyan fontos használni? A következőkből kiderül!


6 SEO tipp, amivel javíthatsz egészségügyi webhelyed rangsorolásán

6 SEO tipp, amivel javíthatsz egészségügyi webhelyed rangsorolásán

2020.08.06

Tekintve hogy az emberek többsége ma már rögtön az internethez fordul, ha valamilyen egészségügyi problémája van. Hogyan váljon ez hasznunkra orvosként?


2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2020.08.05

A Google nemrégiben bejelentette, hogy a webmesterek, webfejlesztők és SEO szakemberek több időt kapnak majd. hogy felkészülhessenek a mobil-első indexelésre való végleges átállásra. Így 2020 szeptembere helyett az új határidő 2021 márciusa.


„Miattatok nem tudok idén szabadságra menni” – fogorvos ügyfelünk véleménye munkánkról (esettanulmány)

„Miattatok nem tudok idén szabadságra menni” – fogorvos ügyfelünk véleménye munkánkról (esettanulmány)

2020.08.05

Már három fogorvost vettem fel, két dentálhigénikusom is van, de nem bírjuk, annyi munkát hoz az új marketing, amit bevezettetek – nyilatkozott Dr. Lévai István a Marketing Professzorok munkájáról. 


Így ellenőrizd webhelyed mobilos verzióját ingyenes eszközökkel

Így ellenőrizd webhelyed mobilos verzióját ingyenes eszközökkel

2020.08.01

Már-már köztudott tény, hogy az internetes forgalom több mint feléért a mobileszközök felelnek. Éppen ezért, ha nem foglalkozol webhelyed mobilos verziójával, akkor könnyen lehet, hogy közönséged nagy részéről lemaradsz ezzel.


Miért fontosak „közelemben” keresések az egészségügyi praxisok számára?

Miért fontosak „közelemben” keresések az egészségügyi praxisok számára?

2020.07.30

Manapság elengedhetetlen, hogy egy egészségügyi magánpraxisként vagy szolgáltatóként fellelhető légy az interneten, különösen a helyi páciensek köreiben. Ehhez a megfelelő egészségügyi kulcsszavakat kell megcéloznod a SEO-ban (keresőoptimalizálás), hiszen ezek a kulcsszavak határozzák meg, hogy milyen érdeklődésű páciensek találnak majd rá webhelyedre. Mivel a magánpraxisok és klinikák általában helyi jellegű vállalkozások, első sorban a helyi vonatkozású kulcsszavakat kell megcélozniuk keresőoptimalizálásuk során. Lássuk, hogy mit is jelent ez!  


10 tipp a hatékony márkaépítéshez

10 tipp a hatékony márkaépítéshez

2020.07.28

Egy erős személyes márka elengedhetetlen egy cégvezető számára, és ha a közösségeddel való online kapcsolatteremtésről van szó, akkor neked kell a dolgok középpontjában állnod. A bizalom és a tekintély szoros kapcsolatot alkotnak egymással, de ha márkádnak nincs egy valódi személyisége, akkor ezekre sem számíthatsz.


Google Core Web Vitals: 5 módszer az alapvető webes vitals-mutatók javítására

Google Core Web Vitals: 5 módszer az alapvető webes vitals-mutatók javítására

2020.07.25

„Bárcsak suhinthatnék egyet a varázspálcámmal, hogy szupergyors webhelyem legyen” Ez a gondolat bizonyára benned is felmerült már. A webhelysebesség és a felhasználói élmény optimalizálása komoly munka, és nagyon hamar nagyon technikaivá is válhat. A legtöbb webhelytulajdonosnak vagy –kezelőnek hamar egy webprogramozóhoz kell fordulnia az intézkedésekért.


Magánpraxis SEO – Amit a keresőoptimalizálásról 2020-ban tudni kell

Magánpraxis SEO – Amit a keresőoptimalizálásról 2020-ban tudni kell

2020.07.23

Amikor az emberek megoldást keresnek egészségügyi problémáikra, akkor általában a Google-hoz fordulnak segítségért. A magánpraxis SEO lehetővé teszi, hogy webhelyed minél magasabb pozíciókban jelenjen meg az ilyen felhasználók kereséseire, és így minél többen értesülhessenek rólad.


11 webshop design tipp, amivel sikeresebbé teheted online áruházadat

11 webshop design tipp, amivel sikeresebbé teheted online áruházadat

2020.07.21

A mai modern világban a legtöbben az internethez fordulnak először, ha vásárolni szeretnének valamit. Éppen ezért bármit is próbálsz eladni, érdemes egy webshopon keresztül (is) értékesíteni azt, hogy minél több érdeklődő vásárló találhasson rá kínálatodra.


6 webhelyszerkezeti hiba (és elkerülésük)

6 webhelyszerkezeti hiba (és elkerülésük)

2020.07.18

Ha komolyan veszed a SEO-t és a felhasználóidat, akkor egy kiváló webhelyszerkezetre lesz szükséged. Azonban egy ideális webhelyszerkezet felépítése komoly feladat lehet, míg karbantartása a folyamatos bővülés mellett további kihívásokat kínál majd.


Orvosi Facebook hirdetések: 5 tipp a közösségi sikerekért

Orvosi Facebook hirdetések: 5 tipp a közösségi sikerekért

2020.07.17

Hogyan legyenek hatékonyak Facebook hirdetéseid egészségügyi szolgáltatóként? Ezekkel a tippekkel tuti lesz a siker és bevonzhatod új pácienseidet! 


5 közösségi média marketing tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

5 közösségi média marketing tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

2020.07.15

Amennyiben egy e-kereskedelmi webhelyet, vagy webáruházat vezetsz, ügyfeleid jó eséllyel otthon vannak a közösségi média világában, függetlenül attól, hogy milyen korosztályt képviselnek, vagy milyen társadalmi rétegek tagjai. Csak a Facebook több, mint kétmilliárd felhasználót foglalkoztat havonta, és az Instagram is rég elhagyta az áhított egymilliárdos mérföldkövet.


5 közösségi média marketing tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

5 közösségi média marketing tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

2020.07.15

Amennyiben egy e-kereskedelmi webhelyet, vagy webáruházat vezetsz, ügyfeleid jó eséllyel otthon vannak a közösségi média világában, függetlenül attól, hogy milyen korosztályt képviselnek, vagy milyen társadalmi rétegek tagjai. Csak a Facebook több, mint kétmilliárd felhasználót foglalkoztat havonta, és az Instagram is rég elhagyta az áhított egymilliárdos mérföldkövet.


A nyelv szerepe a SEO-ban, és a tartalmak rangsorolásában

A nyelv szerepe a SEO-ban, és a tartalmak rangsorolásában

2020.07.11

A keresőmotorok azon fáradoznak, hogy megértsék az emberi nyelvet: megpróbálják értelmezni, hogy mikre keresnek rá a felhasználók, hogy a lehető legjobb találatokat kínálhassák fel nekik.


A Google új oldal-élmény algoritmusa: Mit tartogat 2021?

A Google új oldal-élmény algoritmusa: Mit tartogat 2021?

2020.07.07

Jó szokásához híven a Google ismét egy nagyobb algoritmus-változtatásra készül, hogy még élvezetesebbé tegye a böngészést felhasználói számára. A keresőóriás bejelentette, hogy 2021-től kezdve az oldalak által nyújtott oldal-élmény (vagyis a felhasználói élmény) is közrejátszik majd a rangsorolásban, tehát hivatalosan is SEO szemponttá lép elő. Mindez azt jelenti, hogy ha a Google szerint egy felhasználó negatívan éli meg webhelyed használatát, akkor az gyengébb rangsorolásban minősülhet majd.


Mik azok a sarokkő tartalmak (és hogyan rangsorolhatsz velük)?

Mik azok a sarokkő tartalmak (és hogyan rangsorolhatsz velük)?

2020.07.04

A sarokkő tartalmak webhelyed legfontosabb bejegyzései. Ezek azok a tartalmak, amikkel legfőképpen szeretnél rangsorolni. Amikért az emberek visszanéznek webhelyedre, és amelyek ráveszik őket, hogy vásároljanak tőled. De mégis hogyan érheted el, hogy ezek a sarokkő cikkek megjelenjenek a keresőmotorok találatai között? Hogyan hozhatod ki belőlük a legtöbbet?


E-kereskedelmi tippek: Így értékesíts többet webáruházaddal

E-kereskedelmi tippek: Így értékesíts többet webáruházaddal

2020.07.01

A webáruházak elsődleges célja, hogy minél több terméket értékesítsenek látogatóiknak. Azonban még egy remekül összerakott e-kereskedelmi stratégia birtokában sem mindig egyértelmű, hogy mely marketingstratégiákat lenne érdemes kipróbálni, és melyeket nem.


9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

2020.06.28

Hogy készíts jó és eredményes Facebook hirdetéseket fogorvosi praxisod számára? A következő tippjeinkkel ebben fogunk segíteni, hogy minél több páciensed legyen!


SEO szövegírás: 8 dolog, amit ellenőrizned kell a publikálás előtt

SEO szövegírás: 8 dolog, amit ellenőrizned kell a publikálás előtt

2020.06.27

Nem könnyű feladat olyan jó minőségű tartalmakat írni, amik jól is rangsorolnak a keresőmotorok találatai között. De honnan tudhatod, hogy tartalmaid megfelelnek a SEO szövegírás legalapvetőbb elvárásainak? A következőkben 8 tippet olvashatsz arról, hogy miket érdemes ellenőrizned cikkeidben, mielőtt publikálnád azokat blogodon!


Plasztikai marketing tippek: 7 taktika, amikkel még több ügyfelet szerezhetsz magadnak

Plasztikai marketing tippek: 7 taktika, amikkel még több ügyfelet szerezhetsz magadnak

2020.06.25

Az elmúlt néhány évtized során rengeteget változott a világ. Manapság mindenki zsebében ott lapul, és a plasztikai sebészek, akik szeretnének új ügyfeleket találni maguknak, jobban teszik, ha ott próbálják elérni ideális ügyfeleiket, ahol azok a legszívesebben töltik szabadidejüket: az interneten. Ha te is szeretnél élni a digitális világ nyújtotta lehetőségekkel, akkor íme néhány plasztikai marketing tipp, amikkel sikerre viheted praxisodat!  


Online marketing divatmárkáknak – Útmutató az online sikerekhez webáruházadnak

Online marketing divatmárkáknak – Útmutató az online sikerekhez webáruházadnak

2020.06.23

Az óriási versenynek köszönhetően a divatmárkáknak manapság foggal-körömmel kell küzdeniük, hogy kiemelkedhessenek versenytársaik sűrűjéből. Manapság nem elég csinos, minőségi termékeket gyártani, hiszen ezek nem sokat érnek majd, ha az emberek nem is tudnak róluk. Az internet modern világában a digitális marketing kínál megoldást erre a dilemmára.


Így költekezz okosabban Google Ads remarketing hirdetéseiddel

Így költekezz okosabban Google Ads remarketing hirdetéseiddel

2020.06.20

Célközönséged tagjai sokkal szívesebben kattintanak rá egy olyan terméked hirdetésére, amit korábban már megtekintettek, és jó eséllyel meg is fontoltak webhelyeden. A Google pontosan ezért állt elő a remarketing funkcióval, aminek segítségével mind a B2B, mind pedig a B2C cégek megerősíthetik termék- és márkafelidézésüket.


5 tipp webáruházaknak a hatékony blogíráshoz

5 tipp webáruházaknak a hatékony blogíráshoz

2020.06.17

A blogok a digitális világ legnépszerűbb marketingeszközei közé tartoznak, különösen webáruházak és egyéb e-kereskedelmi webhelyek számára. Egy blogon lehetőséged nyílik bemutatni cégedet, márkádat és termékeidet célközönségednek, de akár saját magadról is szólhat néhány bejegyzésed.



Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 006 470
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...

Helyzetfelmérő kijelentés

Mi is az a helyzetfelmérő kijelentés? A helyzetfelmérő kijelentés...

Virtuális ingatlan

A virtuális ingatlan olyan webhelyekre utal, amelyek egy személy vagy egy cég...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a...

linkmarketing

Mi is az a linkmarketing? Akkor beszélünk linkmarketingről, ha egy oldal kiteszi a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.