Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Instagram marketing fogorvosoknak – Így lehet sikeres magánpraxisod

A világ egyik legnagyobb közösségi platformjaként az Instagramot senkinek nem kell bemutatni. Habár valaha csak a fiatalabb korosztályt foglalkoztatta, mára ez a generáció is felnőtt, és az Instagram felhasználói köre változatosabb, mint valaha. Ez teszi olyan kiváló marketingplatformmá többek között magánfogorvosok számára is. Ha szeretnéd tudni,...

Az egészségügyi videómarketing 4 legfontosabb mutatója

Ha mindezidáig nem foglalkoztál a videómarketinggel, akkor valószínűleg rengeteg lehetőségről maradtál le. A videók már hosszú évek óta az internet legnépszerűbb tartalomtípusai, amelyek jóval kedvezőbb arányban térülnek meg, mint bármilyen más tartalom. Éppen ezért olyan fontos, hogy folyamatosan nyomon kövesd videóid teljesítményét.   ...

Az egészségügyi hirdetések 7 gyakori hibája

A fizetett hirdetések az egészségügyi marketingkampányok fontos eszközei. Nem csak precíz célzást tesznek lehetővé (a platformtól függően), hanem szinte azonnal elkezdhetnek új forgalmat szerezni egy egészségügyi webhely számára. Sokan mégsem tudják megfelelően használni őket. De miért? Miért pazarolják el olyan sokan marketing költségvetésüket ...

Egészségügyi marketing: a SEO és CRO működése együttesen

A keresőoptimalizálással (SEO) és a konverziósarány-optimalizálással (CRO) megbízott csapatok érdekei gyakran ütköznek egymással. Ez a két terület azonban csak akkor teljesíthet a leghatékonyabban, ha képesek (és hajlandók) együttműködni egymással. Az arany középút mindkét tábornak előnyére válhat, sőt, akár ki is egészíthetik egymást. Ha a résztv...

Így szerezz pácienseket újonnan nyílt fogászati rendelődnek

Új vállalkozást indítani valahol sosem egyszerű feladat, és ez alól a fogászati rendelők sem jelentenek kivételt. Az egészségügyre általánosan vonatkozó heves versenynek köszönhetően egy rendelődnek általában azonnal új páciensekre van szüksége, hogy fennmaradhasson. Ehhez persze egy hatékony marketingstratégiára lesz szükség, aminek elsődleges cé...

Blogolás fogászati klinikáknak – Miért és hogyan?

Tudtad, hogy a blogolás rendkívül hasznos és előnyös lehet fogászati klinikát számára? Egy igényesen vezetett fogászati blog segíthet látogatókat vonzani webhelyedre, akik között ott lesznek majd új pácienseid is. Mi több, blogod segítségével a meglévő páciensekkel is ápolhatod fennálló kapcsolataidat.

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – II. rész

Az PR manapság minden valamirevaló egészségügyi cég számára nélkülözhetetlen. Kétrészes cikkünk előző részében szót ejtettünk a PR célok kitűzéséről, a tartalmak elkészítéséről, illetve a PR csatornák kiválasztásáról. Ha még nem olvastad el, mindenképpen azt javasoljuk, hogy azzal kezd a téma tanulmányozását! Ma tovább foglalkozunk az egészségügyi...

Helyi SEO fogorvosoknak – Tippek a helyi rangsorolás fellendítésére

A vásárlók 97%-a egy internetes keresőmotorhoz (pl. a Google-hoz) fordul, ha helyi vállalatokat szeretne találni – például közeli éttermeket, fodrászokat vagy épp fogorvosokat. Mióta a helyi cégadatbázisok az internetre költöztek (ahol egyszerűbben hozzáférhetőbbek, mint valaha), minden fogorvosnak foglalkoznia kell a helyi SEO-val, ha új páciense...

Kiemelt területeink