Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte, ahol szakdolgozatát a bormarketing témakörében készítette, és kiemelkedő minősítést kapott. Egyetemi tanulmányai alatt részt vett egy online marketing továbbképzésen is, amelynek köszönhetően elmélyült a kreatív szövegírás, a közösségi média és a projektmenedzsment alapjaiban.


Végzés után több mint egy évig marketingasszisztensként dolgozott, majd 2018 nyarán csatlakozott a Marketing Professzorok csapatához, ahol asszisztensi és újságírói feladatokat látott el. Kezdetben főként cikkírással foglalkozott, de hamar bekapcsolódott a SEO-feladatokba és a közösségimédia-felületek kezelésébe is. 2018 decemberétől már marketing managerként folytatta munkáját, saját projektekkel és növekvő felelősségi körrel.

2020-tól főként az egészségügyi marketingre specializálódott. Fogászatokkal, magánegészségügyi intézményekkel és orvosi praxisokkal dolgozik együtt az ügynökség képviseletében, így mára a cég vezető egészségügyi marketing managereként tevékenykedik.


Jelenleg több mint tíz egészségügyi vállalkozás projektjeit irányítja, kutatásokat koordinál, valamint komplex online marketingstratégiák kidolgozásában és megvalósításában vesz részt. Kiemelt fókuszt fordít a részletes SEO-stratégiák kialakítására, folyamatos monitorozására és az új trendek, algoritmusfrissítések követésére.

 

Szakmai minősítések és képzések

  • Több marketingtovábbképzés, különösen közösségi média és tartalommarketing témakörökben

  • Google Ads alapminősítés

  • Google Digitális Workshop – YouTube és Tartalommarketing képzés

 

Ügyfélsikerek (esettanulmányok)

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

A PPC hirdetések trendjei 2023-ra

A fizetős média folyamatosan változó világában nehéz lehet nyomon követni minden változást és trendet az összes platformon. Ahogy a piacok és a fogyasztói magatartás változik, nagyon fontos, hogy lépést tarts a fizetett hirdetések főbb változásaival és trendjeivel, hogy valóban a legtöbbet hozd ki kampányaidból.

Ezért van szükség egy SEO ütemtervre

Bizonyára tisztában vagy vele, hogy a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás egy hosszútávú feladat. Éppen ezért olyan fontos, hogy legyen egy jó SEO ütemterved, ami segít nyomon követni stratégiád alakulását. A legtöbb SEO ügynökség egyetért abban, hogy egy SEO stratégiának legalább hat hónapra van szüksége ahhoz, hogy látható eredményeket produkáljon...

A 11 legjobb tipp a nagyszerű tartalom írásához

Vannak bizonyos elemek, amelyekkel minden jó webhely rendelkezik: könnyen követhető navigáció, gyönyörű esztétikus kialakítás, jó webszerkezet, mobilnézet és végül nagyszerű tartalom. A tartalom a webhely minden oldalán megtalálható, és számos funkciót szolgál. Az írott tartalomra azonban sokan nem szentelnek elég időt, pedig a felhasználók és a k...

Egészségügyi negatív SEO: Hogyan védheted meg weboldalad?

A negatív SEO valódi fenyegetést jelent minden weboldal számára, de különösen káros lehet az egészségügyi ágazat vállalkozásai számára.  Ha olyan webhelyet üzemeltetsz, amely egészségügyi témákról nyújt információt, vagy egészségügyi termékeket értékesít, akkor meg kell védened webhelyed a negatív SEO támadásoktól.

A páciensek bevonzása és aktivizálása egészségügyi marketinggel

Egy egészségügyi szervezet marketing felelőseként tisztában vagy vele, hogy miként befolyásolja egy márka pozícionálása, hogy milyen egészségügyi szolgáltatókat és szolgáltatásokat választanak a páciensek. A hatékony egészségügyi marketing aktívabbá teszi ezeket a pácienseket, és segít szorosabb kapcsolatokat kialakítanod velük egészségügyi szolgá...

5 módszer az ügyfelek bizalmának és hűségének kiépítésére

Az ügyfelek bizalma és lojalitása elengedhetetlen a sikeres vállalkozás felépítéséhez. És bár ez nyilvánvalónak tűnhet, nehéz a meglévő ügyfelek hosszú távon való megtartása. Ha figyelembe vesszük, hogy az ügyfélmegtartás mindössze 5% -os növekedése akár 95% -kal is növelheti nyereséged, az ügyfelek bizalmának megszerzéséért és fenntartásáért járó...

Rossz minőségű tartalmak: Milyen hatással van a SEO-ra?

Az internet hajnalán számos cég alkalmazott úgynevezett black hat SEO taktikákat, hogy jobb rangsorolást érjenek el webhelyeik számára. Ilyen taktikák voltak többek között a spam linkek elhelyezése, a kulcsszóhalmozás és így tovább. Idővel aztán a Google egyre több olyan frissítést vezetett be, amelyeknek köszönhetően jobb minőségű tartalmak jelent...

Kiemelt területeink