Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

7 ötlet a hatékony plasztikai videómarketinghez

Ma már senkinek sem újdonság, hogy a mai technológiával teli világban a videó az egyik legsikeresebb marketingeszközzé nőtte ki magát az egészségügyi márkák és praktizáló orvosok számára. A videómarketing különösen hasznosnak bizonyult az olyan szakorvosok számára, akik esztétikai beavatkozásokat is kínálnak – ilyenek például a fogorvosok és a plas...

5 taktika, amivel pozitív benyomást tehetsz fogászati webhelyeden

A legtöbb ember manapság a Google-hoz fordul, ha szeretne többet megtudni egy márkáról. Ez a vállalat foglalkozhat szőnyegekkel, sportruházattal és akár fogtöméssel is, ha épp egy magánpraxisról beszélünk. Elég csupán néhány kattintás, és máris eljuthatunk az adott márka webhelyére – és sok ügyfélnek, vagy páciensnek itt dől el minden. A legtöbb...

Tippek a sikeres fogászati videómarketinghez

A legtöbb fogászati praxis ugyan azokat a módszereket alkalmazza: helyi hirdetések, SEO, közösségi média. Természetesen ezek mind egy modern fogászati marketingkampány fontos részei, azonban hiányzik belőlük egy fontos elem: a videó. A fogászati videómarketing elképesztően eredményes lehet praxisod számára, hiszen fogászati szakemberként bőven van ...

Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben - 1. rész

Habár a 2020-as év mindenki számára rendkívülinek bizonyult, a COVID-19 járvány az egészségügyi marketingeseknek is feladta a leckét, amit legkésőbb 2021-ben lesz esedékes benyújtani. Ahogy az új esztendő rohamléptekkel közeledik, a tapasztaltabb egészségügyi marketingesek már most azon tanakodnak, hogy milyen trendek is határozzák majd meg a 2021-...

Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on

Utánanéztél már, hogy hányadikként jelenik meg praxisod webhelye a Google találatok között, ha valaki rákeres egy fogászati eljárásra? Ezt a rangsorolást a SEO, azaz a keresőoptimalizálás segíthet javítani, lehetővé téve ezzel, hogy minél több lehetséges páciens találjon rá szolgáltatásaidra az interneten. Az elmúlt évek során ráadásul egyre többet...

Kulcsszókutatás a fogászati SEO-ban

Ha szeretnél új pácienseket szerezni a mai digitális világban, akkor tudnod kell, hogy milyen kifejezésekre keresnek rá az emberek az interneten, ha fogorvost szeretnének találni. Hogy miért? Mert ezekkel a kifejezésekkel optimalizálhatod úgy fogászati webhelyedet, hogy az minél több keresésre az első találatok között jelenjen meg, és így több lehe...

Linképítési stratégiák az egészségügyi marketinghez

Egy egészségügyi marketinges munkája rendkívül sok elemből áll össze, hiszen nem csak új ideális páciensek figyelmét kell felhívnia ügyfelei praxisaira, hanem gondoskodnia kell arról is, hogy e páciensek kiváló ügyfélélményben részesüljenek. A fellelhetőség és a megbízható források biztosítása mind kiemelkedő prioritású feladatok egy egészségügyi m...

3 tipp a hatékony egészségügyi remarketinghez

Az internetnek köszönhetően az emberek manapság mindenre azonnal rákereshetnek, mielőtt rászánnák magukat egy vásárlásra. Ugyan ez a helyzet akkor is, amikor egészségügyi szolgáltatókat keresnek maguknak – bármikor utánanézhetnek annak, hogy kikhez érdemes bejelentkezniük. Legyen szó magánpraxisokról vagy egész független klinikákról, az információk...

Kiemelt területeink