Google helyezések: Növeld rangsorod fogászatod esetén

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on

Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on


2020/12/21
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Utánanéztél már, hogy hányadikként jelenik meg praxisod webhelye a Google találatok között, ha valaki rákeres egy fogászati eljárásra? Ezt a rangsorolást a SEO, azaz a keresőoptimalizálás segíthet javítani, lehetővé téve ezzel, hogy minél több lehetséges páciens találjon rá szolgáltatásaidra az interneten. Az elmúlt évek során ráadásul egyre többet hallhattunk a keresések mögött álló szándékról is, ami fontos tényezővé vált a fogászati SEO-ban.

Készen áll tehát webhelyed, hogy a Google-on keresgélő felhasználók is rátalálhassanak? A következő tippek ebben segítenek majd!
 

Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

1. Optimalizáld oldalaid címeit

Az oldal címe a mai napig fontos SEO tényező és rangsorolási szempont. Az oldalak címének optimalizálásakor három dolgot kell figyelembe venned.

Az első, hogy olyan meta leírásokat fogalmazz meg, amelyek kattintásokra ösztönzik a felhasználókat. Habár a meta leírást a Google nem értékeli SEO szempontjából (nem vesz részt a rangsorolásban), fontos szerepe van abban, hogy kattintásra sarkallja a felhasználókat.

Ügyelj rá továbbá, hogy minden oldalon egyedi címet használj. A címeknek beszédeseknek, mégis rövideknek kell lenniük, tehát lényegre törőnek, felesleges szövegelés nélkül. Fontos, hogy a címben mindig szerepeljen az adott oldal megcélzott kulcsszava is.

Frissítsd leírásaidat és címeidet, ha indokolt. Ha egy-egy tartalmadat utólag megváltoztatod – például kiegészíted vagy átírod – akkor ne felejtsd el frissíteni az oldal címét és leírását, amennyiben ez indokolt.

 

2. Használj tiszta URL-eket

Az URL címek akkor a legtisztábbak, ha nem tartalmaznak sem lekérdezésből visszamaradt szövegrészleteket, sem pedig különféle paramétereket. Mind a keresőmotorok, mind a felhasznlók jobban kedvelik az egyszerű, könnyedén olvasható, rövid URL-eket. Fontos továbbá, hogy az URL-ben is szerepeljen az oldal fő kulcsszava, de jól gondold meg, hogy mit választasz, ugyanis az URL későbbi megváltoztatása nem javasolt (vagy átirányítást szükségel).

 

3. Optimalizáld képeidet

A képek SEO-ja egy meglepően ritkán emlegetett és használt stratégia. Ha megfelelően optimalizálod őket, akkor a felhasználók a képeken keresztül is rátalálhatnak fogászati webhelyed tartalmaira. Ehhez mindenképpen meg kell adnod a képek „alt” címkéjét, és az sem mindegy, hogy milyen fájlnévvel töltöd fel őket tartalmaidba. Ezek a szöveges mezők mind segítenek a Google-nak eldönteni, hogy mit ábrázolnak képeid. Az alt címke továbbá egy helyettesítő szövegként is funkcionál azokra az esetekre, amikor a böngésző valamiért nem képes megjeleníteni a képet.

 

4. Foglalkozz a helyi SEO-val

Volt idő, amikor még az Arany Oldalakat vagy a helyi újságokat kellett lapozgatni, ha az ember valamilyen szolgáltatást akart találni magának valahol a közelben. Ma elég csak megnyitni egy böngészőt, beírni néhány kulcsszót a Google-be, és máris jönnek a legrelevánsabb találatok.

 A Google az évek során rengeteget javított helyi keresési funkcióján, hogy minél részletesebb információkat kínálhasson felhasználóinak, ha azok éppen fogorvost, vagy más egészségügyi szolgáltatókat keresnek maguknak a közelben, vagy egy adott településen.

Ahhoz, hogy a te praxisod is megjelenhessen a helyi találatok között, szükséged lesz egy visszaigazolt és persze megfelelően kitöltött Google Cégem profilra, ami majdnem olyan fontos a fogászati SEO szempontjából, mint praxisod webhelye.

 

5. Alakíts ki egy belső hivatkozási szerkezetet webhelyeden

A fogászati SEO kapcsán ritkán emlegetik, pedig a belső hivatkozások sokat javíthatnak webhelyed rangsorolásán a Google találatai között. Igen, a külső domainektől kapott visszahivatkozások a legértékesebbek, de a Google a belső, tehát saját oldalaid közötti hivatkozásokat is figyelembe veszi, amikor megpróbálja kideríteni, hogy melyek webhelyed legfontosabb tartalmai. Minél több belső link mutat egy-egy oldalra, annál fontosabbnak ítéli majd meg a Google.
 

Cikk inline

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2021.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vásárlói viselkedés

Mi is az a vásárlói viselkedés? A vásárlói...

Nyers kattintások

A nyers kattintások definíciója Egy hirdetésre érkezett...

LinkedIn

A LinkedIn definíciója A LinkedIn egy kifejezetten szakemberek...

Vírusmarketing

Mi is az a vírusmarketing? A vírusmarketing egy viszonylag új online...

Internet marketing

Az internet marketing definíciója Bármilyen módszer, amellyel az...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.