Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Egészségügyi branding – Így erősítsd meg orvosi praxisod márkáját

Elgondolkodtál már azon, hogy milyen üzenetet mutat pácienseidnek orvosi praxisod brandingje? A magánorvosoknak nincs mindig egyszerű dolga, főleg, ha sűrű helyi mezőnnyel kell versengniük pácienseik figyelméért. Fontos tehát, hogy mindent megtegyél annak érdekében, hogy praxisodat észrevegyék. Ahhoz, hogy márkád üzenete egyértelmű legyen páciense...

Kulcsszóstratégia orvosoknak: Hogyan kezdj bele?

A kulcsszavak az egészségügyi SEO alappillérei. Ezek azok a kifejezések, amik összekötik egymással az ellátást kereső pácienseket, és az azt kínáló egészségügyi szolgáltatókat. Ott a helyük a webhelyeken, a blogbejegyzésekben, és még a közösségi médián is. Nem kérdés tehát, hogy minden valamirevaló orvosi webhelynek szüksége van egy naprakész kulc...

Így vonzz több fogyasztót kórházadba a branding segítségével

A fogyasztói társadalom a kórházmarketing menetét is megváltoztatta. A szimpla magyarázat erre az, hogy a páciensek manapság modern fogyasztókként viselkednek: mindenből többet igényelnek, és ezek az igények ösztönözték arra a kórházakat, hogy fogyasztóbarát szolgáltatásokkal és eljárásokkal álljanak elő.

Ezért ne próbáld átverni a Google-t egészségügyi marketingesként

Minden marketinges elgondolkodott már egyszer azon, hogy hogyan kerülhetné meg a Google szabályait, és röpíthetné saját, vagy ügyfelei tartalmait a keresőtalálatok csúcsára. Azonban minden valamirevaló marketinges jól tudja, hogy a Google-t nem lehet átverni, és sokkal stabilabb stratégia inkább minőségi, hasznos tartalmakat kínálniuk.

Alapvető webes vitals-mutatók orvosoknak – Útmutató és felkészülés

A Google megállás nélkül azon dolgozik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtó webhelyeket kínálja fel keresőtalálatai között. E végtelen törekvés következő fejezetéhez értünk most el, ugyanis 2021 májusában a Google hivatalosan is rangsorolási szempontként kezdi kezelni az úgynevezett alapvető webes vitals-mutatókat, amelyekről az elmúl...

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

Az új páciensek bevonzása egy folyamatos kihívást állít az egészségügyi praxisok elé. A verseny manapság óriási, hiszen a pácienseknek elég csak szétnézniük az interneten, ahol pillanatok alatt temérdek információhoz juthatnak az egészségügyi szolgáltatókról. Ha praxisod 2021-ben nincs jelen az online közegben, temérdek ilyen lehetséges pácienstől ...

Így szerezhetsz több pácienst a közösségi médián orvosként

A közösségi média sosem volt olyan hasznos és fontos eszköze a digitális egészségügyi marketingnek, mint most. Ahogy a Covid-19 életük szinte minden területét befolyásolja, az emberek szívesen látják a legfrissebb egészségügyi híreket és frissítéseket hírfolyamaikon – persze csak megbízható forrásokból. Ilyen megbízható, szakmai forrásként kell po...

Kiemelt területeink