Szatmári Szabina

Szatmári Szabina cikkei

Így reagálj a negatív véleményekre plasztikai sebészként

Az online marketing világában közismert tény, hogy 10-ből legalább 8 fő néz utána az egészségügyi szakemberekről írt véleményeknek, amikor orvost keres megának. Ez különösen igaz azokra, akik esztétikai beavatkozásokra vágynak, hiszen óriási bizalomra van szükség ahhoz, hogy valaki befeküdjön egy szike alá.

Instagram marketing fogorvosoknak: A sikerhez vezető út 3 szakasza

Hosszú évekkel ezelőtt az Instagramot mindenki csak egy képmegosztó közösségi platformnak tekintette, ami főleg csak a fiatalokat érdekli – mára azonban a marketingesek egyik legfontosabb online eszközévé nőtte ki magát. Ez első sorban annak köszönhető, hogy a Facebook 2012-ben felvásárolta a platformot, és nem sokkal később el is kezdte különféle ...

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – V. rész

Bármire is kíváncsiak, bármit is szeretnének találni, az emberek manapság automatikusan az internethez fordulnak kérdéseikkel – például hogy ki a legjobb plasztikai sebész a közelben. Ha pedig plasztikai sebészekre kíváncsiak, akkor nem szeretnének zsákbamacskát vásárolni – tudni akarják, hogy egy tényleg megbízható szakember vagy-e.

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – I. rész

A plasztikai sebészeti marketing azokra a technikákra és stratégiákra utal, amelyekkel a plasztikai sebészek igyekeznek népszerűsíteni magukat, hogy új ügyfeleket, pácienseket szerezhessenek. A plasztikai sebészeti marketing ma már szinte teljes mértékben az interneten, online körülmények között történik. Az emberek ma már az interneten látnak h...

7 tipp a hatékony fogászati PPC kampányokért

A fogászati marketing egy végtelenül versenyszerű terület. Még a kisebb településeken sem ritka, hogy több mint egy fogászati rendelő működik, egymástól csupán néhány utcára. Egy jól kidolgozott fogászati PPC kampány azonban képes megfordítani a verseny állását. Ha te ily egy ilyen mezőnyben versenyzel a páciensek figyelméért, akkor a következő cik...

5 kulcsfontosságú egészségügyi UX mutató

A mai digitális világban a páciensekre nem szabad szimplán páciensekként tekinteni, hiszen bizonyos értelemben ők maguk is fogyasztók – különféle egészségügyi szolgáltatások, termékek és élmények fogyasztói. Ez többek között abban is megmutatkozik, hogy az emberek szeretnek tisztában lenni azzal, hogy milyen kezeléseket kapnak, miért kapják ezek...

Kiemelt területeink