Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba cikkei

Krízismarketing és kommunikáció a koronavírus alatt

A koronavírus kirobbanásának köszönhetően a cégek is kellemetlen helyzetbe kerültek a karanténok, az utazási tilalmak, a lefújt rendezvények és a járvány egyéb következményei miatt. A következőkben egy listát olvashatsz hét olyan tippről, amelyek segíthetnek 2020-as krízismarketing stratégiád elkészítésében. ...

Kik azok a gondolatvezérek (és mi közük van az influencer marketinghez)?

Mint oly sok más felkapott divatszót, a „gondolatvezér” fogalmát is kellő mennyiségű vita övezi. Egy olyan kifejezés ez, amit sokan előszeretettel használnak, függetlenül attól, hogy tudják-e, hogy mit is jelent pontosan. Ez meglehetősen nehéz, és gyakran kellemetlen helyzeteket eredményezhet, hiszen sokaknak nagyon is heves véleménye van arról, ho...

6 SEO trend 2020-ra, amiket érdemes szem előtt tartanod

A SEO a digitális marketing egy izgalmas, és gyakran stresszes ágazata. Ez a stressz általában abból adódik, hogy a modern SEO szakértők alig képesek lépést tartani az elképesztő ütemben záporpzó SEO trendekkel. Az utóbbi időben te magad is jogosan érezhetted úgy, mintha valaki gyártósoron készítené a keresőoptimalizáláshoz köthető divatszavakat. ...

A 9 leghatékonyabb email marketing stratégia 2020-ban

Habár az email marketingről ritkán hallani a helyi keresőoptimalizálás, az influencer marketing és a mesterséges intelligencia korában, valójában minden kisebb és nagyobb cégnek is érdemes lenne odafigyelnie rá. Ha megfelelően használják, az email marketing egy nagyszerű eszköz lehet, amivel nem csak új ügyfeleket szerezhetsz, hanem a meglévőket is...

Mi az a breadcrumb navigáció és mi köze van a SEO-hoz?

A breadcrumb navigáció szinte minden jó webhely fontos részét képezi. Ezek az apró navigációs segítők nem csak azt mutatják meg a felhasználóknak, hogy éppen hol járnak webhelyeden, hanem a Google-nak is segítenek értelmezni annak felépítését. Éppen ezért van nagyon is sok értelme ezeket a kis útmutatókat használnod webhelyeken. Nézzük meg, hogy ho...

Miért egyre nehezebb ügyfeleket szerezni 2020-ban (és mi a megoldás)?

A fogyasztói adatvédelemben történt változásoknak és a Google újításainak (miszerint fokozatosan kiiktatja a harmadik felektől származó sütik támogatását) köszönhetően a digitális marketingesek számára egyre nehezebb feladatnak bizonyul új ügyfeleket szerezniük. Ebből következik, hogy az ügyfelek megtartása sokkal fontosabb, mint valaha. ...

Útmutató a TikTok hirdetésekhez

A TikTok jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi platform a fiatalok körében, amelyet 2018 óta negyedévente több mint 150 millióan töltenek le okostelefonjaikra. Az iPhone készülékekre például 2019 elején többen szerezték be a TikTokot, mint a YouTube-ot, a Facebookot vagy az Instagramot.

Időtlen SEO tippek: 6 univerzális SEO taktika

A SEO világában mindig mozgásban vannak a dolgok. A Google rendszeresen frissíti az algoritmusát, a versenytársak pedig sosincsenek túl messze lemaradva. De ha az ember nem bízik igazán a legújabb bevált szokásokban, akkor nem lenne jó tudni, hogy mik azok az időtlen SEO javítások, amikkel mindig érdemes foglalkozni? Szerintünk nagyon is! Fegyverez...

Minden, amit a YouTube influencer marketingről tudni érdemes

Ahogy az okostelefonok egyre terjednek és A vezeték nélküli internet sebessége is generációról generációra javul, egyre több videó kerül fel a világhálóra és egyre többen is töltik idejüket ezek nézegetésével. Ez észrevehető a Facebookon, az Instagramon (elég csak az IGTV-re gondolni) és más platformokon is, de ha online videóról van szó, akkor nem...

Emberközpontú ügyfélszolgálat, avagy miért nem elég csak a technológiára támaszkodni

A technológia célja eredetileg az lett volna, hogy javítsa az ügyfélszolgálat minőségét, de ez időről időre nem így történik. A call centeres ügynökök előre megírt válaszai gépies, mesterséges interakciókat és dühös ügyfeleket eredményeznek. A „Kapcsolat” oldalon elhelyezett űrlapokon keresztül küldött üzenetek fekete lyukakba vésznek, és mire megé...

Miért és hogyan készítsd el céged közösségi média szabályzatát

Ha hihetünk a statisztikáknak, a közösségi médiát több, mint 3,5 milliárdan használják világszerte. Ez természetesen páratlan lehetőségeket kínál az olyan cégek, márkák és marketingesek számára, amik és akik ott szeretnék elérni célközönségeiket, ahol azok a legszívesebben töltik idejüket. Mivel rengeteg múlik egy cég közösségi jelenlétén, ezért fo...

Kiemelt területeink