Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba cikkei

10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

Mit tehetsz, ha nem jön az ihlet ikszedik blogbejegyzésedhez? Mi a megoldás az írói válságra, vagy ha egyszerűen nem jutnak eszedbe új ötletek? Minden író szembesül néha az ihlet hiányával. Csak bámulod a képernyőt, és nem tudod, hogy miről is írhatnál. De szent elhatározásod, hogy neked márpedig írnod kell valamiről, hogy blogodon rendszeresen új ...

Google: Így változtak a felhasználók keresési szokásai a koronavírus miatt

Kevesen mondhatják el magukról (ha egyáltalán vannak ilyen emberek a világon), hogy életüket ne befolyásolta volna a COVID-19 (koronavírus) járvány. Jelentős változásokat tapasztalt többek között a Google is, amiket a keresőóriás nemrégiben nyilvánosságra is hozott. A statisztikák betekintést nyújtanak abba, hogy hogyan változtatta meg a koronavíru...

Hogyan javíts webhelyeden a koronavírus alatt

A COVID-19 miatt kialakult helyzetben mindenki igyekszik otthon maradni, és így minden az interneten zajlik. Te sem jársz rendezvényekre, és nem ülsz le ügyfeleiddel tárgyalni. Ilyenkor online jelenléted fontosabb, mint korábban bármikor. A webhelyed vette át névjegykártyád szerepét, és tenned kell azért, hogy az emberek rátaláljanak! Azonban sokan...

Mi az a buyer persona, és hogyan készíts egyet marketingedhez?

Tudod, hogy kik alkotják közönségedet? Tudod, hogy mi az, amire vágynak, és amire szükségük van tőled? Ha nem, akkor komoly problémákba ütközöl majd, valahányszor szeretnéd megcélozni őket marketingedben, legyen szó emailekről, blogbejegyzésekről, vagy közösségi tartalmakról. Ezért van szükséged úgynevezett „buyer personákra”, azaz „vásárlói”, vagy...

A kulcsszókutatás 7 gyakori hibája (és elkerülésük)

SEO stratégiád kialakításának első lépése elgondolkodni azon, hogy milyen kulcsszavakra szeretnél rangsorolni. A kulcsszókutatás azonban meglehetősen ijesztő feladat lehet. Szóval melyek azok a kulcsszókutatással kapcsolatos hibák, amiket mindig érdemes elkerülnöd? Ebben a cikkben a leggyakrabban elkövetett kulcsszókutatási hibákról olvashatsz – ha...

A mesterséges intelligencia szerepe a közösségi média marketing fejlődésében

Mióta a 2000-es évek elején megjelent, a közösségi média teljesen megváltoztatta a világot – azt, ahogy az emberek egymással kommunikálnak, és azt is, ahogy a márkák ügyfeleikkel. A digitális fogyasztók világszinten átlagosan 2 órát és 24 percet töltenek a közösségi hálózatok böngészésével és az üzenetküldő alkalmazások használatával. A mai összeka...

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy kampányba, vagy egy jól megdesignolt webhelybe, ha nem tudod, hogyan teljesítenek, nem igaz? Nem lenne jó tudni, hogy hányan nézik meg a webhelyedet, vagy hogy mennyi ideig olvasgatják az emberek a cikk...

Google Analytics – Az első lépések és alapvető tudnivalók kezdőknek

Ahogy egy vállalkozás egyre terjeszkedik a digitális világban, úgy egyre fontosabbá válik a különböző adatok nyomon követése. Hiába ölsz órákat egy kampányba, vagy egy jól megdesignolt webhelybe, ha nem tudod, hogyan teljesítenek, nem igaz? Nem lenne jó tudni, hogy hányan nézik meg a webhelyedet, vagy hogy mennyi ideig olvasgatják az emberek a cikk...

Így készíts tökéletes Facebook borítóképeket oldaladhoz

Sokan talán már nem is emlékeznek azokra az időkre, amikor a Facebook egy szimpla közösségi platform volt. Az elsőszámú közösségi hálózat mára a cégek és marketingesek nélkülözhetetlen eszközévé vált, hiszen temérdek olyan funkciót kínál a márkák számára, amelyekkel kreatív és célzott módokon érhetik el közönségüket, és ösztönözhetik őket aktivitás...

Kiemelt területeink