Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba a Marketing Professzorok Kft.-t kutatási együttműködés keretében segítette. Elsősorban gyakorlati online marketing témákban publikál. Főbb területei: kulcsszókutatás és SEO, közösségi média marketing, influencer marketing generációk szerint, ügyfelek márkanagykövetté alakítása, valamint esettanulmányok étterem- és ingatlanmarketingben. Cikkeiben gyakorlati tippeket, útmutatókat és esettanulmányokat oszt meg, hogy a marketing módszerek mindenki számára érthetőek és alkalmazhatóak legyenek.
Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba cikkei

Egy közösségi média menedzser 10 legfontosabb feladata 2020-ban

A közösségi média menedzser felel márkád közösségi médiás tevékenységeiért, ideértve a tervezést, az automatizálást, a hirdetéseket, a tartalomkészítését, a publikációkat, és az elemzéseket is. Egy létfontosságú tagja minden marketingcsapatnak, aki képes javítani a konverziók számát, illetve a befektetések megtérülését (ROI) is. ...

Mi az a partnermarketing, és hogy működik?

Az online marketing célja sokak számára az, hogy egy stabil, passzív bevételforrást építsenek ki maguknak. Egy ilyen ideális rendszerben a kemény munka idővel megtérül, és az ember ölbe tett kézzel nézheti, ahogy gyűlik a pénz. Mindez túl jól hangzik, hogy igaz legyen, és valóban, sokaknak sosem sikerül elérniük erre a pontra – de ez nem jelenti az...

Így célozd meg influencer marketinggel a különböző generációkat

Az influencer marketinget sokan automatikusan a millenáris korosztállyal asszociálják. Ez nem meglepő persze, hiszen ők az a csoport, akik már gyerekkorukban megismerkedhettek a digitális világgal. Azonban vak ignorancia lenne azt állítani, hogy az influencer marketinggel csak a millenáris vásárlókat lehet elérni és befolyásolni – csak a Facebookot...

5 bosszantó hiba a Kapcsolat oldalon

Amennyiben üzleti webhelyed célja felvenni a kapcsolatot (a lehetséges) ügyfelekkel, jobb, ha nem vétesz hibákat a „kapcsolat” oldalon. Nem tesz jót a felhasználói élménynek, ha látogatóid számára kihívást jelent, hogy felvegyék veled a kapcsolatot. Hidd el, ezzel te sem jársz jól! A következőkben öt, a kapcsolat oldalra jellemző hibát sorolunk fel...

Milyen bejegyzéseket posztoljak karácsonykor a közösségi médián?

Nyakunkon a karácsony, és ilyenkor a legtöbb márka és influencer közösségi fiókját is ünnepi bejegyzésekkel töltei tele. Ez nem meglepő, elvégre az emberek az elmúlt évek során egyre többször fordulnak a különböző platformokhoz, hogy karácsonyi ötleteket, ajándékokat, és akciókat vadásszanak maguknak, vagy éppen szeretteik számára.

Hogyan találj rá célközönségedre a közösségi médián

Számos újdonsült influencer és cég követi el azt a hibát, hogy csak úgy hirtelen felindulásból ráugrik egy tetszőleges közösségi platformra, csak azért, mert éppen az a „menő” manapság. Az ilyen impulzusszerű döntések általában gyors kiégéshez vezetnek, és az adott influencer vagy márka fiókja rövid időn belül elveszíti kezdeti lendületét. ...

Hogyan befolyásolják a különböző HTTP állapotkódok a SEO-t?

A HTTP állapotkódok, úgymint a 404, a 301, és az 500 talán nem jelentenek sokat egy átlagos látogató számára, de a SEO szakértőknek hihetetlenül fontosak. Ráadásul még a keresőmotorok robotjai, úgymint a Googlebot is ezek alapján határozza meg egy webhely „egészségét”. Ezek az állapotkódok lehetőséget kínálnak arra, hogy megtekintsd, mi történik a ...

Ezek lesznek 2020 legfontosabb influencer marketing trendjei

Az influencer marketing fogalmát 2019 végén már senkinek nem kell bemutatni. Az online marketing ezen formája rengeteget fejlődött az elmúlt évek során, és egyre több cég alkalmazza sikert sikerre halmozva. Persze volt néhány botrányos bukkanó a vásárolt követőkből, az átlátszóság hiányából, és a csúnya PR bakikból kifolyólag, de összességében elmo...

Kiemelt területeink