Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba cikkei

Frissíts, vagy törölj? A régi tartalmak rendezése webhelyeden

Előfordul néha, hogy webhelyed tartalmai irrelevánssá, vagy elavulttá válnak, és el kell döntened, hogy frissítsd vagy töröld őket. Ez is része a rendszeres tartalom-karbantartási munkálatoknak. Mindezt többféleképpen is elintézheted, és a következő cikk segít majd eldönteni, hogy melyik lenne a legideálisabb módszer régi tartalmaid rendezésére! ...

7 módszer, amikkel sikerre viheted céged email marketingjét

A vállalatok gyakran a múlt eszközeként írják le az email marketinget, de a jó stratégia segíthet erős kapcsolatokat kiépíteni az ügyfelekkel, és elősegítheti egy cég növekedését. Fontos tisztában lenni az alapokkal – írja Alex Lieberman, a Morning Brew alapítója és ügyvezető igazgatója.

Mindennapi webhely-optimalizálás: 6 feladat napi SEO rutinodhoz

Sokan közületek minden nap, vagy legalább hetente egyszer belépnek saját webhelyükre. De ha egy kisebb céget vagy egy egyszemélyes blogot is vezetsz, akkor nem (mindig) fordíthatsz valami sok időt a SEO-dra, hiszen más dolgod is van! A következőkben többféle kisebb, de hatékony feladatról lesz szó, amiken érdemes napi vagy heti szinten dolgoznod we...

Mi köze a webhely sebességének a keresőoptimalizáláshoz?

A keresőmotorok számtalan szempont alapján rangsorolják az internetes tartalmakat, amelyek közül az egyik legfontosabb az e tartalmakat szolgáltató webhelyek sebessége. Ha az elmúlt 1-2 évben követted a keresőoptimalizálással kapcsolatos híreket, akkor sokszor hallhattál róla, hogy a webhelysebesség fontosabb, mint valaha. A mai cikkben részletesen...

Mik azok a strukturált adatok, és mi közük van a SEO-hoz?

A strukturált adatokról bizonyára hallottál már, és talán már a JSON-LD, vagy a Schema kódok is szóba jöttek. Ezek a kifejezések nem kevés haladó SEO szakembert is fejvakarásra késztetnek – vajon mit jelentenek? Mire jók? Miért van szükség strukturált adatokra, vagy egyáltalán mik azok? Mi köze van mindennek a keresőoptimalizáláshoz? Cikkünkben eze...

5 tartalommarketing-trend 2020-ra

Mivel a tartalommarketing továbbra is a szervezetek marketingstratégiájának egy elengedhetetlen elemét képezi, vessünk egy pillantást 2020 öt legfontosabb tartalommarketing-trendjére.

Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)

A keresőoptimalizálás óriási témakör, tele érdekes, de gyakran összetett fogalmakkal. Ilyen például a keresőszándék is, ami a modern keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme, és amivel minden valamirevaló SEO szakembernek tisztában kell lennie a siker érdekében. A következőkben megnézzük, hogy mit is takar ez a fogalom, és hogy hogyan lehet opt...

Mi az az E-A-T, avagy mit eszik a Google a minőségi tartalmakon?

Hogy mi számít manapság jó webhelynek, azt valószínűleg egyetlen egy személy sem tudná határozottam megfogalmazni manapság. A világ legnagyobb keresőmotorja, a Google is több mint száz (egyes értesülések szerint kétszáznál is több) szempont alapján vizsgálja és rangsorolja az online tartalmakat a felhasználók lekérdezéseire.

Kiemelt területeink