Mocsonoky Csaba

Mocsonoky Csaba cikkei

Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

A helyi SEO elengedhetetlen minden olyan üzlet és cég számára, amelyek egy helyi ügyfélkört szeretnének megcélozni és kiszolgálni. Céged helyi SEO-ját többféleképpen is megerősítheted, például egy üzletkereső használatával. De mi is ez pontosan, és miért olyan fontos használni? A következőkből kiderül! ...

Google Core Web Vitals: 5 módszer az alapvető webes vitals-mutatók javítására

„Bárcsak suhinthatnék egyet a varázspálcámmal, hogy szupergyors webhelyem legyen” Ez a gondolat bizonyára benned is felmerült már. A webhelysebesség és a felhasználói élmény optimalizálása komoly munka, és nagyon hamar nagyon technikaivá is válhat. A legtöbb webhelytulajdonosnak vagy –kezelőnek hamar egy webprogramozóhoz kell fordulnia az intézkedé...

6 webhelyszerkezeti hiba (és elkerülésük)

Ha komolyan veszed a SEO-t és a felhasználóidat, akkor egy kiváló webhelyszerkezetre lesz szükséged. Azonban egy ideális webhelyszerkezet felépítése komoly feladat lehet, míg karbantartása a folyamatos bővülés mellett további kihívásokat kínál majd.

Mik azok a sarokkő tartalmak (és hogyan rangsorolhatsz velük)?

A sarokkő tartalmak webhelyed legfontosabb bejegyzései. Ezek azok a tartalmak, amikkel legfőképpen szeretnél rangsorolni. Amikért az emberek visszanéznek webhelyedre, és amelyek ráveszik őket, hogy vásároljanak tőled. De mégis hogyan érheted el, hogy ezek a sarokkő cikkek megjelenjenek a keresőmotorok találatai között? Hogyan hozhatod ki belőlük a ...

SEO szövegírás: 8 dolog, amit ellenőrizned kell a publikálás előtt

Nem könnyű feladat olyan jó minőségű tartalmakat írni, amik jól is rangsorolnak a keresőmotorok találatai között. De honnan tudhatod, hogy tartalmaid megfelelnek a SEO szövegírás legalapvetőbb elvárásainak? A következőkben 8 tippet olvashatsz arról, hogy miket érdemes ellenőrizned cikkeidben, mielőtt publikálnád azokat blogodon! ...

Így költekezz okosabban Google Ads remarketing hirdetéseiddel

Célközönséged tagjai sokkal szívesebben kattintanak rá egy olyan terméked hirdetésére, amit korábban már megtekintettek, és jó eséllyel meg is fontoltak webhelyeden. A Google pontosan ezért állt elő a remarketing funkcióval, aminek segítségével mind a B2B, mind pedig a B2C cégek megerősíthetik termék- és márkafelidézésüket. ...

Így optimalizáld landing oldalaidat a felhasználókra

A landing oldalak webhelyed legfontosabb részei közé tartoznak, és ha megfelelően optimalizálod őket, akkor nem csak több látogató érkezik majd webhelyedre, de többet is sikerül majd konvertálnod belőlük. Ezeket az oldalakat persze célközönséged alapján kell kialakítanod, de van néhány alapvető dolog, amikkel minden landing oldal teljesítményén leh...

Mi az a feltérképezési keret (és hogyan optimalizáld webhelyeden)?

A Google nem mindig térképezi fel az összes oldalt egy webhelyen. Ez a folyamat néha akár hetekbe is beletelhet, ami problémás lehet SEO szempontjából. Talán éppen most fejeztél be egy kiválóan optimalizált landing oldalt, de mégsem jelenik meg a találatok között, mert napokig nem kerül bele a Google indexébe. Ha ez a helyzet, akkor ideje optimaliz...

Mi az a piaci rés (és hogyan találd meg sajátodat)?

Ha sikerült megtalálnod üzleted küldetését, a következő lépésként érdemes elgondolkodnod céged piaci résén is. A Merriam-Webster szerint a piaci rés „egy olyan helyzet, amelyben egy cég termékei vagy szolgáltatásai sikeresek lehetnek az által, hogy eladásra kerülnek egy adott csoportnak”.

Milyen lehetőségeket kínál a közösségi távolságtartás a marketingesek számára?

A közösségi távolságtartás jegyében az emberek az átlagnál lényegesen több időt töltenek otthon, és egyre többen fordulnak az internethez kapcsolattartás, tájékozódás és szórakozás céljából. Mindez temérdek lehetőséget prezentál a márkák számára, hiszen az emberek minden eddiginél többet foglalkoznak a közösségi médiával. A márkák többsége ennek el...

Kiemelt területeink