Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Ezek lesznek 2020 legfontosabb tartalommarketing-trendjei

2019/09/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 tartalommarketing-trend 2020-ra

Mivel a tartalommarketing továbbra is a szervezetek marketingstratégiájának egy elengedhetetlen elemét képezi, vessünk egy pillantást 2020 öt legfontosabb tartalommarketing-trendjére.
The world of online marketers sure changes quickly – they come and go. Nowadays, an increasing number of people think that by knowing a few online marketing techniques, (e.g. how to use Google Ads), they’re instantly online marketing consultants. They try

2019/09/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

The Next Global Economic Crisis is here – Here’s How to Prepare for It as a Marketer

The world of online marketers sure changes quickly – they come and go. Nowadays, an increasing number of people think that by knowing a few online marketing techniques, (e.g. how to use Google Ads), they’re instantly online marketing consultants....
Az Instagram, és az influencer marketing bűnös oldala

2019/09/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az Instagram, és az influencer marketing bűnös oldala

Habár csupán néhány éve létezik, a digitális influencer marketing egy több milliárd dolláros üzletté nőtte ki magát. Ez nem meglepő, elvégre az influencerek...
Hogyan javíthatom hotelem, éttermem helyezését a Tripadvisoron?

2019/09/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javíthatom helyezésemet a Tripadvisoron?

A TripAdvisoron a felhasználók véleményeitől és értékelésétől függ a különböző helyek népszerűségi rangja, és egy népszerűbb hely...
Amit egy SEO szakembernek a keresőszándékról tudnia kell

2019/09/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a keresőszándék (és hogyan optimalizálhatsz rá?)

A keresőoptimalizálás óriási témakör, tele érdekes, de gyakran összetett fogalmakkal. Ilyen például a keresőszándék is, ami a modern keresőoptimalizálás egyik...
9 tipp a sikeres SEO analízishez 2020-ra

2019/09/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 tipp a sikeres SEO analízishez 2020-ra

Szombat éjjel, egy óra körül a LinkedIn-en „rámírt” egy IT cég értékesítési igazgatója, az „Elkezdődött: gazdasági világválság...
Az irigység nagy úr – igen, ez egyre inkább Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

2019/09/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az irigység nagy úr – igen, ez egyre inkább Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

Bár húsz éve vagyok marketing tanácsadó, ahogy azt a bemutatkozómban is leírtam, az elmúlt időben kezdtem csak el a self PR-ral foglalkozni. Sok marketinges építi saját...
Keresőoptimalizálás a Facebookon: 8 tipp egy üzleti oldal felfuttatására

2019/09/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Keresőoptimalizálás a Facebookon: 8 tipp egy üzleti oldal felfuttatására

A keresőoptimalizálást ritkán emlegetik egy mondatban a Facebookkal, hiszen nem egy keresőmotorról beszélünk, hanem a világ legnagyobb közösségi hálózatáról....

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!