Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Így szerezz több fizető ügyfelet konverztiós arányod optimalizálásával (CRO)

2019/11/30 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan frissítsd fel webhelyedet több konverzióért 2020-ban

A szervezete elkezdték kiértékelni, hogy mi működött jól 2019-ben, és már most 2020-as terveiken gondolkodnak. Mivel néhány héten belül indul az új évtized, most itt...
Ezekkel a közösségi bejegyzésekkel arathatsz sikert karácsonykor

2019/11/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen bejegyzéseket posztoljak karácsonykor a közösségi médián?

Nyakunkon a karácsony, és ilyenkor a legtöbb márka és influencer közösségi fiókját is ünnepi bejegyzésekkel töltei tele. Ez nem meglepő, elvégre az emberek az...
Így találj rá ideális célközönségedre a közösségi médián influencerként vagy marketingesként!

2019/11/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan találj rá célközönségedre a közösségi médián

Számos újdonsült influencer és cég követi el azt a hibát, hogy csak úgy hirtelen felindulásból ráugrik egy tetszőleges közösségi platformra, csak azért, mert...
A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/4

2019/11/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/4

Részletes és érthető útmutatónk negyedik része, ez a rész a közösségi média marketing használatáról szól gyakorlati példákon és...
A Big Data hatása a marketingre

2019/11/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Big Data hatása a marketingre

Mit is jelent a BIG DATA marketing? „Big data analitika nélkül a cégek vakok és siketek, és úgy kóborolnak ki az internetre, mint őzek az autópályára.” 
Milyen hatással vannak a különböző HTTP állapotkódok a keresőoptimalizálásra?

2019/11/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan befolyásolják a különböző HTTP állapotkódok a SEO-t?

A HTTP állapotkódok, úgymint a 404, a 301, és az 500 talán nem jelentenek sokat egy átlagos látogató számára, de a SEO szakértőknek hihetetlenül fontosak. Ráadásul...
 Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

2019/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi köze van az oldalon töltött időnek a SEO-hoz?

A keresőoptimalizálás során ezer paramétert kell figyelned. Egyik ezek közül az oldalon töltött idő. Mutatjuk, miért számít, és hogyan javíthatod ezt az...
 Hotel marketing: Hogyan válaszoljak a pozitív véleményekre

2019/11/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hotel marketing: Hogyan válaszoljak a pozitív véleményekre

Kicsit talán különösnek tűnhet, hogy időt fordítunk erre a kérdésre – hiszen ha egy ügyfél elégedett, és ezt bizonyította is egy pozitív véleménnyel...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!