Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Mi az a kulcsszó kannibalizáció és hogyan javíthatod ki webhelyeden?

2020/01/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kulcsszó kannibalizáció azonosítása és javítása 4 lépésben

Eheti lapszemlénkben Joost de Valk történetét olvashatod arról, hogy hogyan orvosolta a kulcsszó kannibalizáció problémáját saját webhelyén, a Yoast.com-on.
Hogyan hozhat vendéget, közvetlenül a szállodád weboldalán foglaló és ajánlatot kérű ügyfeleket a közösségi média marketing? Mutatjuk, mit kell tenned ezért!

2020/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 Facebook marketing tipp szállodáknak

A vendéglátás és a közösségi média az elmúlt egy évtized során szinte elválaszthatatlanul összeforrtak. Egyre többen kezdik el a Facebookon (vagy éppen az...
Milyen feladatokat lát el egy közösségi média menedzser?

2020/01/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy közösségi média menedzser 10 legfontosabb feladata 2020-ban

A közösségi média menedzser felel márkád közösségi médiás tevékenységeiért, ideértve a tervezést, az automatizálást, a hirdetéseket, a...
A vendéglátás-marketing 10 legfontosabb trendje 2020-ban

2020/01/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A vendéglátás-marketing 10 legfontosabb trendje 2020-ban

Mely trendek lesznek 2020-ban a legfontosabbak a vendéglátás marketing területén? Mire kell figyelnie egy hotel vagy étterem marketingesének? Mutatjuk!
Minden, amit egy marketingesnek vagy egy influencernek az Instagram Live-ról tudnia kell

2019/12/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A meghatározó Instagram Live útmutató cégeknek és influencereknek

Az élő videó napjaink egyik legnépszerűbb digitális jelensége és online marketing trendje. Egyre több platform kínál ilyen funkciót a YouTube-tól kezdve a Twitchen, és...
Így készíts virális videókat márkád népszerűsítésére 2020-ban

2019/12/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy virális videó anatómiája: Ötletek a YouTube-ra, a Facebookra, és az Instagramra 2020-ban

Úgy tűnik, hogy a virális videók és mémek lesznek az online marketing új legnépszerűbb trendjei. És habár már bizonyára nagyon várod, hogy befektethess néhány...
Milyen változásokat hoz magával az 5G az online marketingben?

2019/12/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Az 5G hatása a marketingre 2020-ban: trendek és előrejelzések

2019-ben terjedni kezdett az 5G kereskedelmi felhasználása. Ahogy 2020 hamarosan megérkezik, vessünk egy pillantást néhány trendre és előrejelzésre, amelyek az 5G marketingre való...
Minden, amit partnermarketingről tudni érdemes

2019/12/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a partnermarketing, és hogy működik?

Az online marketing célja sokak számára az, hogy egy stabil, passzív bevételforrást építsenek ki maguknak. Egy ilyen ideális rendszerben a kemény munka idővel megtérül,...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!