



























































Tartalom

A Google szerint ennyi időbe telik felépülni egy algoritmikus büntetésből
Egy nemrégiben megtartott Google SEO Office Hours beszélgetés során arról kérdezték John Muellert (a Google egyik munkatársát), hogy mennyi időbe telik felépülni egy, a Google algoritmusa által automatikusan kiszabott büntetésből, amelyet a tartalom minősége idézett elő.

A 11 legjobb tipp a nagyszerű tartalom írásához
Vannak bizonyos elemek, amelyekkel minden jó webhely rendelkezik: könnyen követhető navigáció, gyönyörű esztétikus kialakítás, jó webszerkezet, mobilnézet és végül nagyszerű tartalom. A tartalom a webhely minden oldalán megtalálható, és számos funkciót szolgál. Az írott tartalomra azonban sokan nem szentelnek elég időt, pedig a felhasználók és a keresőmotorok számára is rendkívül fontos. Szóval, mit tehetsz a tartalmad javítása és a több könverziószerzés érdekében? Erről lesz szó!

A mesterséges intelligencia szerepe a tartalomkészítésben
A mesterséges intelligencia (MI) manapság több ízben is segíti a tartalomkészítők munkáját. Az egyszerűbb mesterséges intelligenciával működő eszközök például nyelvtani ellenőrzéseket kínálnak, míg az összetettebb technológiák néhány kattintással képesek szövegrészletek vagy egész cikkek előállítására.

Egészségügyi negatív SEO: Hogyan védheted meg weboldalad?
A negatív SEO valódi fenyegetést jelent minden weboldal számára, de különösen káros lehet az egészségügyi ágazat vállalkozásai számára. Ha olyan webhelyet üzemeltetsz, amely egészségügyi témákról nyújt információt, vagy egészségügyi termékeket értékesít, akkor meg kell védened webhelyed a negatív SEO támadásoktól.

Ezekre a 2023-as SEO trendekre kell odafigyelned az év során
Amikor 2002-ben elkezdtem a keresőoptimalizálással foglalkozni, ha ellovastál egy leírást arról, mit szeret a Google, pillanatokon belül a találati lista elejére jutottál. Sőt, ott is maradtál jó ideig. Akkor még alig valaki tudta, mi az a keresőoptimalizálás, ma viszont már mindenki keresőoptimalizált honlapot szeretne.

4 ötlet, amellyel a fogászati közösségi médiát a következő szintre emelheted
Itt az ideje, hogy többet hozz ki fogászati közösségi médiádból. Íme, hogyan. A sikeres fogászati marketinghez szükség van arra, hogy ott találkozz pácienseiddel, ahol vannak, így a fogorvosok számára kötelezővé kell tenni a közösségi médiát. De amint azt már megtapasztalhattad, pusztán a fogorvosi praxis közösségi profiljainak létrehozása nem hoz sok sikert. Vannak további lépések, amelyeket meg kell tenned, hogy felhívhasd magadra a figyelmet, és a legtöbbet hozhasd ki fogászati közösségi média oldalaidból.

Bevált marketingtippek építészeknek
Az online marketing számos egyedi lehetőséget (és kihívást) kínál az építészek és építőipari vállalatok számára. Egyfelől költséghatékony eszközöket biztosít, amelyekkel az építészek népszerűbbé tehetik munkájukat. Másfelől azonban szinte minden építész ugyan azt kínálja, és ilyenkor sokkal nehezebb kiemelkedni a tömegből.

A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2023-ban
Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2023-bn. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet.

A páciensek bevonzása és aktivizálása egészségügyi marketinggel
Egy egészségügyi szervezet marketing felelőseként tisztában vagy vele, hogy miként befolyásolja egy márka pozícionálása, hogy milyen egészségügyi szolgáltatókat és szolgáltatásokat választanak a páciensek. A hatékony egészségügyi marketing aktívabbá teszi ezeket a pácienseket, és segít szorosabb kapcsolatokat kialakítanod velük egészségügyi szolgáltatóként. A következőkben az ehhez szükséges egészségügyi marketingtaktikákról olvashatsz.
Online marketing tanácsadó 1998-óta
Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadás
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Online PR és Publishing
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
Online marketing előadások, oktatás és kutatás
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
SEO tanácsadás, saját kutatás alapján
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.