Online marketing tanácsadás, online PR, közösségi média tanácsadás, keresőoptimalizálás Máté Balázs online marketing tanácsadó segítségével

EN
77 Elektronika Kft
6 egészségügyi kommunikációs tipp, amelyek segítenek kitűnni a tömegből
Marketing stratégia

Az egyre inkább digitalizálódó iparágban egyre nehezebb kiemelkedő szervezetté válni az egészségügy területén. Mivel mindenki verseng az első helyért, jóval több energiát érdemes fordítani egészségügyi vállalkozásként marketingedre.   Az ágazaton belül működő szolgáltatások ilyen széles spektrumával azonban nem lehetetlen felvenni a versenyt, ha egy kis időt és energiát fordítasz a marketingre. Ahhoz, hogy nevet szerezz magadnak, rengeteg tényezőre van szükség. Ezeknek a tényezőknek a hatékony egészségügyi kommunikációs stratégia megszervezésével optimalizálhatod esélyeidet céljaid elérésére. De mi is pontosan a hatékony kommunikációs stratégia? Íme 6 tipp az induláshoz.  

TikTok marketing trendek plasztikai sebészeteknek
Közösségi média marketing

Az utóbbi években a TikTok platform nagy népszerűségre tett szert, és számos iparág, köztük a plasztikai sebészetek is felfedezték ennek a közösségi médiának a marketing potenciálját. A TikTokon történő marketing lehetőségei a plasztikai sebészetek számára különösen vonzóak lehetnek, mivel a platform jelentős hatással van a fiatalabb generációkra, akik potenciális ügyfelek lehetnek.

A legfontosabb digitális marketing trendek  napjainkban
Marketing stratégia

A digitális marketing világában egytelen dolog biztos: a változás. Ha visszatekintesz az előző évek trendjeire, akkor láthatod, hogy sorra váltották egymást az új irányzatok, és habár voltak köztük, amelyek a mai napig lényeges részét képezik az online marketingnek, nagy részük nem volt több egy-egy átmeneti fellángolásnál.

Hogyan kommunikálj hatékonyan a fogászati praxis növelése érdekében?
Online Marketing

A marketing művészet és tudomány. Ahhoz, hogy hatékony legyen, a marketingnek vonzónak kell lennie célközönséged számára azáltal, hogy megadd nekik a kívánt és szükséges információkat, és elég meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy figyeljenek rád. Szóval, mi működik a legjobban, ha marketingkommunikációról van szó? Segítünk!

Ezért van szükséged profi honlapkészítő cégre, ügynökségre
Honlapkészítés

Te magad készítetted a honlapod? Tudom, a saját gyerekét nehezen ítéli meg az ember, főleg mások előtt. Tudtad, az IKEA-bútor összereszerelésben is az a legnagyobb csel (azon felül, hogy az IKEA rengeteget spórol a szállítási és összeszerelési költségeken), hogy Te szereled össze, így a szívedhez nő, akkor is, ha esetleg nem olyan jó? De hidd el, ez nem büszkeség, ez üzlet, pénz kérdése. 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!