Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Az online értékelések és a szállodai szobai árak összefüggése, és hatása egymásra, avagy hogyan adhatod el több pénzért ugyan azt a szobát ugyanakkor.

2025/01/20 - Máté Balázs, hotel marketing tanácsadó

Hírnévalapú árazás – Hogy szerezz több bevételt szállodádnak

Az online értékelések és a szállodai szobai árak összefüggése, és hatása egymásra, avagy hogyan adhatod el több pénzért ugyan azt a szobát ugyanakkor.
2025 legfontosabb étterem marketing trendjei

2025/01/19 - Máté Balázs, étterem marketing tanácsadó

2025 legfontosabb étterem marketing trendjei

Mit kell tenned az étterem marketing területén, hogy több vendéged, rengeteg rendezvényhelyszín bekérésed legyen éttermedben 2025-ben? Gyakorlati útmutató. 
Így használd Facebook csoportodat a marketingben az üzleti sikerekért

2025/01/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így használd Facebook csoportodat az üzleti sikerekért

A Facebook csoportok nagyon hasznis marketing eszköznekbizonyultak, na de hogyan kell őket használni hatékonyan? Trükkök, praktikák, tanácsok, a gyakorlatban. 
Melyik a jó webdesign cég? Mi kell a jó honlapkészítéshez? Segítünk kiválasztani a legjobb webdesign ügynökséget, gyakorlati példák alapján. SEO honlapkészítés paraméterei.

2025/01/17 -

Így válassz magadnak honlapkészítő céget 2025-ben

Melyik a jó webdesign cég? Mi kell a jó honlapkészítéshez? Segítünk kiválasztani a legjobb webdesign ügynökséget, gyakorlati példák alapján.   
Google Gemini SEO – Lehet optimalizálni a Google AI algoritmusára?

2025/01/15 - Máté Balázs, SEO tanácsadó

Google Gemini SEO – Lehet optimalizálni a Google AI algoritmusára?

Mi az a Google Gemini AI? Hogyan változtatja meg a Gemini a SEO-t? Hogyan optimalizáld webhelyedet a Google Geminire? Google Gemini SEO gyakorlati útmutató. 
Google Ads or SEO? Which One is Worth Using in 2025?

2025/01/07 - Máté Balázs, online marketing consultant

Google Ads or SEO? Which One is Worth Using in 2025?

Many SEO agencies think that Google Ads is just a waste of money. Those that don’t know how to do search engine optimization state that SEO is dead. So, what’s the truth in 2025?  
egészségügyi szektor 2025 marketing

2025/01/03 - Novák Anna

5 befektetés az egészségügyi online marketingbe 2025-ben

Kezdd hatékony taktikákkal az új évet, és emeld új szintre az egészségügyi marketingedet! A digitális világ változásaival lépést tartani nem csupán...
honlap trendek 2025

2025/01/02 - Novák Anna

Mit hoz számunkra 2025 a weboldal fejlesztés terén?

2024 tele volt változásokkal, és a honlapkészítés világa sem kivétel. 2025 pedig még nagyobb innovációkat ígér: a SEO-tól kezdve a mesterséges...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!