notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

2021/05/17 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

Az új páciensek bevonzása egy folyamatos kihívást állít az egészségügyi praxisok elé. A verseny manapság óriási, hiszen a pácienseknek elég csak...
E-kereskedelmi SEO tippek

2021/05/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

E-kereskedelmi SEO tippek – egyenesen a Google-tól

A Google egy nemrégiben feltöltött videójában több hasznos SEO tippet is megosztott, amelyek kifejezetten az e-kereskedelmi webhelyek / webáruházak számára lehetnek hasznosak a...
Egészségügy: Szerezz több pácienst orvosként a közösségi médián

2021/05/10 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így szerezhetsz több pácienst a közösségi médián orvosként

A közösségi média sosem volt olyan hasznos és fontos eszköze a digitális egészségügyi marketingnek, mint most. Ahogy a Covid-19 életük szinte minden területét...
Facebook Business Suite

2021/05/06 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Facebook Business Suite: Egy rövid útmutató kisvállalkozásoknak

A 2020-as év eseményei miatt számos kisvállalkozás kényszerült az interneten folytatni üzleti tevékenységeit, hiszen a fogyasztók is inkább a biztonságos online...
Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

2021/04/26 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Komoly változtatásokat hoz az iOS14 frissítés a Facebook és Instagram hirdetőknek

Mire lehet számítani a legújabb iOS14 frissítése kapcsán a Facebookos és az Instagramos hirdetéseknél? Biztos már Te is láttad, hogy valami változni fog. De pontosan mi? Hogyan...
YouTube termékfelismerő algoritmus

2021/04/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

A nagyobb közösségi médiák (YouTube, Instagram, Facebook, hogy csak néhányat említsünk) már évek óta igyekeznek minél kényelmesebb, közvetlen...
Hogyan NE használd az online marketinget az egészségügyben?

2021/04/19 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

A digitális forradalom még a kisebb egészségügyi szolgáltatók számára is lehetővé tette, hogy hallassák a hangjukat az interneten. Ennek ellenére, gyakran még a nagyobb...
Egészségügyi landing oldalak optimalizálása a több páciensért

2021/04/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így optimalizáld praxisod fizetett landing oldalait

A fizetett keresőkampányok számos új pácienst szerezhetnek praxisodnak, azonban hirdetéseid akkor lesznek igazán sikeresek, ha a webhelyedre érkezők el is végzik azt a műveletet, amire szeretnéd...
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

HTML

A HTML definíciója A HTML angol mozaikszó, jelentése HyperText Markup...

Minőségi pontszám

Egy számban kifejezett minősítés, amelyet az AdWords különböző...

Olvasási időtartam

Mit is jelent az olvasási időtartam? Az olvasási időtartam azt jelzi, hogy egy...

Közösségi könyvjelző

A közösségi könyvjelző definíciója A...

Webáruház marketing

Profi webáruház marketing tippek online üzleted...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.