notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Search Console frissítés

2021/03/03 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Új frissítés a Google Search Console felületén

A Google még januárban jelentette be hogy jelentős frissítést végzett a Search Console eszköz felületén. A cég szerint az újítások célja, hogy a webmesterek jobban...
Google hírek

2021/02/24 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Google Hírek jelentéssel bővült a Google Search Console

A Google egy új teljesítményjelentéssel bővítette a Search Console eszközt, ami kifejezetten a Google Híreket megcélzó kiadók számára lesz hasznos. A jelentés a baloldali...
Az egészségügyi marketing változásai 2020-ban

2021/02/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

6 dolog, ami 2020-ban megváltozott az egészségügyi marketingben

Vitathatatlan, hogy a koronavírus 2020-ban egyetlen másik iparágra sem volt akkora hatással, mint az egészségügyre. Ez persze az egészségügyi marketingesek számára is komoly...
SEO alternatív keresőmotorokra

2021/02/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Nem csak a Google létezik: SEO az „alternatív” keresőmotorokra

Bizonyára te is hallottad már azt a kifejezést, hogy valaki „mindent egy lapra tesz fel”. Ilyen az is, ha weboldalad csak a Google keresőjére optimalizálod – hiszen megannyi másik keresőmotor...
Egészségügyi email marketing: Hogyan csináld jól? Mutatjuk!

2021/02/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Hogyan állíts össze egy profi email listát egészségügyi márkád számára 7 lépésben

Az email korunk egyik legelterjedtebb kommunikációs formája, mégis meglepően kevesen alkalmazzák az egészségügyi marketingben. Hogy miért? Mert a legtöbb márka egyszerűen nem...
LinkedIn marketing

2021/02/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

LinkedIn marketing: Előkészületek és tippek a sikerek érdekében

A LinkedInt cégek és szakemberek milliói használják napi szinten üzleti célokra, méghozzá nem véletlenül. A szakmai közösségi platform nem csupán új...
2021 digitális egészségügyi marketing trendjei

2021/02/08 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezek lesznek 2021 digitális egészségügyi marketing trendjei

2020-ban rengeteg változást hozott a COVID-19 járvány, ami világszerte páratlan digitális újításokra ösztönözte a fejlesztőket. Az egészségügyben...
LinkedIn marketing

2021/02/03 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

10 tipp a hatékony LinkedIn marketinghez

Legyen szó kapcsolatok kiépítéséről, érdeklődők bevonzásáról, vagy márkád népszerűsítéséről, a LinkedIn egy elengedhetetlen marketingplatformot...
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Partner hivatkozás

A partner hivatkozás, vagy partner link egy egyéni hivatkozás, amely két...

Említés

Mi az az említés? Az online marketingben egy említés egy cég...

Drip Marketing

Olyan marketing kommunikációs üzenetek, amelyeket előre megírnak, majd a...

Kapuőr

Mi is az a kapuőr? A kapuőr az a személy vagy szerep, aki/ami megakadályozza,...

Naver

A Naver Korea legnagyobb internetes keresőmotorja és tulajdona. Fizetett keresőprogramokat...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.