Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

A felhasználói élmény azaz a UX szerepe a digitális marketingben

2019/07/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A felhasználói élmény, azaz a UX szerepe a digitális marketingben

A marketing szakemberek hajlamosak a digitális marketing technikai oldalára összpontosítani, amivel igazából nem is lenne semmi baj, ha nem feledkeznének meg annyian a dolog másik végletéről...
9 dolog, amivel hatékonyabbá teheted szállodád PPC hirdetéseit és több közvetlen foglalást érhetsz el

2019/07/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 dolog, amivel hatékonyabbá teheted szállodád PPC hirdetéseit

Hogyan tudsz a Google hirdetéseinek segítségével több direkt szobafoglalást elérni szállodádban? Trükkök, példák, gyakorlati tanácsok tapasztalatink...
Google Shopping útmutató

2019/07/22 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A 2019-es NAGY Google Shopping útmutató - 2. rész

Egy webáruház üzemeltetőjeként, egy termék értékesítőjeként mi az elsődleges célod? Minél több felhasználó elé eljuttatni...
Hogyan szerezz nagyobb nézettséget Instagram történeteidnek?

2019/07/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan szerezz nagyobb nézettséget Instagram történeteidnek?

Habár az Instagram egy pnagyszerű marketingeszközzé nőtte ki magát az évek során, sokan a mai napig nem igazán tudtak elrugaszkodni az egyszerű teljesítménytől. A helyzet az, hogy vannak olyan...
Mi az a Google Shopping?

2019/07/18 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A 2019-es NAGY Google Shopping útmutató - 1. rész

Az online vásárlás a digitális forradalom egyik leghasznosabb mellékhatása, azonban a rengeteg online üzlet mellett meglepően nehéz feladat lehet a különböző opciók és...
Így viheted sikerre kávézód, kávéházad marketing kommunikációját

2019/07/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így viheted sikerre kávézód, kávéházad marketing kommunikációját

Idestova 10 éve foglalkozunk gasztro-marketinggel, a Tűztorony kávézótól a New York Café-ig sok féle egység tapasztalatai alapján mondjuk, mit kell tenned.   
Így válaszd ki a tökéletes influencereket márkád számára

2019/07/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így válaszd ki a tökéletes influencereket márkád számára

Melyik a jó influencer cégednek, projektednek? Bizony nem a követőszám a legfontosabb választási paraméter, rengeteg ennél fontosabb is van, mutatjuk melyek ezek!
USP az online B2B marketingben: miért és hogyan alkalmazd

2019/07/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

USP az online B2B marketingben: miért és hogyan alkalmazd?

A B2B online marketing egyik legfontosabb eleme a megfelelő USP meghatározása és használata. Példákon keresztül mutatjuk, hogyan találd meg és alkalmazd.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!