Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/2

2019/11/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/2

Kezdő, az online marketingben nem jártas, marketingesek és cégvezetők számára szóló részletes útmutatónk második részét olvasod. Az előző rész...
A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/1. rész

2019/11/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy 2020-as online marketing útmutató kezdőknek 7/1. rész

Ez az útmutató nem a hivatásos online marketingesek továbbképzésére való. Célunk most induló sorozatunkkal az, hogy képet adjunk azon cégvezetőknek, marketingeseknek, akik...
6 SEO feladat, amit rendszeresen érdemes elvégezned webhelyeden

2019/11/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mindennapi webhely-optimalizálás: 6 feladat napi SEO rutinodhoz

Sokan közületek minden nap, vagy legalább hetente egyszer belépnek saját webhelyükre. De ha egy kisebb céget vagy egy egyszemélyes blogot is vezetsz, akkor nem (mindig) fordíthatsz valami sok időt a...
Egy sikeres influencer marketing kampány 10 lépése

2019/11/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy sikeres influencer marketing kampány 10 lépése

Az előrejelzések szerint az influencer marketing 2020-ra egy 8 milliárd dolláros világméretű üzletté válhat, míg csupán négy évvel később ez a szám már 22...
Ezek a tartalommarketing-trendek mozgatják majd a 2020-as tartalomélmény-stratégiákat

2019/10/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 10 legfontosabb tartalommarketing-trend, amelyek kihatnak majd 2020-as tartalomélmény-stratégiádra

Habár a tartalom maga továbbra is releváns és egyre központibb részét képezi a marketingnek, a tartalom elkészítése, terjesztése, és fogyasztása folyamatosan...
Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/3. rész

2019/10/25 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Hogyan használd SEO-ra a Google Search Console-t? 3/3. rész

Háromrészes útmutatónk utolsó részében haladó, gyakorlati tippeket kínálunk ahhoz, hogy hogyan használd a Search Console-t a SEO javítására. Az...
Politikai kampány

2019/10/24 -

Tippek egy sikeres politikai kampány összeállításához a közösségi médiában

Sokan bele sem gondolnak manapság, hogy a közösségi média, és a politika olyan jó párost alkotnak, hogy az ember azt hihetné, hogy ez a két dolog egymás miatt jött létre....
Visszautasított linken

2019/10/24 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

A Google szerint nincs szükséged a linkvisszautasító eszközre

John Mueller, a Google egyik fő szóvivője egy Webmaster Hangout alkalmával kijelentette, hogy a webhelyek túlnyomó többségének nincs szüksége a linkvisszautasító eszköz (ITT...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!