A fogászati marketing az utóbbi években a digitális technológia egyik legnagyobb nyertesévé vált. Ami korábban pusztán egy weboldalt és néhány hirdetést jelentett, ma már komplex, adatvezérelt rendszer, amely a páciensút minden pontját lefedi. A következő...
A Run of Site definíciója
A Run of Site (ROS) az online marketingben azt jelenti, hogy egy reklámcsík, egy kép, vagy bármilyen más digitális reklámanyag egy webhely bármelyik hirdetési felületén megjelenhet (beleértve a webhely összes hirdetésre kijelölt oldalát is).
A ROS kedvezőbb árakat kínál, mint a CPM és a CPC modellek, cserébe azonban a hirdető nem szabhatja meg, hogy reklámjai pontosan hol is jelenjenek meg az adott webhelyen. Egy Run of Site megállapodás esetében a hirdetés helye rendszeresen változik, így a hirdető szélesebb körű, de kevésbé célzott közönséget érhet el marketingüzenetével.
A Run of Site alkalmazása
A Run of Site modell olyan kampányokhoz a legideálisabb, amelyek célja a márkatudatosság fokozása, illetve egy minél nagyobb közönség elérése. Azonban ha a kampány egy szűkebb célcsoportnak szól, akkor a ROS lényegesen kevesebb érdeklődőt vonzhat be.
A hirdetők azért használják a ROS modellt, mert kevesebb időt igényel, egyszerű beállítani, és lehetővé teszi a felhasználatlan hirdetési készlet értékesítését.