Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

tartalommarketing témaválasztás

2022/01/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így válaszd ki a legjobb témákat tartalommarketingedhez – I. rész

Bizonyára veled is előfordult már, hogy nem sikerült jó témát választanod tartalommarketingedhez. Még a legkreatívabb szerzők ihlete is hajlamos elapadni néha, ilyenkor pedig nehéz...
Elutasították Google Ads hirdetésed? Így javíthatod!

2022/01/10 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Elutasított Google Ads hirdetések – Mi okozza őket és hogyan javíthatók

Talán veled is előfordult már (főleg, ha ezt a cikket olvasod), hogy elutasították az egyik papíron tökéletesnek tűnő Google Ads kampányodat. Ezt egy meglehetősen félreérthetetlen piros...
Mi az a keresési arány (és mi köze van a SEO-hoz)?

2022/01/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a keresési arány (és mi köze van a SEO-hoz)?

Mi is többször találkoztunk azzal, hogy egy-egy megrendelőnk a keresőoptimalizálás eredményét egy-egy számára fontosnak vélt kulcsszó első pozícióba...
SEO tippek

2022/01/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 alapvető SEO tipp, amit mindenkinek ismernie kell

Az organikus SEO a legtöbb webhely legfontosabb forgalomforrása. A céges webhelyek forgalmának nagy részét a SEO hozza – jóval többet, mint a fizetett vagy a közösségi linkek. A SEO...
Egészségügyi PR taktikák, melyeket érdemes alkalmaznod - II.rész

2022/01/03 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – II. rész

Az PR manapság minden valamirevaló egészségügyi cég számára nélkülözhetetlen. Kétrészes cikkünk előző részében szót ejtettünk a PR...
linkspam frissítés

2021/12/29 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Élesben működik a Google link spam frissítése

A Google még 2021 augusztus 24-én vezette be link spam frissítése bevezetését. Az élesítést eredetileg egy kéthetes procedúrának tervezték, habár valamivel...
Egészségügyi PR taktikák, melyeket érdemes alkalmaznod

2021/12/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi PR taktikák, amiket minden marketingesnek ismernie kell – I. rész

Egy igazán hatékony egészségügyi PR stratégia hagyományos és digitális módszereket elegyít egymással. A PR, azaz a public relations manapság már messze nem csak...
Google oldalcímek

2021/12/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google elkezdte lecserélni az oldalcímeket

A Google új információkat osztott meg az augusztusban bevezetett oldalcím-frissítésről. A frissítés a keresőtalálati oldalakon megjelenő találatok címeinek közel 20%-át...
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Árrés

Az árrés definíciója Az árrés egy termék...

Neuromarketing

A neuromarketing definíciója A neuromarketing az idegtudomány...

302-es átirányítás

Mi az a 302-es átirányítás? A 302 az egyik leggyakoribb HTTP...

Résmarketing

A résmarketing definíciója A niche, azaz réspiac egy olyan...

Tartalom

A tartalom definíciója A tartalom az, ami egy weboldal betöltésekor...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.