E-kereskedelelm az egészségügyben

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Ezért hasznos az e-kereskedelem az egészségügy számára

Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az elmúlt évtizedek során az e-kereskedelem gyökerestől megváltoztatta a viszonteladás kiskereskedelem világát. Az egészségügy azonban valahogyan kikerülte ezeket a változásokat, azonban az online egészségügyi szektor még így is tele van lehetőségekkel.

E-kereskedelelm az egészségügyben

Na persze, ez nem fog örökké így maradni, és már most is vannak olyan cégek, amelyek a legújabb megoldásokkal és stratégiákkal igyekeznek előnyt szerezni maguknak a versenymezőnnyel szemben. Az alábbiakban néhány nyomós érvet olvashatsz arról, hogy miért érdemes e-kereskedelembe fognod egészségügyi céged számára.

 

Több termék, alacsonyabb árakon

A viszonteladók számával a készlet is gyarapszik, ami lehetőséget nyújt a vásárlók számára, hogy többféle termék árait is összehasonlíthassák egymással. Ez nem csupán a költségeket csökkenti az online beszállítók között keletkező versengés miatt, hanem egyszerre a fogyasztónak is több vásárlási lehetőséget kínál.
Az online üzletek éppen ezért gyakrabban kínálnak különleges ajánlatokat és akciókat, vagy árengedményeket nagytételű vásárlásokra. Az online viszonteladók továbbá kevesebb pénzt kérhetnek el a működési díj gyanánt, hiszen egy online üzlet üzemeltetése lényegesen olcsóbb, mint egy hagyományos bolté.

 

Több segítség a pácienseknek, kevesebb munka a szakemberek számára

A készlet, illetve a munkaerő hiánya, komoly problémát jelent az egészségügyi intézmények és szakemberek számára. Az e-kereskedelmi megoldások azonban gyógyírként szolgálhatnának erre a problémára, és levehetnék a teher nagy részét az illetékesek válláról.
A nem kritikus páciensek, akik nem igényelnek azonnali ellátást, vagy kórházi kezelést, akár online egészségügyi portálokra is átirányíthatók, ahol eligazítást kaphatnak, illetve megtalálhatják a válaszokat legfontosabb kérdéseikre. Mindeközben a szakemberek azokra a betegekre koncentrálhatnak, akik azonnali figyelmüket igénylik.

 

A páciensadatok biztonságosabb kezelése

Az online történő adatkezeléseknek biztonságosaknak kell lenniük, és ez alól, a páciensek adatainak kezelése sem képez kivételt. Az adatbiztonságra való igény megerősítette az együttműködést az egészségügyi szakemberek, illetve az e-kereskedelmi szolgáltatók között, hogy még hatékonyabban védhessék pácienseik érzékeny információit az illetéktelen hozzáférésektől.

 

Könnyebb hozzáférés

Az e-kereskedelmi egészségügyi egészen új vásárlási lehetőségeket kínál az emberek számára. Az internet lényegében egy mindig nyitva álló, hatalmas gyógyszertárként üzemel, egy olyan készlettel és választékkal, amit egyetlen hagyományos patika sem lenne képes biztosítani ügyfelei számára.
Ahogy az emberek kezdenek átállni az egészségügyi termékek online beszerzésére, sok szolgáltató próbál egyre jobb ügyfélszolgálatot is nyújtani vásárlói számára:

  • Egyes kereskedők házhozszállítást kínálnak.
  • Sok egészségügyi webáruház élő chat funkciót biztosít a vásárlók támogatására.
  • Mobilalkalmazások is elérhetők, amiken keresztül a gyakori vásárlók könnyedén és kényelmesen elérhetik kedvenc üzleteik kínálatát, és rendelhetnek is azokból.
     

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!