Tartalommarketing az egészségügyben: Így szerezhetsz velük pácienseket

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Így változtatja páciensekké az olvasókat az emberibb tartalommarketing

Így változtatja páciensekké az olvasókat az emberibb tartalommarketing


2021/08/10
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egy jó orvos nem csupán kezelésre váró emberekként tekint pácienseire, és természetesen a betegek sem így látják magukat a modern világban. A mai páciensek valójában egészségügyi fogyasztók, akiknek kérdéseik vannak, és személyesebb kapcsolatot szeretnének kialakítani orvosaikkal.
Ahogy a technológia egyre fejlődik, napról-napra fontosabbá válik humanizálni, azaz emberibbé tenni online tartalmaidat olvasóid, azaz jövendőbeli pácienseid számára.

Tartalommarketing az egészségügyben: Így szerezhetsz velük pácienseket
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

Ahhoz, hogy egészségügyi praxisodat sikeresen népszerűsíthesd, hasznos, érdekes, értékes tartalmakat kell kínálnod célközönséged számára webhelyeden. Olyan címeket kell írnod, amelyek arra ösztönzik őket, hogy a teljes tartalmat végigolvassák, a tartalmaknak pedig meg kell győzniük őket arról, hogy a te praxisodhoz érdemes fordulniuk egészségügyi problémáikkal. Ezt persze sokkal egyszerűbb elérni, ha emberibbé teszed tartalmaidat, vagyis olyan anyagokat készítesz, amelyekkel (és így praxisoddal is) ideális pácienseid könnyedén tudnak azonosulni.

 

Kínálj útmutatást

Ha már webhelyeden és emailjeidben is gondoskodást nyújtasz pácienseid számára, akkor azzal hamar elnyerheted a bizalmukat. Készíts hasznos forrásokat, amelyekben bemutathatod magadat és munkatársaidat, méghozzá pácienseid nyelvén, hogy könnyebben kialakuljon köztetek a bizalomhoz szükséges kapcsolat.
Azzal, hogy hasznos információkat kínálsz első időpontjukról, a kezelések részleteiről, illetve korábbi pácienseid beszámolóit is elküldöd nekik, sokkal emberibbé teheted tartalmaidat, és ezzel praxisodat is pácienseid szemében.

 

Kapcsolj közösségi üzemmódba

A közösségi hálózatok sokak számára váltak fontos egészségügyi forrásokká. Legyen szó a Facebookról, a Twitterről, vagy az Instagramról, a közösségi média világa többféle platformot is biztosít számodra, amelyeken elérheted pácienseidet és felhívhatod az emberek figyelmét praxisodra. Praxisod népszerűsítéshez néha elegendő néhány hasznos egészségügyi tippet megosztanod követőiddel, de persze ez egy folyamatos projekt kell legyen tartalommarketingedben.
A közösségi média másik nagy előnye, hogy könnyedén terjesztheted vele a pácienseidet érintő legfontosabb híreket, újdonságokat és változtatásokat is.
A közösségi média lehetővé teszi az orvosok és más egészségügyi szakemberek számára, hogy emberibbé tegyék márkájukat, és valós időben kommunikálhassanak pácienseikkel. Rendszeres aktivitásod online jelenlétedet is megerősíti majd.
Egyes statisztikák szerint 10-ből 6 orvos állítja, hogy a közösségi média javítja a pácienseiknek nyújtott ellátás színvonalát. Ez azt jelenti, hogy sok orvos szerint a közösségi médiával járó átlátszóság és hitelesség nagyon fontos a páciensek számára.

 

Ne feledkezz meg meglévő pácienseidről

Egészségügyi marketinged megtervezése és kivitelezése során fontos, hogy kellő figyelmet fordíts a páciensekkel való kapcsolatok kiépítésére és megerősítésére is.
Ebben segíthet például egy havi rendszerességű hírlevél, ami egészségügyi tanácsokat, a praxist (és a pácienseket) érintő híreket, vagy épp kedvezményes ajánlatokat tartalmaz. Küldhetsz továbbá féléves emlékeztetőket is egy általános vizsgálatra, vagy kiküldheted ezeket postán is, ha még személyesebbé szeretnéd tenni a kommunikációt közted és pácienseid között.
Bármit is csinálsz, igyekezz releváns értékeket kínálni pácienseidnek. A kiküldött emailek tartalmazzák az összes releváns hivatkozást, a közösségi médiás platformjaidat, illetve rendelőd elérhetőségeit is.
 

Cikk inline
egészségügyi marketing Marketing stratégia SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2021.09.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Belső linkelés

A belső linkelés definíciója Belső linknek számít minden...

Keresőoptimalizálás

Mi az a keresőoptimalizálás,  a SEO?  Még akkor kezdtem el...

Z-Index

Mi az a z-index?   A CSS z-index tulajdonságával...

Direkt marketing

A direkt marketing definíciója A direkt marketing, azaz a közvetlen...

Videómarketing

A videómarketing definíciója A videómarketing egy olyan online...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.