Mit jelent és mire jó a Link title?

EN

Link title



A link title, vagyis a link címe, egy weboldalon megjelenő linkről szolgáltat adatokat a keresőmotorok számára, a link tartalmát írja le. A link címének szövege szövegbuborékban megjelenik, amikor az kurzort a link fölé visszük.

 

A link title kitöltése azért fontos, mert így a keresőmotorok látják, hogy milyen tartalom áll a link mögött, így a keresési rangsorolásnál is figyelembe veszik. A link title is tartalmazhat keresőszavakat, de ezeknek is mindenképp relevánsnak kell lenniük a linkelt oldal tartalmával. Mivel a link title mindenki számára látható, ezért fontos, hogy értelmes szöveg szerepeljen benne.

Milyen egy jó link title?
 

 

1. Felhasználói élmény javítása


A link title szövegek nem csak a keresőmotorok, hanem a felhasználók számára is fontosak. Egy jól megírt link title segíthet a felhasználóknak megérteni, mire számíthatnak, ha rákattintanak a linkre. Ez különösen fontos a hozzáférhetőség szempontjából, mivel a képernyőolvasókat használó emberek számára a link title extra információkat nyújthat.

 

2. Relevancia és kontextus

Az újabb algoritmusfrissítések és a mesterséges intelligencia használata révén a keresőmotorok egyre jobban értékelik a relevanciát és a kontextust. Ez azt jelenti, hogy a link title-öknek még inkább összhangban kell lenniük a linkelt tartalommal, és valós, hasznos információt kell közvetíteniük.

 

3. Keresőszavak stratégiai használata

A keresőszavak továbbra is fontosak, de a túlzott optimalizálás, például kulcsszóhalmozás, hátrányosan is érintheti a weboldal rangsorolását. Ezért a link title-ben használt keresőszavakat természetesen és relevánsan kell beilleszteni.

 

4. Rövid, de informatív szövegek

A link title-öknek tömören és világosan kell leírniuk a linkelt tartalmat. A túl hosszú vagy bonyolult szövegek ronthatják a felhasználói élményt és kevésbé lesznek hatékonyak a keresőmotorok számára is. Ajánlott, hogy a link title hossza ne haladja meg a 60-70 karaktert.




Gyakori kérdések


Mi az a link title?

A link title az a szöveg, amit a felhasználó akkor lát, amikor ráhúzza egérmutatóját egy hivatkozásra.


Mire jó a link title?

A link title segítségével plusz információkat kínálhatsz a felhasználóknak arról az oldalról, amire a hivatkozás mutat. Ez különösen akkor hasznos, ha szeretnél természetesebb horgonyszöveget használni, de ez nem mond eleget a hivatkozott tartalomról. A link title attribútummal pótolhatod ezt a hiányt.


Mire ne használd a link title-t?

A link title-nek semmi haszna nincs, ha csak megismétled benne a hivatkozás horgonyszövegét. Ez igazából csak bosszanthatja a felhasználókat, mert a megjelenő kis ablak feleslegesen takarja el a szövegkörnyezet többi részét.


SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!