Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
			
				Az egyéni kattintás definíciója
				Az egyéni kattintások mutatják meg, hogy hány egyéni, különálló felhasználó kattintott rá egy hivatkozásra (függetlenül attól, hogy egy-egy felhasználó hányszor kattintott) egy bizonyos időszakon belül. Például ha egy felhasználó egy nap ugyanarra a linkre ötször is rákattint, a nyers kattintások száma öttel nő, de az egyéni kattintások száma csak eggyel.
			
Az egyéni kattintás definíciója
Az egyéni kattintások mutatják meg, hogy hány egyéni, különálló felhasználó kattintott rá egy hivatkozásra (függetlenül attól, hogy egy-egy felhasználó hányszor kattintott) egy bizonyos időszakon belül. Például ha egy felhasználó egy nap ugyanarra a linkre ötször is rákattint, a nyers kattintások száma öttel nő, de az egyéni kattintások száma csak eggyel.
Ha egy felhasználó újra ellátogat egy webhelyre és újra rákattint ugyanarra a hivatkozásra 24 órán belül, akkor az nem számít újabb egyéni kattintásnak. 24 óra után azonban ugyanez a felhasználó ugyanerre a linkre kattintva eggyel növeli az egyéni kattintások számát.
 
Tudnivalók az egyéni kattintásokról az emailek kapcsán
- Első kiküldött hírleveled egyéni kattintásai magasabbak lesznek, mint az azt követő hírleveleké, mert a feliratkozók ezeket sokkal szívesebben és nagyobb kíváncsisággal nyitják meg és olvassák el frissen az után, hogy feliratkozták rájuk. 3-4 hírlevél után az egyéni kattintások száma stabilizálódik majd.
 - Az egyéni kattintások aránya általában alacsonyabb a nyári hónapokban, mint más évszakok során. Éppen ezért fontos odafigyelni az éves szezonalitásra.
 - Az egyéni kattintások aránya lehetővé teszi, hogy összehasonlítsd email kampányaid teljesítményét más marketingeszközeidével, és hogy egy teljesebb képet kapj arról, hogy mennyire érdeklődnek feliratkozóid különböző témák és kínálatod iránt.
 - Az egyéni kattintások aránya hasznos lehet az A/B tesztek kiértékelésére is, mert a feliratkozók változásokra való reakcióit tükrözi.
 - Ügyelj rá, hogy milyen sűrűséggel küldesz ki emaileket. Ha túl gyakran bombázod feliratkozóidat hírlevelekkel, akkor azok egyéni kattintási aránya drasztikusan csökkenni fog, ráadásul lesznek olyanok is, akiket ez annyira zavar, hogy egész egyszerűen leiratkoznak hírleveledről, vagy spamként jelölik meg azokat.
 - Ha szeretnél nagyobb egyéni kattintási arányra szert tenni, akkor értékes, hasznos hírleveleket kell készítened feliratkozóidnak, megfelelő sűrűséggel (általában heti egy megteszi), és meggyőző tárgyat is kell fogalmaznod ezekhez, hogy egyáltalán eljussanak odáig, hogy megnyissák emailjeidet.