Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

marketingtippek kisvállalkozásoknak

2022/08/03 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

8 tesztelt (és bevált) marketingtipp kisvállalkozásoknak

Ha egy kisebb vállalkozást próbálsz sikerre vinni, akkor biztosan tapasztaltad már, hogy a marketing fogós feladat lehet. Mindenki próbálja felhívni magára az emberek figyelmét,...
Infláció: Így éld túl a marketinggel

2022/08/01 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Marketing az inflációban – Így vészeld át (és maradj sikeres)

Az infláció súlyát mind a kisebb, mind pedig a nagyobb cégek megérzik előbb vagy utóbb. Szóval mi a teendő, a pénzügyi jövő bizonytalannak tűnik? Mit tehet céged annak...
webáruház hibák

2022/07/27 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A webáruházak 3 leggyakoribb hibája (és elkerülésük)

Egy új webhely létrehozása nem kis feladat. Legyen szó egy webáruházról vagy egy személyes projektről, egy ilyen projekt megannyi kérdést vet fel.
Ingerszavak a sikeres marketingért - Így fogd meg ügyfeleid

2022/07/25 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ügyfélszerző szavak a marketingedben

Ha szeretnéd a legtöbbet kihozni marketinges befektetéseidből, akkor nagyon gondosan kell megválogatnod, hogy milyen szavakat használsz ehhez. Egyes ingerszavak sokkal meggyőzőbbek és hatásosabbak, mint...
sikeres Facebook hirdetések

2022/07/20 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 tipp a sikeres Facebook hirdetésekhez

Cégvezetőként bizonyára nem újdonság számodra, hogy a világ legnagyobb közösségi hálózata valamennyi cég számára ideális hirdetési...
Google Multisearch alapú keresések és a SEO

2022/07/18 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Google Multisearch – Mi lesz a SEO-val?

A Google Multisearch lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy okostelefonjuk kamerája segítségével indíthassanak kereséseket. A technológia a Google Lensre...
seo feladatok

2022/07/13 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

4 kulcsfontosságú SEO feladat az előkelő rangsorolásért

A folytonos, értékes keresőforgalomhoz egy minden tekintetben egészséges webhelyre lesz szükséged. Manapság már nem elegendő szimplán kulcsszavakkal kiegészített tartalmakat...
Mi történik egy percben az interneten 2022-ben – És más érdekes statisztikák

2022/07/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Megdöbbentő statisztikák 2022-ben az internet világából - Mi történik 1 percben?

Az internet egy mozgalmas világ. Az emberek megállás nélkül küldözgetnek üzeneteket egymásnak, rendelgetnek termékeket a webáruházakban és néznek videókat kedvenc...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!