Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Ezért hiányzik egészségügyi webhelyed a Google találatai közül

2022/08/29 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Miért nem indexeli egészségügyi webhelyed a Google? Segítünk!

Számos oka lehet annak, hogy egy egészségügyi webhely miért nem rangsorol a Google találatai között. Mivel egy webhely SEO-ját technikai és design szempontok is befolyásolják,...
Honlapkészítés 2023-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

2022/08/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Honlapkészítés 2023-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

Új honlapot szeretnél, de félsz, hogy nem igazodsz el a lehetőségek között? Laikusként nehéz dönteni, 20 év tapasztalattal, marketing tanácsadói szemszögből elmondom, mire...
Facebook hirdetés típusok

2022/08/24 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook hirdetési típusai, amiket minden marketingesnek ismernie kell

A Facebook nem csupán a világ legnagyobb közösségi hálózata, hanem az egyik legnagyobb hirdetési platform is egyben. A Facebookon a marketingesek havonta 2,8 milliárd aktív...
Ingyenes marketingtaktikák az ügyfelek bevonzására

2022/08/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A legjobb ingyenes marketingtaktikák céged számára

Egy vállalat népszerűsítése drága projekt lehet, ráadásul attól, hogy többet költesz a reklámokra, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyabbak is lesznek...
közösségi tartalmak optimalizálása

2022/08/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így optimalizáld közösségi tartalmaidat (bármilyen platformon)

Egy közösségi médiás bejegyzést nem nehéz elkészíteni. Legyen szó egy értékesítési kampányról vagy egy új szolgáltatás...
Alapvető marketing taktikák egészségügyi szervezeteknek

2022/08/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

9 marketingtaktika egészségügyi szervezeteknek

Az egészségügyben nem mindig olyan egyszerű csatlakozni a legújabb marketingtrendekhez, mint más területeken. A szigorú egészségügyi szabályozások mellett (amelyek...
Hogyan hirdess a Facebookon?

2022/08/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hogyan hirdess a Facebookon? Útmutató lépésről lépésre

Fennállása során a Facebook az egyik legkeresettebb közösségi médiás marketingplatformjává nőtte ki magát.
Facebook videómarketinghez: Hogyan csináld hatékonyan? Ezzel a 7 tippel

2022/08/08 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 tipp a hatékony Facebook videómarketinghez

Már egy rövid videó is temérdek érzelmet és információt képes átadni a nézőknek, ha pedig igényesen készítik el, akkor egészen magával ragadhatja...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!