PPC vagy SEO: Melyiket alkalmzad fogászatodnál?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

SEO vs PPC fogászati rendelőkhöz: melyiket válaszd?

Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A PPC vagy Pay per Click az egyik legoptimálisabb módja a fogászati vállalkozás növekedésének, függetlenül attól, hogy új-e praxisod és új ügyfeleket szeretnél bevonzani.

PPC vagy SEO: Melyiket alkalmzad fogászatodnál?

Igen, pénzbe kerül, de ez a fajta hirdetés segít azoknak, akiknek célja a Google legnépszerűbb lekérdezéseinek elérése és az ügyfelek gyors megszerzése a keresési eredmények révén.
De a SEO-ba vagy a PPC hirdetésekbe érdemes-e inkább befektetni? Egy jó digitális marketingszakember segíthet a helyes választásban annak alapján, hogy hol áll praxisod jelenleg, és milyen céljaid vannak a jövőre nézve. Ennek ellenére úgy gondoljuk, hogy mind a SEO-nak, mind a PPC-nek megvannak a maga előnyei, és javasoljuk, hogy együtt használd őket.
Az alábbiakban elmagyarázzuk a PPC és a SEO együttes használatának előnyeit.

A PPC és a SEO együttes használatának előnyei

A PPC hirdetések használata egy ideig a csúcsra juttatnak - ha az organikus SEO gyenge, akkor többet kell fizetned a pozíció fenntartásáért. De ha holisztikusan közelíted meg, akkor jobban jársz, ha az organikus SEO-t használod a PPC erőfeszítésed növelésére. Partnereknek szánták őket, mégis sokan kísérleteznek egyikkel vagy másikkal, és ez mindig kevésbé optimális eredményt hoz.

Miért előnyös maga a PPC?

Kétféle ember létezik, akik vállalkozásokat keresnek: Az egyikük csak tájékozódni szeretne, még a másiknak már konkrét elképzelése van.
Például lehet, hogy éppen most beszélt valaki egy barátjával, akinek fehérítették a fogát, és tájékozódni szeretett volna, hogyan is zajlik egy fogfehérítés.
Talán csak a fogorvosi rendelőt nézi meg, de nem fog bejelentkezni. Ebben az esetben sokkal optimálisabb az organikus SEO, amely inkább a tájékozódásban segít a keresések alkalmával. 
A második típusú személy a PPC ideális ügyfele.
Ők azok, amelyek közelebb vannak a vásárlási fázishoz, vagy közvetlenül a tetején. Ez az a személy, akinek fáj a foga, és meg akarja találni a legközelebbi fogorvost. Ebben az esetben a leggyorsabb megoldást szeretné megtalálni, így a hirdetések által be is konvertál, azaz időpontot kér a rendelőbe.

További előnyök a PPC használatával a fogászati vállalkozás bővítéséhez:

  • Időérzékeny információk: Az időérzékeny információk, mint például az akciók vagy egy új technológiára vonatkozó különleges ajánlat, a legjobban PPC segítségével futtathatók le. Így a legrövidebb idő alatt megkaphatod a szükséges számú embert, mert gyorsan a keresési oldal tetején lehetsz. Ez azt jelenti, hogy a legtöbbet hozhatod ki eladásaidból, így megtérül az elköltött pénzt. Egy jó digitális marketingszakemberrel a CPC alacsony és a ROI magasabb lesz.
  • PPC adatok: A PPC adatok értékesek, mert közvetlenebb ROI és konverziós adatokat eredményeznek. Pontosan tudni fogod, hogy egy adott kulcsszónak milyen értéke van. Így nem pazarolod az idődet, és bármikor módosíthatsz az ajánlatokon.
  • Célszerű eredmények: Egy órán belül láthatod a PPC eredményeit.

Tehát a PPC használatának fő okai a következők:

  • Kezdő vagy: A PPC több szakaszban is hasznos lehet fogászatod esetén. Ha praxisod még gyerekcipőben jár, akkor szükséged van egy kiváló digitális marketing ügynökségre, hogy lépést tarts versenytársaiddal. Új betegekre van szükséged, és tegnap is szükséged volt rájuk. Nincs időd ülni és értékesíteni, praxist hozol létre. Tehát a PPC hirdetések gyorsan meghozzák az első pácienseket. 
  • Ugrásszerű növekedés: Olyan sok beteged van, hogy új rendelőt kell nyitnod? A terjeszkedés az egyik legizgalmasabb rész. A PPC a legjobb módja annak, hogy az emberek gyorsan megismerjenek. Láthatják, milyen sikert arattál más városokban, és láthatják az összes nagyszerű véleményt, amelyet az ottani betegeidtől kaptál. Ha nem költözik el rendelőd, de több orvos lesz rendelődben, a PPC hirdetésekkel ugyanezt elérheted. A kulcs az, hogy gyors, és bár a SEO ugyanolyan fontos, a PPC segítségével mindent elindíthatsz.

Miért kell a PPC-t és a SEO-t együtt használni bármely szakaszban?

Elkerültük azt a tényt, hogy a PPC és a  SEO fantasztikus társak, és egyszerű, átfogó módon beszéltünk arról, hogy miért a PPC a bomba, amikor a kampányok és a Google jelenlétének óriási lendületet ad. 
Tehát most, hogy remélhetőleg bejutottunk a PPC-vel, adjunk okot mindkettőre.
  • A csúcson tartás: A PPC valójában a csúcsra juttat,  de az organikus keresési SEO lesz az, ami ott tart. Ne csábítson arra, hogy abbahagyod a PPC-t és SEO-ra válts kizárólag, amint az élen vagy. Ez csak rövid távú eredményt eredményez. 
  • Nagyszerű stratégiai optimalizálást biztosít: Ha PPC-vel és SEO-val is rendelkezel, kétszer annyi adatot elemezhetsz. Ez megkönnyíti és olcsóbbá teszi a választott kulcsszavak eredményességét. Ezután döntést hozhatsz, hogy melyiket tartod meg és melyiket mellőzöd a továbbiakban.
  • A PPC kulcsszó eredményei kulcsszóválasztóként fognak működni: Ez azt jelenti, hogy láthatod, mely kulcsszavak adták a legjobb eredményt, és most ugyanazokat a kulcsszavakat használhatod a szöveg és a tartalom létrehozásához, amely viszont a legjobb organikus keresést hozza létre!
  • Javítsd a webhely keresési adatait: Ez lehetővé teszi, hogy megnézd, mely kulcsszavak működtek a legjobban a webhelyen a PPC hirdetésekből.
  • Megfordítod a negatív véleményeket: Nézz szembe vele, vannak esetek, amikor negatív véleményt kapsz. De ha a PPC a pozitív véleményeket célozza meg, akkor jelentősen csökkentheted a károkat. Például van egy incidens, amely a vállalkozást érinti, és eljut a Google-hoz. A PPC hirdetések bármilyen kívánt tartalomra irányíthatók. Ez azt jelenti, hogy az emberek látják a történetedet, vagy a tényleges események pozitív vagy igaz oldalát. 

Hírneved növekszik, és a leendő betegek kattintásai is, amikor mind a PPC, mind az organikus keresésben részt veszel.
Most már megértheted a PPC és az organikus keresés előnyeit és meghatározását, valamint azt, hogy mennyire erősek együtt, mindössze annyit kell tenned, hogy megbizonyosodj arról, hogy költség- és eredményhatékony, ahogyan csinálod vagy bízd inkább praxisod szakemberre, aki mindkettőt hatékonyan fogja számodra működtetni. Egészségügyi marketing ügynökségünk tapasztalt mind a fogászati SEO, mind a PPC hirdetések terén. Kérj ajánlatot és segítünk! 

Gyakori kérdések

Most akkor fogászati SEO vagy PPC?

Mint, kiderült a legjobb, ha mind a kettőt alkalmazod, hiszen egymást fogják segíteni rövid és hosszú távon is. Ha tartalmaid jól jönnek az organikus keresésekben, akkor hirdetéseid is sokkal olcsóbbá fognak válni, így egy idő után azokat a kulcsszavakat ki is zárhatod hirdetéseidből, amelyek már jól jönnek organikusan. Ezt nehéz lehet utánkövetni, így érdemes megbíznod minket és praxisodba bevonzzuk számodra új pácienseid!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!