Fontos változásra kell figyelnie minden hirdetőnek: 2025. október 1-jétől új uniós szabályok lépnek életbe a politikai tartalmú hirdetések kezelésére. A Google Ads felhasználóinak mostantól nyilatkozniuk kell arról, hogy futtatnak-e politikai jellegű kamp...
A PPC hirdetések trendjei 2023-ra
A fizetős média folyamatosan változó világában nehéz lehet nyomon követni minden változást és trendet az összes platformon. Ahogy a piacok és a fogyasztói magatartás változik, nagyon fontos, hogy lépést tarts a fizetett hirdetések főbb változásaival és trendjeivel, hogy valóban a legtöbbet hozd ki kampányaidból.

Íme néhány kulcsfontosságú trend, amelyekre különös figyelmet kell fordítani 2023-ban:
Automatizálás
Az automatizálás természetesen nem új trend a fizetett hirdetések világában, de úgy gondolom, hogy 2023-ban is ugyanolyan fontos erre összpontosítani.
A fizetett hirdetésekre vonatkozó automatikus ajánlattételi stratégiák egyre fontosabbá válnak, és a google kikövezte az utat ehhez. Azáltal, hogy lehetővé tesszük a google algoritmusa számára az ajánlatok, a célzások és a hirdetéselhelyezések automatizálását, több időnk marad új tartalmak létrehozására a kampányokhoz, az ügyfélkapcsolatok kezelésére és a kampányok stratégiájára való összpontosításra. Bár létfontosságú, hogy szorosan figyelemmel kísérjük ezt, és meghatározott tervvel rendelkezzünk a kiadásokra és a célokra, az automatizálás minden bizonnyal segít a kampányok zökkenőmentes lebonyolításában.
Tagadhatatlan, hogy az AI tartalomgenerálás nagyon hasznos eszköz, amelyet ki lehet használni. Segíthet az időérzékeny kampányok indításában azáltal, hogy hirdetésszöveget és kulcsszavakat generál az ügyfél számára. Bár ez nagyszerű kiindulópont ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a hirdetésszövegből és a kulcsszavakból, a személyes kapcsolat továbbra is nagyon fontos. Hozzátéve, hogy az emberi hozzáértés az olyan információkhoz, mint a vállalati usp-k, a sikeres kampány kulcsa.
Dinamikus keresési hirdetések és hangalapú keresés
Nem titok, hogy a napi Google-keresések 15% -a vadonatúj. Ez nagyjából napi 8,5 milliárd keresést jelent, amelyről a Googlenak nincs előzménye.
Fizetett szempontból hogyan készítheted fel legjobban kampányaid arra, hogy olyasmire jelenjenek meg, ami nem látható a keresőkifejezés-jelentésben, és amely hézagokhoz vezethet a kulcsszólistán belül?
A Google erre a dinamikus keresési hirdetésekkel (DSA) válaszolt. Bár ez nem új eszköz vagy trend, az intelligens hangalapú keresés iránti megnövekedett kereslet miatt ez egy igazán nagyszerű eszköz az elérés és az elkötelezettség növelésére, valamint annak biztosítására, hogy hirdetéseid relevánsak legyenek a lekérdezés szempontjából.
A DSA-k automatikusan jönnek létre, hogy a felhasználó keresési lekérdezését a webhely legjobb céloldalához és termékéhez társítsák. Ez kiküszöböli a találgatásokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy lépést tartsanak a folyamatosan változó világgal és a keresési módokkal. Kitöltheti a keresési kampányok kulcsszó- és hirdetésszöveg-hiányosságait, és valóban hasznos eszköz lehet a nyomon követéshez és a tanuláshoz, majd új kulcsszavak implementálásához a meglévő keresési kampányokban.
Bár ez egy valóban hasznos eszköz a kampányok méretezéséhez és az elérés növeléséhez, gondosan figyelemmel kell kísérni. A megfelelő stratégiával és menedzsmenttel nagyszerű eredményeket érhet el a dinamikus keresési hirdetésekkel.
Videós hirdetések
A TikTok és az instagram világában az ügyfelek figyelmének megragadása és megtartása kissé kihívássá válik. A figyelem időtartama egyre rövidebb, és ez megváltoztatta a videóhirdetések használatának módját.
A videó igazán vonzó módja a célközönség elérésének. Kiváló lehet a márkaismertség, a megfontolás vagy az értékesítés növelése szempontjából, minden az általtalad használt üzeneten múlik, és mit szeretnél elérni vele.
A termékismertetők online megtekintése és az olyan platformok használata, mint a Youtube, továbbra is nagy trend marad 2023-ban. A videók teljesítménymaximalizáló kampányokban vagy önálló kampányként történő használatával megtalálhatod azokat az ügyfeleket, akik a piacon vannak, vagy szándékot mutatnak termékeid iránt, és hosszabb formátumú hirdetéseket vagy rövid hirdetéseket jeleníthetsz meg nekik az iparág szempontjából releváns videókban.
A hirdetéselhelyezések rugalmassága a videóhirdetések számos előnyének egyike, valamint az érzelmi kapcsolatok kialakításának lehetősége, emellett a vállalkozás és potenciális ügyfeleik közötti bizalom megteremtése.
A vizuális keresés sikerének kulcsa annak biztosítása, hogy tömör, lényegre törő és jó minőségű tartalom legyen. Ne félj videohirdetéseket használni a fizetett média stratégiádban 2023-ban.
Ez csak néhány a 2023-ban fontos trendek közül. Ha naprakész szeretnél maradni az iparági változásokkal és trendekkel kapcsolatban, és ezeket beépítenéd stratégiádba, hogy egy lépéssel a versenytársak előtt járj, és maximalizálhasd a kampányokból származó eredményeket, akkor lépj kapcsolatba szakértő ppc csapatunkkal, és segítünk kampányaid hatékonnyá tételében!