Fogászati SEO: Linképítés alapok - Így csináld

A fogászati keresőoptimalizálás területe igencsak összetett, hiszen igen nagy a verseny a szektoron belül. Ha fogászati rendelőd van és szeretnél tanácsot kapni a linképítés terén, akkor cikkünk neked szól!

Fogászati SEO: Linképítés alapok - Így csináld
A linképítés már jó ideje létezik, de a stratégiák és a legjobb gyakorlatok drámaian megváltoztak az évek során.
 

Neked is segítségre lenne szükséged a linképítésben? Fogászati marketing ügynökségünk segít a releváns linkek szerzésében és keresőoptimalizálásodban! Keress fel minket és kérd ajánlatunkat most!

Hogyan segítik a linkek fogászati webhelyed?

Amikor egy hiteles és releváns weboldal a fogorvosi rendelő webhelyére hivatkozik, az bizalmi szavazásnak minősül, jelezve a keresőmotoroknak, hogy megbízható forrás vagy.
Ez azonban fordítva is működik, ami azt jelenti, hogy elengedhetetlen, hogy olyan linkeket kapj minőségi webhelyeken, amelyek kapcsolódnak és / vagy relevánsak szolgáltatásodhoz. Ha túl sok link mutat webhelyedre rossz minőségű webhelyeken, az a rangsorolás csökkenését eredményezheti, ha a google úgy ítéli meg, hogy webhelyed nem megbízható.
Annak idején minél több link mutatott egy webhelyre, annál jobb pozícióban részesülhetett. Ma azonban a linkek minősége sokkal fontosabb, mint a mennyiség.

Hogyan találhatsz jó minőségű linkeket?

A webhely minőségének meghatározásához először tekintsd meg a webhely pagerank néven ismert jogosultságát. A pagerank egy linkelemző algoritmus, amelyet a google használ a weboldalak rangsorolására a keresési eredmények között. Bár a Google nem osztja meg nyíltan a PageRank információkat, vannak online elérhető eszközök, például az Ahrefs Domain Rating, amelyek hasonló mutatókat biztosítanak. 
A PageRank linkeken keresztül jut át egyik webhelyről a másikra. Minél jobb minőségű a link, annál kevesebbet kell tenned ahhoz, hogy javulást tapasztalj saját webhelyed teljesítményében.
A relevancia szintén kritikus. Fogászati szakemberként érdemes lenne egy egészséggel kapcsolatos blogon elhelyezni egy webhelyedre mutató linket, de nem sok értelme lenne, ha mondjuk egy videojátékokkal foglalkozó weboldalon helyeznél el linket. A Google ezt figyelembe veszi. Ha rengeteg link található hozzád nem releváns webhelyeken, a Google feltételezheti, hogy ezek manipulált linkszerzések eredményei, és megbüntethetik webhelyed. 
Érdemes lehet a fogászat linképítést a következőkre összpontosítani:

  • Kiegészítő webhelyek (szájsebészek, endodontisták stb.)
  • Beutaló vállalkozások (alapellátásban dolgozó orvosok, biztosítótársaságok stb.)
  • Egészségügyi és wellness weboldalak
  • Helyi üzleti hálózatok
  • Hiteles hírportálok

Hogyan érheted el, hogy az emberek hivatkozzanak webhelyedre?

Elég könnyű beszélni a fogorvosok linképítéséről és a legjobb gyakorlatokról, amelyeket követned kell, de valójában ezeknek a kiváló minőségű linkeknek a megszerzése nem mindig sétagalopp.
A tartalommarketing-stratégia a legjobb, legtermészetesebb módja annak, hogy ma visszamutató linkeket kapjunk. Professzionálisan megírt, egyedi tartalomra van szükséged, amely valami értékeset kínál  a közönség számára. Emellett a megfelelő helyeken kell népszerűsítened.
A linképítéshez a legjobb tartalomtípusok a következők:

  1. Vizuális elemek (gondoljunk csak infografikákra és diagramokra)
  2. Bejegyzések listázása (például "Az üregek megelőzésének 3 legjobb módja")
  3. Eredeti kutatás és adatok
  4. Részletes útmutatók

Tanulmányok kimutatták, hogy a fent említettekhez hasonló tartalmak a leginkább "összekapcsolhatók". A fogyasztók szeretik elolvasni és megosztani másokkal, ha értéket képviselnek.

Néhány tartalmi ötlet a fogászati linképítési stratégiához:

  • Infografika a különböző fogorvosokról és arról, hogy mit csinálnak/kezelnek (kozmetikai fogorvosok, parodontológusok, stb.)
  • Az Invisalign működését vagy a műfogsor ápolását szemléltető ábra
  • "5 módszer, amellyel károsítja fogait" című cikk
  • Részletes válaszok azokra a kérdésekre, amelyeket pácienseid a leggyakrabban feltesznek a kínált különféle szolgáltatásokkal kapcsolatban. (Valószínű, hogy mások is választ keresnek ugyanazokra a kérdésekre az interneten.)

Miután létrehoztad a tartalmat, tedd közzé webhelyeden, és oszd meg a közösségi médián és e-mailen keresztül. Kutass fel olyan releváns webhelyeket, amelyek esetleg meg szeretnék osztani tartalmadat. Talán az egyik beteged "influencer"? Gondold át, hogyan tudod láthatóvá tenni a tartalmadat. Vezessen egy listát, és vedd fel a kapcsolatot a tulajdonossal/webmesterrel/véleményezővel, amikor új tartalmat tesz közzé. Küldj egy személyes e-mailt, amelyben elmagyarázod az általad közzétett tartalmat, és azt, hogy szerinted miért jelentene hozzáadott értéket az olvasóik számára.
Sok munka a releváns webhelyek kutatása, a megfelelő elérhetőségek megtalálása, nyomon követése és friss, új tartalom következetes létrehozása, de ez az, amire szükséged van ahhoz, hogy hosszú távú eredményt érhess el a keresőmotorok algoritmusainál. 

Fogászati link építő cégek

A linképítésben sok munka van, így a fogorvosok gyakran felvesznek egy seo céget, hogy elvégezze számukra a linképítést. Bár a linképítés költségei magasnak tűnhetnek, ne feledd, hogy a linképítés magába foglalja a professzionálisan megírt tartalmat, a seo szakértelmet, a hálózatépítést, nem is beszélve a vizuális eszközök grafikusairól, valamint a kutatással, e-mailezéssel és nyomon követéssel töltött sok időt. 
Ha a linképítés megfelelően történik, webhelyed szilárd alapot teremt a keresőmotoroknál a hosszú távú sikerhez. Ez azt jelenti, hogy több új beteg találja meg majd webhelyed!

Segíthetünk fogászatodnak a linképítésben? A keresőoptimalizálás területén is lemaradtál? Fogászati marketing ügynökségünk tapasztalatával bekerülhetsz a fogászati lekérdezések élére a keresőmotorok listáján. Kérj tőlünk ajánlatot mielőbb! 

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink