Csonka Nikoletta

Már gyakornoki évei alatt is az online marketing világa iránt érdeklődött, így az iskolapadból kikerülve hamar a gyakorlati tapasztalatszerzés, majd a munka világa felé fordult. Pályáját a szakmán belül újságíróként kezdte, ezt követően marketingasszisztensként dolgozott, majd 2013-ban csatlakozott a Marketing Professzorok Kft. csapatához.

Kezdeti asszisztensi szerepéből lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precíz munkavégzésének köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozícióba lépett elő. Ma már senior marketing managerként, saját csapatával együtt valósítja meg az ügyfelek számára kidolgozott marketingstratégiákat. Feladatai közé tartozik a stratégiai tervezés, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint a kampányok szakmai felügyelete. A szakma minden területét a gyakorlatban is végigjárta, így közösségi média menedzserként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is széleskörű tapasztalatot szerzett.
2017 óta a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körének tagja, ahol nemcsak az ügyfelek elégedettségéért, hanem a cég működéséért, a szakmai know-how folyamatos fejlesztéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

Pályafutása során több mint 50 marketingstratégia kidolgozásában vett részt, számos eseti tanácsadást és vállalati oktatást tartott. Jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketingkommunikációját irányítja, köztük sikeres webáruházak, éttermek, rendezvényhelyszínek, valamint B2C és B2B szolgáltatók tartoznak. Karrierje során több mint 30 ügyféllel dolgozott napi kapcsolatban, és kezelte azok folyamatos online jelenlétét. Számos jelenlegi projektje már több mint 4 éve tartó, stabil együttműködés eredménye.

A mindennapi munkája mellett tudományos kutatásokban és publikációkban is közreműködött Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés a mai napig szerves része szakmai tevékenységének.
Csonka Nikoletta

Csonka Nikoletta cikkei

A Google Analytics 4 előnyei és hátrányai

A Google 2022 márciusában bejelentette, hogy 2023 július 1-től kezdve megszűnik az eddig használt Universal Analytics (UA). Az új analitikai eszköz a Google Analytics 4 (GA4) lesz, amely már most elérhető a webhelytulajdonosok és marketingesek számára. A Google Analytics 4 bevezetése a legjelentősebb változás a Universal Analytics 2012-es megjelené...

13 ünnepi marketing tipp 2022-re

Habár még csak az ősz közepénél járunk, rohamléptekkel közeledik az ünnepi időszak, és sokan már most azon tanakodnak, hogy hogyan készítsék fel márkájukat az év végi hajrára. Ha még nincs ünnepi marketingstratégiád (vagy csak szeretnéd kiegészíteni azt), akkor az alábbi tippek neked szólnak!

Ezek lesznek 2023 legfontosabb B2B digitális marketing trendjei

A digitális marketing világa folyamatosan változik, így a legújabb innovációkra általában nem kell sokat várni. Ilyenkor persze mindig erős a csábítás, hogy az ember belevesse magát az összes izgalmasabb trendbe, ami úton-útfélen szembe jön vele. Éppen ezért fontos tisztában lenni vele, hogy mely új digitális marketing trendeket lesz érdemes szem...

A sikeres remarketing négy kulcsa

Az emberek manapság megszámlálhatatlanul sok reklámmal, üzenettel, macskás videóval és egyéb tartalmakkal találkoznak az interneten. Egy ilyen környezetben nem csak az jelent kihívást a márkák számára, hogy kiemelkedjenek ebből a digitális hangzavarból, hanem az is, hogy az emberek emlékezzenek rájuk, amikor vásárolni készülnek.

Mi az a Google Analytics 4?

Az utóbbi időben egyre többet hallani a titokzatos Google Analytics 4-ről, ami komoly változásokat ígér az online marketingesek és webhelytulajdonosok számára. De mi is pontosan a Google Analytics 4, és miben különbözik a mostani Universal Analyticstől?

Egy jó webáruház jellemzői 2022-ben

Az elmúlt néhány év során jelentősen megnőtt az online vásárlások száma, ami első sorban a koronavírusnak volt köszönhető. Habár a járványhelyzet mostanra jelentősen csillapodott, a webáruházak népszerűsége cseppet sem apadt.

Marketing a válság idején

A legtöbb cég már a válság szó hallatán is hajlamos visszavenni marketing-költségvetéséből, vagy teljesen felhagyni vele. Ilyenkor azonban a marketingcsapat addigi munkája, beleértve az abba fektetett pénzt, időt és energiát teljesen értéktelenné válik.

5 tipp egy építőipari cég hatékony marketingjéhez

Ha egy építőipari cég marketingjéhez szükséges titkok, képességek és SEO folyamatok mind felsorolhatók lennének egy könnyedén követhető listában, akkor minden sokkal egyszerűbb lenne. Az igazság az, hogy a hatékony építkezési marketinghez szükséges online jelenlét kialakításához technikai tudásra, kitartó munkára és konkrét célokra van szükség. ...

Kiemelt területeink