Csonka Nikoletta

Már gyakornoki évei alatt is az online marketing világa iránt érdeklődött, így az iskolapadból kikerülve hamar a gyakorlati tapasztalatszerzés, majd a munka világa felé fordult. Pályáját a szakmán belül újságíróként kezdte, ezt követően marketingasszisztensként dolgozott, majd 2013-ban csatlakozott a Marketing Professzorok Kft. csapatához.

Kezdeti asszisztensi szerepéből lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precíz munkavégzésének köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozícióba lépett elő. Ma már senior marketing managerként, saját csapatával együtt valósítja meg az ügyfelek számára kidolgozott marketingstratégiákat. Feladatai közé tartozik a stratégiai tervezés, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint a kampányok szakmai felügyelete. A szakma minden területét a gyakorlatban is végigjárta, így közösségi média menedzserként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is széleskörű tapasztalatot szerzett.
2017 óta a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körének tagja, ahol nemcsak az ügyfelek elégedettségéért, hanem a cég működéséért, a szakmai know-how folyamatos fejlesztéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

Pályafutása során több mint 50 marketingstratégia kidolgozásában vett részt, számos eseti tanácsadást és vállalati oktatást tartott. Jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketingkommunikációját irányítja, köztük sikeres webáruházak, éttermek, rendezvényhelyszínek, valamint B2C és B2B szolgáltatók tartoznak. Karrierje során több mint 30 ügyféllel dolgozott napi kapcsolatban, és kezelte azok folyamatos online jelenlétét. Számos jelenlegi projektje már több mint 4 éve tartó, stabil együttműködés eredménye.

A mindennapi munkája mellett tudományos kutatásokban és publikációkban is közreműködött Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés a mai napig szerves része szakmai tevékenységének.
Csonka Nikoletta

Csonka Nikoletta cikkei

5 tipp webáruházaknak a hatékony blogíráshoz

A blogok a digitális világ legnépszerűbb marketingeszközei közé tartoznak, különösen webáruházak és egyéb e-kereskedelmi webhelyek számára. Egy blogon lehetőséged nyílik bemutatni cégedet, márkádat és termékeidet célközönségednek, de akár saját magadról is szólhat néhány bejegyzésed.

Kiemelt területeink