Csonka Nikoletta

Már gyakornoki évei alatt is az online marketing világa iránt érdeklődött, így az iskolapadból kikerülve hamar a gyakorlati tapasztalatszerzés, majd a munka világa felé fordult. Pályáját a szakmán belül újságíróként kezdte, ezt követően marketingasszisztensként dolgozott, majd 2013-ban csatlakozott a Marketing Professzorok Kft. csapatához.

Kezdeti asszisztensi szerepéből lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precíz munkavégzésének köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozícióba lépett elő. Ma már senior marketing managerként, saját csapatával együtt valósítja meg az ügyfelek számára kidolgozott marketingstratégiákat. Feladatai közé tartozik a stratégiai tervezés, az ügyfelekkel való kapcsolattartás, valamint a kampányok szakmai felügyelete. A szakma minden területét a gyakorlatban is végigjárta, így közösségi média menedzserként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is széleskörű tapasztalatot szerzett.
2017 óta a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körének tagja, ahol nemcsak az ügyfelek elégedettségéért, hanem a cég működéséért, a szakmai know-how folyamatos fejlesztéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

Pályafutása során több mint 50 marketingstratégia kidolgozásában vett részt, számos eseti tanácsadást és vállalati oktatást tartott. Jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketingkommunikációját irányítja, köztük sikeres webáruházak, éttermek, rendezvényhelyszínek, valamint B2C és B2B szolgáltatók tartoznak. Karrierje során több mint 30 ügyféllel dolgozott napi kapcsolatban, és kezelte azok folyamatos online jelenlétét. Számos jelenlegi projektje már több mint 4 éve tartó, stabil együttműködés eredménye.

A mindennapi munkája mellett tudományos kutatásokban és publikációkban is közreműködött Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés a mai napig szerves része szakmai tevékenységének.
Csonka Nikoletta

Csonka Nikoletta cikkei

A mesterséges intelligencia szerepe a tartalomkészítésben

A mesterséges intelligencia (MI) manapság több ízben is segíti a tartalomkészítők munkáját. Az egyszerűbb mesterséges intelligenciával működő eszközök például nyelvtani ellenőrzéseket kínálnak, míg az összetettebb technológiák néhány kattintással képesek szövegrészletek vagy egész cikkek előállítására.

Bevált marketingtippek építészeknek

Az online marketing számos egyedi lehetőséget (és kihívást) kínál az építészek és építőipari vállalatok számára. Egyfelől költséghatékony eszközöket biztosít, amelyekkel az építészek népszerűbbé tehetik munkájukat. Másfelől azonban szinte minden építész ugyan azt kínálja, és ilyenkor sokkal nehezebb kiemelkedni a tömegből.

4 kulcsfontosságú tartalommarketing-trend 2023-ban

Ha az ügyfelek bevonzásáról és konvertálásáról van szó, akkor a tartalom sosem megy ki a divatból. Ha jól csinálod, akkor a tartalommarketing segítségével egy hatásos és költséghatékony módon célozhatod meg azokat az embereket, akiket szeretnél, azokkal az információkkal, amikre szükségük van.

Az online marketing alapjai lépésről lépésre

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára csak most ismerkedsz az online marketing világával. Ha szeretnéd sikerre vinni márkádat az interneten, akkor nagyon fontos, hogy tisztában légy azokkal a módszerekkel, amelyek nélkülözhetetlenek egy modern vállalat túléléséhez az online közegben.

Online marketing szolgáltatóknak

Az internet megjelenése előtt minden cég hagyományos marketingeszközökkel és értékesítőkkel népszerűsítette szolgáltatásait. Ezekben az időkben a marketing és az értékesítés gyakran elkülönítve működtek egymástól, és csak ritkán egyesítették erőiket a hatékonyabb leadkezelés érdekében.

Ezekre a SEO trendekre figyelj oda 2023-ban

A Google rangsorolási szempontjai folyamatosan változnak. Az innováció és folyton fejlődő technológia korszakában a SEO szakértők egyre nehezebben tudnak lépést tartani a keresőóriás frissítéseivel és elvárásaival.

A webáruházak 15 legfontosabb tulajdonsága

Országos, és olykor nemzetközi ügyfélkörük miatt a webáruházakra óriási verseny jellemző, ami az előző évek során a járványhelyzetnek köszönhetően egyre csak fokozódott. Számos kereskedő volt kénytelen az internetre áthelyeznie üzletét, aminek köszönhetően az egyébként is zsúfolt e-kereskedelmi mezőny még sűrűbbé vált.

Vajon rangsorolási szempont a tartalom nyelve?

Amennyiben különböző több nyelveket beszél, akkor a felhasználói élmény javítása érdekében logikus, hogy tartalmaidat több nyelven is felkínálod nekik. De vajon figyelembe veszi ezt a gesztus a Google, és jobb rangsorolással jutalmazza? Számít-e a SEO teljesítményben az, hogy hogyan rendszerezed a különböző nyelvű oldalakat webhelyeden?

Van értékük a nofollow linkeknek a rangsorolásban?

Egy átlagos felhasználó nem tudja megkülönböztetni egymástól a nofollow és a dofollow linkeket (és igazából nem is kell neki). A webhelyek látogatói szemszögéből a dofollow és nofollow hivatkozások pont ugyan úgy másolhatók és kattinthatók, mint minden más link az interneten.

Kiemelt területeink