Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Fogászati Instagram tippek a hatékony posztolásért

2020/04/09 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Instagram marketing fogorvosoknak: A sikerhez vezető út 3 szakasza

Hosszú évekkel ezelőtt az Instagramot mindenki csak egy képmegosztó közösségi platformnak tekintette, ami főleg csak a fiatalokat érdekli – mára azonban a marketingesek egyik legfontosabb...
Online marketing tippek webáruházaknak

2020/04/08 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

5 marketing tipp webáruházaknak az értékesítés fellendítésére

Éppen a napokban készítettek velünk egy interjút azzal kapcsolatban, hogy hogyan hat a válság és a koronavírus az online kereskedelemre és a vásárlói szokásokra....
Céges teendők a koronavírus alatt

2020/04/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Céges teendők a koronavírus alatt: Online jelenléted megőrzése és ügyfeleid értesítése a jelen helyzetről

Habár a világszintű járványhelyzetben az emberi élet és a biztonság a legfontosabb tényezők, számos ügyfél aggódik kedvenc márkái és üzletei miatt...
Több, mint 20 éttermi marketing stratégia tapasztalata alapján mutatjuk, melyek a leghatékonyabb közösségi média marketing tippek éttermeknek, kávézóknak Budapesten!

2020/04/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 tipp éttermeknek a közösségi média marketinghez

Idestova 10 éve a gasztronómiai marketing a Marketing Professzorok egyik erőssége. Budapesten és vidéken több, mint 20 étterem online marketing stratégiájának...
A kulcsszókutatás legsúlyosabb hibái, amiket jobb elkerülni

2020/04/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A kulcsszókutatás 7 gyakori hibája (és elkerülésük)

SEO stratégiád kialakításának első lépése elgondolkodni azon, hogy milyen kulcsszavakra szeretnél rangsorolni. A kulcsszókutatás azonban meglehetősen ijesztő feladat lehet. Szóval...
A buyer persona, vagyis a vásárlói perszóna fogalma és használata a marketingben

2020/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a buyer persona, és hogyan készíts egyet marketingedhez?

Tudod, hogy kik alkotják közönségedet? Tudod, hogy mi az, amire vágynak, és amire szükségük van tőled? Ha nem, akkor komoly problémákba ütközöl majd, valahányszor...
Plasztikai sebészeti marketing útmutató - 5. rész: Ügyfélvélemények

2020/04/02 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – V. rész

Bármire is kíváncsiak, bármit is szeretnének találni, az emberek manapság automatikusan az internethez fordulnak kérdéseikkel – például hogy ki a legjobb plasztikai...
Szállodamarketing trendek 2020

2020/04/01 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

9 népszerű szállodamarketing trend, amire érdemes odafigyelni 2020-ban

Nos, manapság nem élünk könnyű időket, ami a turizmust illeti, különösen borzasztó időket élünk. Habár egyelőre a kilátások nem jók, a helyzet javulni fog, és az...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!