A negyedik negyedév egy fogászati praxis életében nem csupán lezárása az évnek, hanem előkészítése a következő időszak tudatos, stabil növekedésének. Ha a rendelő szeretne kiemelkedni a 2026-os versenyben, elengedhetetlen, hogy a fogorvos marketing eszköz...
A pop-up definíciója
A pop-up (felugró ablak) egy hirdetéstípus, amely egy új böngészőablakban nyílik meg. Azon az elven működnek, hogy egy, az épp megtekintett böngészőablak előtt megjelenő új ablak garantáltan nem kerüli el a felhasználók figyelmét.
A pop-up hirdetéseknek nincs szabványos méretük, így a böngészőablak mindig a hirdetés méretéhez igazodik. A pop-up hirdetések tehát önálló weboldalakként jelennek meg, és általában képeket, feliratokat, videókat, illetve CTA-kat is tartalmazhatnak.
A pop-up hirdetések a legirritálóbb reklámtípusok közé tartoznak, hiszen megzavarják a felhasználókat a böngészésben. Sok böngésző manapság már automatikusan le is tiltja ezeket, megakadályozva, hogy az adott webhely új felugró ablakot nyisson meg a böngészőn keresztül.