Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Sikeres Instagram hirdetés létrehozása 6 lépésben

2020/03/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Sikeres Instagram hirdetés létrehozása 6 lépésben

Az Instagram a világ legnagyobb, első sorban képekre kiélezett közösségi platformja, amire előbb vagy utóbb minden cég rátalál online marketing stratégiája tervezgetése...
Örökéletű SEO taktikák, amikkel mindig megéri foglalkozni

2020/02/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Időtlen SEO tippek: 6 univerzális SEO taktika

A SEO világában mindig mozgásban vannak a dolgok. A Google rendszeresen frissíti az algoritmusát, a versenytársak pedig sosincsenek túl messze lemaradva. De ha az ember nem bízik igazán a...
Amit marketingesként a YouTube influencer marketingről tudnod kell

2020/02/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden, amit a YouTube influencer marketingről tudni érdemes

Ahogy az okostelefonok egyre terjednek és A vezeték nélküli internet sebessége is generációról generációra javul, egyre több videó kerül fel a világhálóra...
Hatékony hirdetések fogászatoknak: 7 tipp hogyan csináld

2020/02/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 tipp a hatékony fogászati PPC kampányokért

A fogászati marketing egy végtelenül versenyszerű terület. Még a kisebb településeken sem ritka, hogy több mint egy fogászati rendelő működik, egymástól csupán...
11 promóciós ötlet webshopoknak

2020/02/26 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ecommerce promóciós ötletek: 11 eszköz, amit érdemes kihasználnod ha webshopod van

Hogyan adhatsz egy kicsit többet célközönségednek, mint a konkurencia? Mutatunk 11 promóciós trükköt, amit mindenképp érdemes kipróbálnod, ha felfuttatnád...
Google Szállodahirdetések

2020/02/26 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Amit a Google szállodahirdetéseiről tudnod érdemes

Ma már nem kell figyelmeztetnünk rá, hogy az emberek túlnyomó része az interneten keres szállást, amikor utazást tervez. Bár a Booking.com és hazánkban a Szállás.hu...
Mi az az emberközpontú ügyfélszolgálat és miért éri meg foglalkozni vele?

2020/02/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Emberközpontú ügyfélszolgálat, avagy miért nem elég csak a technológiára támaszkodni

A technológia célja eredetileg az lett volna, hogy javítsa az ügyfélszolgálat minőségét, de ez időről időre nem így történik. A call centeres ügynökök előre...
Így segíthet cégednek egy közösségi média szabályzat

2020/02/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért és hogyan készítsd el céged közösségi média szabályzatát

Ha hihetünk a statisztikáknak, a közösségi médiát több, mint 3,5 milliárdan használják világszerte. Ez természetesen páratlan lehetőségeket kínál az...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!