notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Helyi keresések az egészségügyben: valóban fontos?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Miért fontosak „közelemben” keresések az egészségügyi praxisok számára?

Miért fontosak „közelemben” keresések az egészségügyi praxisok számára?


2020/07/30
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Manapság elengedhetetlen, hogy egy egészségügyi magánpraxisként vagy szolgáltatóként fellelhető légy az interneten, különösen a helyi páciensek köreiben. Ehhez a megfelelő egészségügyi kulcsszavakat kell megcéloznod a SEO-ban (keresőoptimalizálás), hiszen ezek a kulcsszavak határozzák meg, hogy milyen érdeklődésű páciensek találnak majd rá webhelyedre.

Mivel a magánpraxisok és klinikák általában helyi jellegű vállalkozások, első sorban a helyi vonatkozású kulcsszavakat kell megcélozniuk keresőoptimalizálásuk során. Lássuk, hogy mit is jelent ez!
 

Helyi keresések az egészségügyben: valóban fontos?
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A „közelemben” jellegű keresések szerepe az egészségügyi SEO-ban

Ahogy egyre többen használnak mobileszközöket és hangfelismerő technológiákat kereséseik lebonyolításához, úgy az egészségügyi szolgáltatók számára egyre fontosabbá válik a „közelemben” jellegű keresések megcélzása is. Az emberek általában nem szívesen utaznak át egész megyéket csak azért, hogy orvosra leljenek, ezért többségük inkább magához minél közelebb keres egészségügyi szolgáltatókat.

A Google az elmúlt évek során egyre több hangsúlyt fordított helyi találatai kiemelésére, ami főleg annak köszönhető, hogy egyre többen képesek bárhol bármire rákeresni okostelefonjukról – többek között egészségügyi szolgáltatókra is.

A cél tehát az, hogy minél több „közelemben” jellegű keresésre jelenj meg lehetséges pácienseid, ügyfeleid számára.

A helyileg keresők továbbá sokkal határozottabb szándékkal is rendelkeznek, így jobb eséllyel is konvertálnak érdeklődőkből valódi páciensekké. Készen állnak, hogy felvegyék a kapcsolatot egy nekik tetsző rendelővel, és időpontot foglaljanak.

Valahányszor egy felhasználó ilyen helyi célzatú keresést végez, a Google igyekszik minél több információ alapján beazonosítani, hogy mely helyi cégeket, vállalkozásokat jelenítse meg neki. Ahhoz, hogy megjelenhess ezen felhasználóknak, helyi SEO-ra, azaz helyi keresőoptimalizálásra lesz szükséged.

 

Regisztráld rendelődet a Google Cégem rendszerébe

A Google a felhasználóhoz helyileg legközelebbi találatokat részesíti előnyben, ha helyi keresésről van szó. Ahhoz, hogy a keresőmotor pontosan be tudja határolni, hogy ideális találat-e rendelőd a felhasználó helyi keresésére, meg kell győződnöd róla, hogy címed pontosan szerepel-e webhelyeden és minden egyéb oldalon is az interneten.

Ha rendelkezésedre állnak ezek az információk, akkor érdemes megvizsgálni, hogy milyen messziről látogatnak el hozzád ügyfeleid. Ez segíthet behatárolni, hogy mekkora sugarú területet célozz meg helyi optimalizálásod során.

Ne felejtsd el regisztrálni és megfelelően kitölteni Google Cégem adatlapodat (https://matebalazs.hu/google-cegem-terpek-optimalizalas.html) is, hiszen ez óriási előnyt kínál majd praxisodnak a helyi találatok között (pl. megjelenhetsz vele a Google Térképen is).

 

Használj helyi kulcsszavakat webhelyed tartalmaiban

Ha azt szeretnéd, hogy tartalmaid minél több releváns „közelemben” jellegű keresésre jelenjenek meg az érdeklődő páciensek számára, akkor érdemes bennük helyi kulcsszavakat is elhelyezned. Ilyenek például a „gyermekorvos Egerben” vagy a „gödöllői fogorvosi rendelő”. A Google-nek ezek az adatok is segítenek meghatározni, hogy milyen keresésekre jelenítse meg tartalmaidat.

 

Mi a teendő több helyszín esetén?

Mivel a keresések nagy része mobileszközökön történik, fontos, hogy webhelyed tökéletesen működjön a modern okostelefonokon (és táblagépeken) is. Győződj meg arról is, hogy mind mobilon, mind pedig asztali számítógépeken ugyan azokról az URL-ekről kínáld weboldalaidat.

Ha egészségügyi vállalkozásod több helyszínen is jelen van, akkor készíts mindegyik helyszínnek külön aloldalt webhelyeden, hogy ezekkel mind más és más helyi kulcsszavakat és pácienseket célozhass meg.

 

Szeretnéd, ha segítenénk a hely alapú keresőoptimalizálásban? Kérd profi egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét!

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén



 

Cikk inline

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 149 557
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Termék

A termék egy olyan tevékenység végeredménye, amely...

Video Streaming

A videó streamelés az a módszer, amellyel egy élőben...

Közösségi értékesítés

Mi is az a közösségi értékesítés? A...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...

Konverziós arány optimalizálás

Konverziós arány optimalizálása Attól függően, hogy mi...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.