Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

A Google rossz oldalt rangsorol a webhelyről - mi a teendő?

2020/08/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért rossz oldalt rangsorol a Google (és mit tehetsz ellene)?

Bejegyzéseid optimalizálva, a beépülő moduljaid szerint minden rendben, azonban mégsem az a tartalmad rangsorol a kívánt kulcsszóra, amit szeretnél. A Google mégis valamiért egy...
Fogászati praxis: Hogyan érd el, hogy tovább ajánlják?

2020/08/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így érheted el, hogy több páciens ajánlja fogászatodat ismerőseinek

A szájhagyománynak óriási befolyása van, és így minden fogászati praxis elengedhetetlen eszközei közé tartozik. Az emberek többsége értelemszerűen ad ismerősei...
Google algoritmusok és tartalommarketing

2020/08/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Milyen tartalmak élik túl a Google algoritmusfrissítéseit?

A SEO közösség tagjai már hozzászokhattak ahhoz, hogy mindenkinek úgy kell táncolnia, ahogy a Google fütyül – a keresőóriás pedig nagyon szeret dallamot és tempót...
Miért fontosak az üzletkeresők márkád számára?

2020/08/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Helyi SEO: Ezért van szüksége webhelyednek üzletkeresőre

A helyi SEO elengedhetetlen minden olyan üzlet és cég számára, amelyek egy helyi ügyfélkört szeretnének megcélozni és kiszolgálni. Céged helyi SEO-ját...
Egészségügyi SEO tippek webhelyed előkelő rangsorolásáért

2020/08/06 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

6 SEO tipp, amivel javíthatsz egészségügyi webhelyed rangsorolásán

Tekintve hogy az emberek többsége ma már rögtön az internethez fordul, ha valamilyen egészségügyi problémája van. Hogyan váljon ez hasznunkra orvosként?
2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2020/08/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

A Google nemrégiben bejelentette, hogy a webmesterek, webfejlesztők és SEO szakemberek több időt kapnak majd. hogy felkészülhessenek a mobil-első indexelésre való végleges átállásra....
Fogorvos marketing tanácsadás: Ügyfelünk, a Lévai Dental véleménye munkánkról

2020/08/05 - Máté Balázs

„Miattatok nem tudok idén szabadságra menni” – fogorvos ügyfelünk véleménye munkánkról (esettanulmány)

Már három fogorvost vettem fel, két dentálhigénikusom is van, de nem bírjuk, annyi munkát hoz az új marketing, amit bevezettetek – nyilatkozott Dr. Lévai István a Marketing...
Ingyenes eszközök webhelyed mobilos verziójának ellenőrzésére

2020/08/01 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így ellenőrizd webhelyed mobilos verzióját ingyenes eszközökkel

Már-már köztudott tény, hogy az internetes forgalom több mint feléért a mobileszközök felelnek. Éppen ezért, ha nem foglalkozol webhelyed mobilos verziójával, akkor könnyen...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!