Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
 
			
				A kiváltó szavakat definíciói
				Egyik meghatározásuk szerint olyan szavakról van szó, amelyek arra ösztönöznek egy felhasználót, hogy elvégezzen valamilyen cselekvést – például hogy rákattintson egy hivatkozásra, a webhelyen maradjon, feliratkozzon egy email listára, vagy – legjobb esetben – vásároljon egy terméket, vagy vegyen igénybe egy szolgáltatást. Röviden tehát „varázsszavak”.
			
A kiváltó szavakat definíciói
Egyik meghatározásuk szerint olyan szavakról van szó, amelyek arra ösztönöznek egy felhasználót, hogy elvégezzen valamilyen cselekvést – például hogy rákattintson egy hivatkozásra, a webhelyen maradjon, feliratkozzon egy email listára, vagy – legjobb esetben – vásároljon egy terméket, vagy vegyen igénybe egy szolgáltatást. Röviden tehát „varázsszavak”.
A kiváltó szavak szerepe
A legnagyobb marketing ügynökségek és szakértők által folytatott tesztek ezrei (vagy akár százezrei) az elmúlt évszázad során kimutatták, hogy léteznek bizonyos szavak, amelyek egy értékesítési szövegben elhelyezve képesek megnövelni a konverziós arányt, míg ugyanezen szavak rokonértelmű megfelelői – amelyek jelentésükben nem különböznek tőlük – képesek akár ronthatnak is rajta.
Ha például szeretnél eladni egy virágtermesztésről szóló információs terméket, akkor nem mindegy, hogy a marketing szöveg a „Fedezd fel a …” vagy az „Ismerd meg a…” szavakkal kezdődik. Az egyik verzió több konverziót hoz majd, mint a másik.
Egy online marketingesnek tehát tisztában kell lennie azzal, hogy mely szavak és kifejezések hatnak pozitívan az emberek gondolkodására, és melyeket érdemes kerülni egy értékesítési szövegben.
  Habár egy értékesítési email tartalmazhat az előző meghatározásnak megfelelő kiváltó szavakat (amiknek célja, hogy az olvasókból valamilyen reakciót váltsanak ki), bizonyos emailekben található kifejezések képesek a levelezőrendszer levélszemét (spam) szűrőjét is aktiválni. Ilyen esetben ezek szavak a szűrőből „váltanak ki” egy reakciót. Egy ilyen szűrőrendszerben a felhasználó beállíthatja, hogy bizonyos „kiváltó szavakat” tartalmazó emailek automatikusan a levélszemét közé vagy azonnali törlésre kerüljenek – például „ingyen pénz”, „nyereményjáték”, vagy bármilyen más, a felhasználó által megszabott szó vagy kifejezés.   Egy online marketinggel foglalkozó személy, aki szeretné, hogy emailjei minél több emberhez eljussanak többféleképpen is megkerülheti ezt az akadályt:   
A fogyasztói viselkedés változása:
	
A kiváltó szavak másik fajtája az emailekkel kapcsolatos
	
	 
	 
	 
Gyakori kérdések
Mik azok a kiváltó szavak?
Olyan szavak, vagy kifejezések, amelyek egy adott cselekvésre ösztönöznek egy érdeklődőt, vagy lehetséges vásárlót. Ilyen például a „Vásárolja meg most…”, vagy „Fedezze fel a …” és így tovább.
Mire valók a kiváltó szavak?
A kiváltó szavak célja, hogy fellendítsék egy ajánlat konverziós arányát. Ennek érdekében elhelyezhetők hirdetésekben, landing oldalakon, emailekben, videókban és egyéb tartalmakban is.
 
			 
	 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					