3 létfontosságú tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

Habár elvárás, manapság messze nem elég, hogy egy webhely jól nézzen ki. Sőt, ha nem célközönséged igényei alapján készíted el, akkor nem is igazán számít majd, hogy mennyire mutatós – egyszerűen nem fogod tudni elérni vele céljaidat.

ekereskedelmi tipp

Szóval hogyan biztosíthatod, hogy e-kereskedelmi webhelyed az értékesítések terén is jól teljesítsen? A következőkben ehhez kínálunk néhány rövid, te értékes villámtippet! Ha úgy érzed, marketinged menedzselésével megbíznál valakit, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és kezdjük meg a közös munkát! 

 

1. Gyorsíts webhelyeden

A webhelyek sebessége rendkívül fontos szemponttá vált az évek során. Ami a legrosszabb, hogy a felhasználók nem is panaszkodnak, ha lassú egy webhely – szimplán otthagyják, és többet vissza sem térnek rá. Ha 3 másodpercnél többet kell várniuk egy-egy oldalad betöltésére, akkor 10-ből 4 látogatódat azonnal elveszíted majd.


Mi több, a webhelyek sebessége a rangsorolásban is számít: a gyorsabb webhelyek magasabb helyeken jelennek meg a keresőtalálatok között, ha a felhasználók rákeresnek valamire a google-ban.
Fontos tehát, hogy felgyorsítsd webhelyedet, ha meg szeretnéd szerezni és tartani leendő vásárlóidat vele.

 

2. Kínálj válaszokat a leggyakoribb kérdésekre

Alapvető elvárás, hogy webhelyed részletese bemutassa termékeidet. Ezzel viszont még senkit nem fogsz megnyerni, ha tartalmaid nem válaszolják meg a látogatók leggyakrabban feltett kérdéseit. Ehhez legalább egy GYIK részlegre lesz szükséged, de ennél érdemes jóval tovább menni.


Ha e-kereskedelmi webhelyeden egy blogot is kialakítasz, amin cikkek formájában, részletesen kifejtett válaszokat adsz ezekre a kérdésekre, akkor webhelyednek egyre több esélye lesz megjelenni az érdeklődők kereséseire ezekkel a tartalmakkal.

 

3. Használj rendszeresen CTA-kat

Webhelyed minden oldalának és legtöbb elemének arra kell sarkallnia a látogatókat, hogy elvégezzenek egy kívánt lépést – egy konverziót. Ez lehet egy feliratkozás hírleveledre, egy árajánlatkérés, vagy akár egy rendelés is.


Ehhez használj minél több felhívást (CTA-t), és tedd egyértelművé a látogatóknak, hogy mi legyen a következő lépésük az oldalon.
 

Kiemelt területeink