Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Közösségi média marketing webáruházaknak

2020/07/15 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 közösségi média marketing tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

Amennyiben egy e-kereskedelmi webhelyet, vagy webáruházat vezetsz, ügyfeleid jó eséllyel otthon vannak a közösségi média világában, függetlenül attól, hogy milyen...
Így értelmezi a Google a nyelv különböző elemeit a rangsoroláshoz

2020/07/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nyelv szerepe a SEO-ban, és a tartalmak rangsorolásában

A keresőmotorok azon fáradoznak, hogy megértsék az emberi nyelvet: megpróbálják értelmezni, hogy mikre keresnek rá a felhasználók, hogy a lehető legjobb találatokat...
Oldal-élmény algoritmus

2020/07/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google új oldal-élmény algoritmusa: Mit tartogat 2021?

Jó szokásához híven a Google ismét egy nagyobb algoritmus-változtatásra készül, hogy még élvezetesebbé tegye a böngészést felhasználói...
A sarokkő tartalmak szerepe webhelyed szerkezetében

2020/07/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mik azok a sarokkő tartalmak (és hogyan rangsorolhatsz velük)?

A sarokkő tartalmak webhelyed legfontosabb bejegyzései. Ezek azok a tartalmak, amikkel legfőképpen szeretnél rangsorolni. Amikért az emberek visszanéznek webhelyedre, és amelyek ráveszik őket, hogy...
E-kereskedelmi marketing tippek

2020/07/01 -

E-kereskedelmi tippek: Így értékesíts többet webáruházaddal

A webáruházak elsődleges célja, hogy minél több terméket értékesítsenek látogatóiknak. Azonban még egy remekül összerakott e-kereskedelmi stratégia...
Facebook hirdetési tippek fogorvosoknak és fogászatoknak

2020/06/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

9 fogászati Facebook hirdetés tipp, ami sikerre viheti praxisodat

Hogy készíts jó és eredményes Facebook hirdetéseket fogorvosi praxisod számára? A következő tippjeinkkel ebben fogunk segíteni, hogy minél több páciensed legyen!
Hasznos tippek a hatékony SEO szövegíráshoz

2020/06/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO szövegírás: 8 dolog, amit ellenőrizned kell a publikálás előtt

Nem könnyű feladat olyan jó minőségű tartalmakat írni, amik jól is rangsorolnak a keresőmotorok találatai között. De honnan tudhatod, hogy tartalmaid megfelelnek a SEO szövegírás...
Marketing plasztikai sebészeknek: 7 szuper hatékony taktika

2020/06/25 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Plasztikai marketing tippek: 7 taktika, amikkel még több ügyfelet szerezhetsz magadnak

Az elmúlt néhány évtized során rengeteget változott a világ. Manapság mindenki zsebében ott lapul, és a plasztikai sebészek, akik szeretnének új ügyfeleket...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!