Máté Balázs

bemutatkozás...
Máté Balázs

Máté Balázs cikkei

5 marketing sikertörténet, amiből ihletet meríthetsz

Ha megkérdezik tőlem, 26 év marketing tapasztalat alapján mondjak 3 dolgot, ami a sikeres marketing kommunikációhoz kell, mindig az USP, a Buyer Pesona és a tartalommarketing kifejezéseket mondom. Ezek így nagyon akadémiainak tűnnek, de ha az ebben a cikkben leírt sikertörténeteket elolvasod, meglátod, ezekben is ez a 3 dolog volt a siker titka. ...

Kihagyhatatlan SEO adatok, statisztikák 2024-ből

Az online marketing jelenlegi állásával mindig érdemes tisztában lenni, különösen, ha egy olyan gyorsan változó területéről van szó, mint a SEO. Hosszas útmutatók és definíciók helyett ma olyan hasznos, értékes 2024-es SEO statisztikákról olvashatsz, amelyek ismeretében hatékonyabban oszthatod el erőforrásaidat és az aktuális helyzethez, illetve ig...

A SEO és a közösségi média szoros kapcsolata

Nem titok, hiszen sokat publikálunk róla, PHD munkám és marketing kutatási terültem egyik eredménye az online marketing eszközök kölcsönhatásait bemutató modell. Ezen modellben 25 éves tapasztalatainkat, fókuszcsoportos, mélyinterjús és kérdőíves kutatásainkat, analitikai programok eredményeit elemeztük. Ebből a modelből egy fontos kapcsolat, a SEO...

2024 legfontosabb hotel marketing trendjei

Ha egy hotel marketing kommunikációjáért felelsz, talán eljutottál oda Te is, hogy manapság a direkt foglalások növelése az egyik legfontosabb feladat. Hatalmas összegeket fizetsz ki jutalékért, még sincs tele mindig a szálloda? Itt az ideje változtatni. A hotel marketing világa rengeteget fejlődött az elmúlt évtizedek során, mióta én mint marketin...

SEO vagy közösségi média – Melyikkel éri meg foglalkoznom?

Mindenkiben felmerül a kérdés, vajon melyik a leghatékonyabb marketing eszköz, mire érdemes költeni, mire nem. Nyilvánvalóan ez függ attól is, milyen iparágban tevékenykedik az adott cég, hiszen a buyer personák mindenhol másképpen viselkednek. Egyértelmű, hogy egy B2B kommunikációban, amikor cégvezetők, vagy egyszerűen más vállalkozások munkatársa...

Építőipari marketing: ez húz ki a válságból!

Az építőipari cégek helyzete 2023-ra teljesen megváltozott. Sokan azt sem tudták, mi az a marketing, mire jó, minek. Szájról-szájra adták az emberek egymásnak a telefonszámot, válogatni lehetett a munkákban, minek is tudták volna. Rengeteg új építőipari cég alakult, napelemesről nem is beszélve. Hirtelen aztán minden a földbe állt, nagyon sok lett ...

Kiemelt területeink